Mammatilsukkertopp Skrevet 2. august 2021 #1 Del Skrevet 2. august 2021 Hei damer😊 Er det noen av dere som har erfaring med clearblue advanced digital eggløsningstest? Vi har bestemt oss for å prøve denne pp med den, og er spent på om den klarer å finne et smilefjes som står i ro, eller om det bare blir blinkefjes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg må dessverre si at den skuffet. Jeg fikk iallfall ikke de ekstra dagene den lovet (med vanlig smilefjes) og det virket som et normalt problem. Jeg gikk gjerne rett fra negativt resultat til maximal fertilitet. Endte med å syntes at det var bortkastet penger og fikk like nytte av makesure eggløsningstimlene på meny til 119kr for 10stk. Anonymkode: 80e16...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. august 2021 #3 Del Skrevet 2. august 2021 Har dårlig erfaring med dem. Liker de vanlige rosa digitale (smil eller ikke smil) myyye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg er veldig fornøyd med den. Brukte den i veldig mange prøveperioder. Fikk alltid blinkene i 3-5 dager før, så fast. Ble bekreftet med blodprøver at eggløsningen hadde vært, pga oppfølging for å bli gravid. Hadde litt uregelmessige sykluser, så var veldig greit å få en pekepinn på når eggløsningen nærmet seg. Anonymkode: 287b6...241 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 2. august 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 2. august 2021 (endret) Litt blanda drops på hva dere syns om den altså. Har allerede bestilt fra billigetester, så jeg tenker vi prøver en pp nå for å se😊 premom sier at eggløsning blir 14 august, og clue sier 17 august. Lagt inn informasjon i mndsvis nå på begge, så er spent på å se om en av dem stemmer. Takk for svar💕 Endret 2. august 2021 av Mammatilsukkertopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå