Gå til innhold

Farlig når penisen er «for lang og treffer bunnen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner det gjør godtvondt når han tydeligvis bunner meg. Han er nok over gjennomsnittet lang, for har ikke opplevd det med noen før. Er det livmorhalsen som treffes? Bør vi være forsiktige? Eller blir det bedre med tiden? Kjente jeg var litt øm dagen etterpå. 

Anonymkode: 322ae...c77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg kommer den an på hvor i syklusen jeg er og dermed hvor livmortappen er. For meg er det godtvondt, som du sier, når han bunner meg, men vondt-vondt når han støter mot tappen. Jeg har faktisk et slags g-punkt helt innerst og orgasmene derfra er helt sykt intense, så anbefaler deg å teste det ut 😉 Det funker best hvis du tar det litt forsiktig først så du varmes godt opp! 

Anonymkode: 88cdd...e92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke farlig, men det er vondt, så dere burde jo helst unngå at det skjer. Det er ikke en indikator på at noe er galt, men det krever at dere blir kjent med hverandres kropper. Han må vite hvor langt inn han skal gå og han kan ikke miste kontrollen på det, for da får du jo veldig vondt. Jeg har opplevd å blø av det. Er fort gjort å bli bunnet i visse stillinger, for eksempel når du har føttene på skuldrene hans og han står på kne foran deg, da kommer han dypt. Også fort gjort i doggy. 

Anonymkode: fe4b9...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...