AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Jeg fikk nettopp høre fra eks min at alle som er uføretrygda ikke er svigermors drøm. Ingen svigermødre vil godta ei svigerdatter som er uføretrygda??? Har han rett, og hva tenker dere?? Anonymkode: 7ffac...394
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Kommer vel mer an på hvilke person det er fremfor hvor pengene kommer fra tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Det er det dummeste jeg har hørt, hvem som helst kan risikere å bli uføretrygda. Tror folk må få opp øynene å se at uføretrygdede som oftest ikke er late, røykende, rotete, ser på nettflix hele dagen og slurver med personlig hygiene. Blir så irritert på sånne holdninger. Og nei- jeg er ikke uføretrygda! Anonymkode: 8f3ef...299
GulSitron Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Noen lever under fordommene, mens andre er som folk flest, bare at de ikke er i arbeid pga sykdom. En som er uføretrygda har jo fast inntekt og hvis personen er en jeg matcher med og vedkommende er snill og har en god personlighet så kan jeg lett være sammen med personen. Foreldrene mine hadde ikke brydd seg så mye om hvordan personen fikk penger så lenge han har inntekt og behandler meg fint. (Sett at pengene ikke kommer fra kriminelle handlinger)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Hadde nok antakelig tenkt litt på det. Hvordan ville det bli for sønnen min. Ville det bli mye større belastning på ham (feks alt husarbeid, mat etc). Hva med barn hvis han ønsker det? Hvordan ville økonomien bli? Regner med at han selv også ville tenkt igjennom det. Men må ærlig innrømme at jeg ville tenkt på dette. Anonymkode: 18637...8db
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 GulSitron skrev (3 timer siden): Noen lever under fordommene, mens andre er som folk flest, bare at de ikke er i arbeid pga sykdom. En som er uføretrygda har jo fast inntekt og hvis personen er en jeg matcher med og vedkommende er snill og har en god personlighet så kan jeg lett være sammen med personen. Foreldrene mine hadde ikke brydd seg så mye om hvordan personen fikk penger så lenge han har inntekt og behandler meg fint. (Sett at pengene ikke kommer fra kriminelle handlinger) Nettopp, jeg er helt enig med deg. Så lenge vedkommende er snill, god match , uføretrygda folk er oppegående folk de og. Anonymkode: 7ffac...394 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er det dummeste jeg har hørt, hvem som helst kan risikere å bli uføretrygda. Tror folk må få opp øynene å se at uføretrygdede som oftest ikke er late, røykende, rotete, ser på nettflix hele dagen og slurver med personlig hygiene. Blir så irritert på sånne holdninger. Og nei- jeg er ikke uføretrygda! Anonymkode: 8f3ef...299 Du har helt rett!! Det er mange som er uføretrygda som man ikke kan se det på eller aldri ville gjettet var ufør. Jeg kjenner noen som er ufør som steller fint med hus og hjem, de steller med hagen, de har egen familie, de kler seg fint og har god hygiene, går jevnlig til frisør. Kommer seg ut på turer og besøker venner. Og jeg blir mest sannsynlig ufør selv pga hjerte og jeg elsker interiør og hjem, følger opp datteren min, liker å ta vare på meg selv også og jeg gå turer ol.. Anonymkode: 7ffac...394
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 WhisperingWind skrev (4 timer siden): Kommer vel mer an på hvilke person det er fremfor hvor pengene kommer fra tenker jeg. Helt klart! Anonymkode: 7ffac...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå