AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Jeg dater en jente som jeg gjerne vil i forhold, hun har ikke hatt mange kjærester, ikke jeg heller, og venter helst med sex osv. bare blitt kyssing osv så langt. Hun sier at hun trenger å bli bedre kjent med meg for å kunne lande dette, enten om det skal bli oss eller ikke. Problemet er jo at dersom hun dumper meg vil det ta mye lengere tid for meg å finne en jente som jeg får gjentakende dater med, for henne som ung jente, går det mye raskere.... dersom jeg venter for lenge på henne, så sløser jeg mye tid vekk til å egentlig å bli kjent med andre. Hun vil ikke at jeg dater andre damer, og dater ikke andre selv vet jeg. hva er lurt her? bør jeg dumpe henne, ettersom jeg uansett ikke vekker sommerfugler i magen på henne? Anonymkode: 031c9...6cd
Duraton Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Menn bestemmer seg etter 2 minutter, kvinner etter 2 livsaldre 🤣 Det var en spøk. Men det er sant at kvinner bruker gjerne lengre tid på å velge om dem vil eller ikke 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 2 minutter siden, Duraton said: Menn bestemmer seg etter 2 minutter, kvinner etter 2 livsaldre 🤣 Det var en spøk. Men det er sant at kvinner bruker gjerne lengre tid på å velge om dem vil eller ikke Hvor lang tid er vanlig da? Hva ender det som regel med? Anonymkode: 031c9...6cd
Duraton Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor lang tid er vanlig da? Hva ender det som regel med? Anonymkode: 031c9...6cd Dette vet jeg ikke. Hver kvinne er sitt eget individ. Så det er store variasjoner. Kan ærlig talt ikke komme på noen gode råd i farten, beklager. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Kan du ikke lage deg en frist da, for eksempel 1 måned til? Du har vel ikke så hastverk. Hvis du liker henne er det jo lurt å gi det en sjanse. Du er vel ikke så gammel at du ikke har en måneds tid før du begynner å se etter andre? Anonymkode: 864f3...f9f 1
AliceNextDoor Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Jeg er litt usikker på hvor lurt jeg synes det er å styre datingen etter tid og tidsfrist. Virker som om det er viktigere å ha noen enn hvem du har. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Gir hun deg sommerfugler da? Vet du allerede nå at du ønsker en fremtid med henne? For meg virker det bare som hun er en som endelig har gått med på å møte deg flere ganger. det alene er ikke grunn til å gå inn i et forhold. Du skriver hverken alder eller hvor lenge dere har datet, så det er jo litt vanskelig å si om du har ventet lenge eller ikke, men det er helt normalt å date 3-4 mnd før man definerer at man er i et forhold. Men det er også helt vanlig å gjøre det tidligere, eller senere. Hvorfor stresser dette deg? Selv om dere går inn i et forhold nå betyr ikke det at det ikke kan bli slutt om 2 mnd, eller 6 mnd, eller 2 år. Du kan aldri sikre deg mot å "kaste bort tid", for du kan aldri garantere at noe vil vare. Men den beste forsikringen for å øke sjansen for at det skal bli varig er å bli godt kjent før dere går inn i noe. Være sikre på at dette virkelig er en person dere ser for dere å dele livet med. Eller er du egentlig bare desperat etter sex? Anonymkode: 521f3...a5f 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Gir hun deg sommerfugler da? Vet du allerede nå at du ønsker en fremtid med henne? For meg virker det bare som hun er en som endelig har gått med på å møte deg flere ganger. det alene er ikke grunn til å gå inn i et forhold. Du skriver hverken alder eller hvor lenge dere har datet, så det er jo litt vanskelig å si om du har ventet lenge eller ikke, men det er helt normalt å date 3-4 mnd før man definerer at man er i et forhold. Men det er også helt vanlig å gjøre det tidligere, eller senere. Hvorfor stresser dette deg? Selv om dere går inn i et forhold nå betyr ikke det at det ikke kan bli slutt om 2 mnd, eller 6 mnd, eller 2 år. Du kan aldri sikre deg mot å "kaste bort tid", for du kan aldri garantere at noe vil vare. Men den beste forsikringen for å øke sjansen for at det skal bli varig er å bli godt kjent før dere går inn i noe. Være sikre på at dette virkelig er en person dere ser for dere å dele livet med. Eller er du egentlig bare desperat etter sex? Anonymkode: 521f3...a5f vi har dratt på ferie sammen og sånt og da, vi har datet i ca 3 måneder, ja. jeg har også truffet hennes venniner og familie da jeg var på besøk tidligere i ferien. hun sier at hun liker meg godt, men at hun trenger bedre tid til å bli bedre kjent med meg Anonymkode: 031c9...6cd
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Hadde du vært forelsket hadde du gitt henne all tid i verden av desperasjon, det vet jeg fordi jeg har vært der. Til gjengjeld skjønner jeg det er kjedelig å vente på noen, så syns du bare skal følge magefølelsen her Anonymkode: b3974...ac2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 Jeg dater en mann nå, han vill også vente og se om vi passer sammen. Prøve Åbo sammen, oppleve både ferier og hverdager sammen, bli ordentlig kjent og komme hverandre nærmer. Tror han gjør det fordi han er seriøs og ønsker noe bra å satse på denne gangen, ikke hoppe i noe og ende opp med feil person. Tipper jeg gir det et halvt år. Anonymkode: 26b0f...e15
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #11 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg dater en mann nå, han vill også vente og se om vi passer sammen. Prøve Åbo sammen, oppleve både ferier og hverdager sammen, bli ordentlig kjent og komme hverandre nærmer. Tror han gjør det fordi han er seriøs og ønsker noe bra å satse på denne gangen, ikke hoppe i noe og ende opp med feil person. Tipper jeg gir det et halvt år. Anonymkode: 26b0f...e15 Eller han holder deg på gress til noe bedre kommer. Har dere sex? Man vet om man vil satse på noen etter noen mnd. Ellers vil de gjerne gjøre alt kjærester gjør, men ikke definere seg som i et forhold… Anonymkode: b94de...a87 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå