Gå til innhold

Tror dere vi fortsatt snakker om corona sommeren 2022?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men håper det blir på en varm badestrand med paraplydrinker. 

• Liker 8
Skrevet

Ja. Da tror jeg vi virkelig snakker om det, dessverre. Mer enn noen gang. Innad i forskermiljøet spår de at pandemien vil vare i minst 5 år.

• Liker 1
Skrevet
Møkkalei skrev (1 minutt siden):

Ja. Da tror jeg vi virkelig snakker om det, dessverre. Mer enn noen gang. Innad i forskermiljøet spår de at pandemien vil vare i minst 5 år.

Uff. Trodde vi gikk for 3 år også fikk vi vaksinerer før planen. 

Skrevet
2ro skrev (3 minutter siden):

Uff. Trodde vi gikk for 3 år også fikk vi vaksinerer før planen. 

De holder tilbake sannheten for å ikke psyke ned befolkningen. De har gjort dette hele veien, var akkurat samme i fjor. Gir oss følelsen av at det snart er over. Fullvaksinerte blir lagt inn på sykehus og nye mutanter vil oppstå. Dette er det mest sannsynlige, dessverre. Men de vil holde det tilbake, for hvis de sier det som det er mister nok folk helt motet. Håper jeg tar feil, men jeg fikk denne infoen fra en person jeg mener har ganske god innsikt i hva som er den egentlige sannheten. 

• Liker 16
Skrevet

Ja. 

Skrevet

Ja, desverre. Tror vi kommer til å snakke om og forholde oss til covid i mange år. 

• Liker 3
Skrevet
Møkkalei skrev (Akkurat nå):

De holder tilbake sannheten for å ikke psyke ned befolkningen. De har gjort dette hele veien, var akkurat samme i fjor. Gir oss følelsen av at det snart er over. Fullvaksinerte blir lagt inn på sykehus og nye mutanter vil oppstå. Dette er det mest sannsynlige, dessverre. Men de vil holde det tilbake, for hvis de sier det som det er mister nok folk helt motet. Håper jeg tar feil, men jeg fikk denne infoen fra en person jeg mener har ganske god innsikt i hva som er den egentlige sannheten. 

Jeg ser ikke bort fra at du har rett. Jeg har innfunnet meg med at enkelte mennesker har jeg sikkert sett for siste gang. 

Håpet er viktig. Personlig foretrekker jeg leve i nuet og ikke tenke for langt fram. "Her og nå" har jeg det stort sett strålende. De som ikke har det bra eller lever i usikkerhet må han det ekstra ille. Jeg håper de styrker psykiatri og gjør det lettere for folk å få hjelp. Noe må vi ha lært til nå, som vi kan bruke for å gjøre tiden fremover lettere for alle? 

• Liker 3
Skrevet

Eeeh….JA

Hadde du skrevet 2024 hadde svarene kanskje vært annerledes

• Liker 2
Skrevet

Ja. De neste 5-10 årene. Vi må nok bare lære å leve med det, akkurat som jødene og palestinerne har lært seg å leve med den uroen, bare for å ta et eksempel. Vi vil nok lære oss til å kunne helomvende oss fra å slappe av, til å følge strenge smittevernsråd. Det blir den nye normalen. Jeg håper og tror nordmenn klarer å leve med det, og ikke begynner med protester slik som i andre land. Jeg tror aldri vi vil gå tilbake til håndhilsing, men helt greit for meg det. Husker aldri navnene til folk når jeg må håndhilse uansett. 

• Liker 3
Skrevet

Ja. Vi vet jo ikke om vi er over det verste ennå heller. 

Skrevet

Ja, corona forsvinner nok ikke med det første.

Gjest Bremnes.Kari
Skrevet

Ja. Vi har dessuten så vidt bare merket senvirkningene av nedstegningene, og vi har ikke hatt de siste engang.

Skrevet

Selvfølgelig kommer myndighetene aldri til å gi slipp på denne anledningen til å bestemme over folk ned til minste detalj.

Sommeren 2022 er det kommet en ny variant. Sikkert et par i mellomtiden også. At sykehusene står tomme og at ingen dør legger ingen merke til. 

• Liker 10
Skrevet (endret)

"To uker til" - Erna Solberg, år 2040

Endret av infectedsopp
skrivefeil
  • Liker 14
Skrevet

Dette er jo en ny «religion»- nesten slik som når Norge skulle kristnes. Bli kristen- eller dø/ fengsles/utstøtt. Men denne gangen kreves det å injisere noe i kroppen for å kunne få lov til å være et «fullverdig» medlem av samfunnet. De verdige(vaksinerte) som velger å underkaste seg, og de uverdige(uvaksinerte) som det er fritt fram å hate. Man kan jo ikke si imot den offisielle versjonen/narrativet. Det blir sett på som å begå forræderi. Slik som for noen hundre år siden eller i noen strengt religiøse land nå - tro på noe annet og du begår forræderi. Så nei, corona er nok ikke «ferdig» i 2022 dessverre..

• Liker 10
Skrevet

Sommeren 2024 er det fortsatt det eneste folk snakker om. Men innen 31. mars 2025 er det over, og vi snakker heller om SPARS. Frem til 2028.

• Liker 3
  • Opprett ny...