Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min hylte akkurat kjempe høyt i søvne. Skikkelig hjerteskjærende før han gikk inn i vanlig søvn og pusting igjen. 
Han har sovet ca 1,5 t før dette skjedde. 

Han er 3 måneder. Har de mareritt så tidlig? Eller er det noe annet?

Om det er mareritt, burde jeg kose på han? Vekke han?

Anonymkode: e9cbb...182

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Babyen min hylte akkurat kjempe høyt i søvne. Skikkelig hjerteskjærende før han gikk inn i vanlig søvn og pusting igjen. 
Han har sovet ca 1,5 t før dette skjedde. 

Han er 3 måneder. Har de mareritt så tidlig? Eller er det noe annet?

Om det er mareritt, burde jeg kose på han? Vekke han?

Anonymkode: e9cbb...182

Min våkner en sjelden gang med styrtgråt. (3,5 mnd) Garantert et slags mareritt. De har jo sine opplevelser de også, og drømmer vel. Hadde ikke vekket barnet hvis det sover greit videre. 

Anonymkode: aaeca...2c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bare mageknip? 

Anonymkode: 5b0ff...106

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det bare var ett par sekunder så er det fordi babyen bytter mellom søvnfaser. Ha bittelitt is i magen og vent ett par sekunder, oftest så skriker de sånn en gang eller to før de slukner helt igjen. Man kan risikere å forstyrre søvnen deres hvis man er for på når de skriker i mellom fasene og begynner å kose for mye eller ta opp. Geptee

Anonymkode: 47060...5c7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det bare var ett par sekunder så er det fordi babyen bytter mellom søvnfaser. Ha bittelitt is i magen og vent ett par sekunder, oftest så skriker de sånn en gang eller to før de slukner helt igjen. Man kan risikere å forstyrre søvnen deres hvis man er for på når de skriker i mellom fasene og begynner å kose for mye eller ta opp. Geptee

Anonymkode: 47060...5c7

Mobilen klikka før jeg var ferdig 🤪 skulle ikke engang poste denne som anonym 😂 men gråter bebisen så må du jo såklart bare løfte opp og trøste og kose ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Begge mine kunne fint komme med et hyl i søvne også sove fornøyd videre. Tipper en magesmerte eller noe sånt. 

Anonymkode: 28499...030

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke vekket babyen dersom han sovnet igjen. Kan ha vært smerter (magesmerter eller noe annet som vi aldri får vite). Uansett det var kortvarig og mangel på søvn gjør dem grinete, så la han sove😊

Anonymkode: 13f97...ef6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig det. Helsestasjonen gir beskjed om at man ikke skal plukke de opp, for de kan være mellom søvnfaser

Anonymkode: 1152c...436

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...