Gå til innhold

De mest aktive mennene inne på Seksualitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som ser for seg en høyreist, sterk, tiltrekkende fyr hver gang man leser innlegg skrevet av veldig aktive mannlige brukere? Spesielt de med en god dose selvtillit. Har ofte lurt på hvordan de faktisk ser ut, ville de ha oppfylt forventningene mine? Rart å tenke på at han stutt tjukke bleike fyren som tar samme buss som meg om morningen, faktisk kan være en av de sexgudene her inne.

Anonymkode: 6bb9f...055

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok han du ser på bussen ja. Uten tvil. 

Anonymkode: 80c1c...458

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han oppfører seg oppegående ja👍

Er han sint/bitter ser jeg for meg en som ikke har draget og som ikke vil gjøre noe med det heller. En som er mindre hyggelig,trygg og varm.

Er han en som vil fremstå som "player"/badboy,ser jeg for meg en m/vanlig jobb,men som opparbeider seg gjeld etterhvert pga pengene går til forbruk som å gå på byen og lignende.

Anonymkode: 8d6fb...6c6

• Liker 5
Skrevet

Nope, heller det motsatte av det du beskriver i starten av HI. 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ser i grunn for meg et par eldre tastaturkrigere. De har som oftest selvtillit bak skjermen, noe som ikke akkurat er et nytt fenomen. 

Anonymkode: 2b2e3...831

• Liker 19
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Ser for meg Jay og Silent Bob jeg da 🤩🤞🤞🤞🤞

Ellers er det vel som i samfunnet ellers 🤷‍♀️ De kommer i alle farger, former og fasonger 🤩👍 Akkurat som vi liker det. 

Skrevet

Fy flate så negative dere kvinner er!!! Dere skulle bare visst!!😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette innlegget er skrevet av en av de mest aktive her. For å kaste glans på seg selv. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Verken ser eller tenker noe spesielt. 

Anonymkode: e358c...11c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvem en av brukerene her. Han er verken sexgud eller kjekk, men passer alltid på å fremstå som det 😂😂😂

Anonymkode: f5b7c...de0

• Liker 29
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Flere enn meg som ser for seg en høyreist, sterk, tiltrekkende fyr hver gang man leser innlegg skrevet av veldig aktive mannlige brukere? Spesielt de med en god dose selvtillit. Har ofte lurt på hvordan de faktisk ser ut, ville de ha oppfylt forventningene mine? Rart å tenke på at han stutt tjukke bleike fyren som tar samme buss som meg om morningen, faktisk kan være en av de sexgudene her inne.

Anonymkode: 6bb9f...055

Hahahaha, neineineineinei 😂

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er nok han du ser på bussen ja. Uten tvil. 

Enig! 😆

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet hvem en av brukerene her. Han er verken sexgud eller kjekk, men passer alltid på å fremstå som det 😂😂😂

😆

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg ser i grunn for meg et par eldre tastaturkrigere. De har som oftest selvtillit bak skjermen, noe som ikke akkurat er et nytt fenomen. 

Anonymkode: 2b2e3...831

Samme her! Jeg tror en del usikre menn lever ut fantasien sin på nett. Her inne kan man være hvem som helst.

Anonymkode: bd2b5...612

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet også hvem ett par er her inne, de er ganske flotte menn begge to. Har ikke hatt sex med noen av de da, så kan ikke gå god for om de er guder eller ikke. 

Anonymkode: 16be4...7fb

AnonymBruker
Skrevet

Du høres bitter ut ts? Er dette et forsøk på å ta noen?

Hva med å legge ut et bilde av deg selv da, du som er så opptatt av å  snakke ned utseendet til andre 😏

Anonymkode: 2873f...31e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

det er nok han på bussen ja... 

Anonymkode: 6f447...088

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre de legger ut bilde av seg selv da og motbeviser oss. 👍

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (59 minutter siden):

Fy flate så negative dere kvinner er!!! Dere skulle bare visst!!😂

JASIKKERT ABM. A m a Bitter Man.. mooohaaaahaa... 

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Med mindre de legger ut bilde av seg selv da og motbeviser oss. 👍

Alle  damene sitter å venter spent nå 🤩😂🙈 med popcornet klart og brillene helt ute på nesetippen 😅

Endret av Elder Millennial
AnonymBruker
Skrevet

Kjekk handler vel om øynene som ser. En kjekk mann trenger ikke ha utseendet med seg, det kan like godt handle om maskuliniteten, sjarmen, humoren eller selvtilliten. 

Anonymkode: caede...63f

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...