Gå til innhold

Han trodde jeg sprutet for ble så våt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg har sprutet, aldri hengt meg opp i det. Så viktig for menn? 
Men jeg blir veldig fort kåt og våt. Veldig våt, tror jeg. Vært livredd for å bli for våt. 
Han fingret meg hardt og det kom plaskelyder, og da sa han, faen så deilig når du er så våt. 
Men kan det ikke bli for vått? Eller er våthet/mye fuktighet tegn på kåthet? 

Anonymkode: bc2e7...dc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo det kan bli for vått altså og for tørt. Og så må du sprute alt for passe og ikke for mye altså. Og ikke for lite men sånn litt passe.  Men ikke for mye. Og ikke for vått. Og ikke for tørt. Men heller ikke for kraftig og mye. Men ikke for lite og tørt heller da. Da er det bedre at det er litt midt i mellom. Bare det ikke er for vått. Men det er greit det også altså, bare det ikke er for vått. Eller for mye. Eller for lite og tørr. Men faen heller, plaskelyder er bra, bare man faen ikke hører at du er plaskvåt osv...... 🙇‍♀️

Anonymkode: dc23c...5cc

• Liker 3
Skrevet

For min del er våthet veldig opphissende, det er sykt turnon og blir det ekstremt vått kan det jo bli litt lite friksjon ved penetrering, da gjør jeg mer enn gjerne all jobben med tunge/munn any day 🤤 Så, jo våtere jo bedre og deiligere spør du meg 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke heng deg opp i det flåsete svaret over som prøver å være morsom. Jeg skal svare seriøst. Ja det kan være plagsomt å bli for våt også. Penis glir da lettere ut igjen og det kan bli litt for lite friksjon noen ganger.

Jeg har vært plaget av begge deler. Perioder hvor jeg har vært for tørr (etter svangerskap, hormonprevensjon osv), og perioder vært for våt.

Min er erfaring er at begge deler kan løses, men menn foretrekker nok at du blir ‘for våt’. Det er jo tegn på at du tenner på ham og er kåt. Tørrhet kan få ham til å mistenke det motsatte. Og det kan dermed kanskje føles kjipere for en mann om dere alltid må dra fram store mengder glidemiddel før akten enn om du må ha en tørr klut på lur fordi du blir så våt underveis😄

Anonymkode: 70ffe...a3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker det, ja. De fleste menn jeg har møtt syns det er kjempe sexy om kvinnen spruter, men de færreste vet hva det egentlig er og hvordan det kjennes ut. Husker en mann som slikket meg påsto at jeg spruta han i munnen. Det gjorde jeg ikke, og jeg var ikke noe særlig våt heller. Jeg kan å sprute og når jeg spruter så renner det tynn væske ut. Konsistensen er annerledes enn gliden vi produserer når vi er kåt. Fittesaft er litt sleipere, kjempe glatt og tykkere. Seigere. Væsken man spruter ut er tynn og minner om urin, men ingen lukt, kan lukte litt... Kropp? Når jeg kommer vil det også komme mer fittesaft, men spruting er noe annet og det kommer fra urinrøret. 

Mennene elsker også disse plaskelydene, jeg liker dem selv også. Vanvittig turn-on når mannen kommenterer det også. Så våt du er, så deilig det er når du er våt, elsker den våte fitta di osv. Det kan bli for vått, for det blir lite friksjon. Har aldri møtt en mann som ser på det som et problem og ingen som har slitt med holde seg harde, selv om det er plaskvått og lite friksjon. De blir jo kjempe kåte og steinharde av at jeg har så lyst på dem. Har lest noen her inne som blir slappe når dama er for våt, klarer ikke helt å forstå det der. Heldig du er som har en mann som setter pris på deg og den våte fitta di, og lar deg høre det. 

At du er våt betyr at du er kåt, ja. Men det er også kroppens naturlige respons på sex. Skjeden gjør plass til penis og produserer glid for at det skal gå. Mannen produserer også glid, så kalt pre-cum, noen menn mer enn andre. Veldig sexy med menn som blir våte, men jeg har vært bort i menn som har lite av det også. 

Anonymkode: 86676...40b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forskning viser nå at det å sprute faktisk er urin.

Anonymkode: a02fc...c85

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn liker det, ja. De fleste menn jeg har møtt syns det er kjempe sexy om kvinnen spruter, men de færreste vet hva det egentlig er og hvordan det kjennes ut. Husker en mann som slikket meg påsto at jeg spruta han i munnen. Det gjorde jeg ikke, og jeg var ikke noe særlig våt heller. Jeg kan å sprute og når jeg spruter så renner det tynn væske ut. Konsistensen er annerledes enn gliden vi produserer når vi er kåt. Fittesaft er litt sleipere, kjempe glatt og tykkere. Seigere. Væsken man spruter ut er tynn og minner om urin, men ingen lukt, kan lukte litt... Kropp? Når jeg kommer vil det også komme mer fittesaft, men spruting er noe annet og det kommer fra urinrøret. 

Mennene elsker også disse plaskelydene, jeg liker dem selv også. Vanvittig turn-on når mannen kommenterer det også. Så våt du er, så deilig det er når du er våt, elsker den våte fitta di osv. Det kan bli for vått, for det blir lite friksjon. Har aldri møtt en mann som ser på det som et problem og ingen som har slitt med holde seg harde, selv om det er plaskvått og lite friksjon. De blir jo kjempe kåte og steinharde av at jeg har så lyst på dem. Har lest noen her inne som blir slappe når dama er for våt, klarer ikke helt å forstå det der. Heldig du er som har en mann som setter pris på deg og den våte fitta di, og lar deg høre det. 

At du er våt betyr at du er kåt, ja. Men det er også kroppens naturlige respons på sex. Skjeden gjør plass til penis og produserer glid for at det skal gå. Mannen produserer også glid, så kalt pre-cum, noen menn mer enn andre. Veldig sexy med menn som blir våte, men jeg har vært bort i menn som har lite av det også. 

🤗🤗🤗 What she said 🤤🤤🤤

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å være tørr sunn jomfru. Er så glad jeg ikke spruter som en mann. 

Anonymkode: 4638d...6fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg spruter bare blod ❤️ 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forskning viser nå at det å sprute faktisk er urin.

Det gir ikke mening når væsken ikke lukter eller smaker urin. Men om det defineres som urin, hva så? Det er et resultat av intens kåtskap og orgasme. Det er umulig å ikke like. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det gir ikke mening når væsken ikke lukter eller smaker urin. Men om det defineres som urin, hva så? Det er et resultat av intens kåtskap og orgasme. Det er umulig å ikke like. 

Om du liker piss, så kjør på. Betyr ikke at man er kåt, men at man har dårlig kontroll på bekkenbunnsmuskelaturen. Vet ikke hvor sexy det er.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

når jeg drikker mest vann lukter ikke urinen mitt urin heller. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg får orgasme mens jeg urinerer så. det er urin i mengden ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Typisk bastant svar fra ei som kanskje er litt misunnelig på damer som kan sprute?;)

Eneste forskingen som finnes bevist rundt squirting er at spruten kommer ut urinrøret, men at det IKKE er ren urin. Men klart det sikkert vil forekomme spor av urin mtp at det kommer ut urinrøret.

Jeg har selv squirtet og både kjæreste og jeg selv har smakt. Det verken smaker eller lukter urin. Helt nøytralt. Og siden vi har erfaring med Golden shower også, så kjenner vi garantert forskjellen;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Typisk bastant svar fra ei som kanskje er litt misunnelig på damer som kan sprute?;)

Eneste forskingen som finnes bevist rundt squirting er at spruten kommer ut urinrøret, men at det IKKE er ren urin. Men klart det sikkert vil forekomme spor av urin mtp at det kommer ut urinrøret.

Jeg har selv squirtet og både kjæreste og jeg selv har smakt. Det verken smaker eller lukter urin. Helt nøytralt. Og siden vi har erfaring med Golden shower også, så kjenner vi garantert forskjellen;)

urinrøret sender ikke annet enn urin ut. som sagt jeg får orgasme når jeg urinerer. trenger ikke ta på meg selv for å få det. kanskje du er misunnelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om du liker piss, så kjør på. Betyr ikke at man er kåt, men at man har dårlig kontroll på bekkenbunnsmuskelaturen. Vet ikke hvor sexy det er.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/

Lol. Spruter som en fontene og har sterk bekkenbunnsmuskulatur, fikk faktisk til å mestre spruting etter jeg ble bedre trent der nede. At du er misunnelig på kvinner som kan dette, er ditt problem.

Du bør henvise til noe mer enn en studie gjort på 7 kvinner. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ? Jeg er kvinne og spruter selv? Tror du siterte feil person. Og ja, det jeg spruter ut lukter heller ikke urin. Kan sprute 5 minutter etter jeg har tømt blæra på do. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg la ved forskning på emnet. Vil tro ultralyd gir bedre svar enn din svogerforskning.

Gratulerer som drikker piss da. Delikat.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lol. Spruter som en fontene og har sterk bekkenbunnsmuskulatur, fikk faktisk til å mestre spruting etter jeg ble bedre trent der nede. At du er misunnelig på kvinner som kan dette, er ditt problem.

Du bør henvise til noe mer enn en studie gjort på 7 kvinner. 

Hæ? Jeg er kvinne og spruter selv? Tror du siterte feil person. Og ja, det jeg spruter ut lukter heller ikke urin. Kan sprute 5 minutter etter jeg har tømt blæra på do. 

seriøst skjerp deg bruno. vi er ikke misunnelige på kvinner som etterlikner menn. heslig. det skal være noe mystisk med kvinnelige nytelse. det er det som er feminint 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

urinrøret sender ikke annet enn urin ut. som sagt jeg får orgasme når jeg urinerer. trenger ikke ta på meg selv for å få det. kanskje du er misunnelig. 

Jeg får orgasme hvor som helst og når som helst om jeg går inn for det. Feks når jeg sitter på kontoret eller er på møte. Trenger bare å trene bekkenmusklene. Samme om jeg sitter på do. Så har ingenting å være misunnelig på😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg la ved forskning på emnet. Vil tro ultralyd gir bedre svar enn din svogerforskning.

Gratulerer som drikker piss da. Delikat.

Traff spikeren på hodet ser jeg. I stedet for å være sur på KG kan du heller legge deg i sengen, finne frem favorittleketøyet ditt og utforske deg selv. Kanskje du klarer det til slutt du også. Har mannen din runka litt for mye til squirtere i det siste? 

seriøst skjerp deg bruno. vi er ikke misunnelige på kvinner som etterlikner menn. heslig. det skal være noe mystisk med kvinnelige nytelse. det er det som er feminint 

Lol. Er det noe som er mystisk ved kvinnelig nytelse, så er det faktisk squirting. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...