AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Hva finnes det å gjøre på Sunnmøre? Noen tips? Hotell? Er det masse koronaviruset der nå? Jeg skal gå på fjellet, og tenkte å gå opp Misundtrappene, og på Ramoen. Anonymkode: 07d0d...50b
Aviale Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Midsund er ikke på Sunnmøre, men i nærheten da Sunnmøre: Øye, Hjørundfjorden, Geiranger, gondolen på Strandafjellet, Ålesund med Atlanterhavsparken og det nye bybadet, Sukkertoppen i Ålesund, Sunnmøre museum. Skal du gå Misundtrappene er det artig å kjøre fra Ålesund til Harøya, ta ferge til koselige Ona, og så ta ferge til Midsund. Drar du videre til Molde bør du få med deg utsikta fra Vardestua. Lite korona i Ålesund og Molde for tida, men mye i Ørsta/Volda. Har ikke bodd på hotell i området selv, men tror bla.a Hotel Brosundet er bra.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Hva vil du oppleve og hvor hen på Sunnmøre? Du har jo Ålesund med akvariumet, fjellstua og shopping. Åndalsnes for å gå rampestreken, videre til Trollstigen, Valldalen og over til Geiranger der en finner det berømte Flydalsjuvet. Så har du Stryn, Olden, Loen. Via ferrara, skylift, klatrepark og raksetra. Mulighetene er uendelige. Enten du vil gå på fjellet eller i by. Smittetrykket er ekstremt høyt i Volda/Ørsta. Jeg hadde holdt meg langt unna. Har vel begynt å stige i Stryn også. Anonymkode: 927ed...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå