Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år og møter på så mange dårlige menn. Menn som slutter å svare, som tar lite initiativ, som ikke gir oppmerksomhet og som generelt sett er dritt. Prøver å bli hardere. Stå på krava og ikke finne meg i dritt. Hele tiden minne meg på hva jeg fortjener og ikke drive å please andre. Merker at jeg stort sett bare har meg selv. At venner og familie er opptatt. Jeg er sinnsykt mye aleine og det er sjeldent mellom hver gang jeg hører noe fra noen. Må alltid ta initiativ. Er så forbanna lei! Andre som har erfaring med å bare gi faen i alt å trekke seg unna alle? Er så fed up med alt og alle!

Hilsen ensom 

Anonymkode: fb600...09b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften skulle være:Aleine

Skrevet

So... your way or the highway?

Fint og flott at du vet hva du vil ha og slikt, men da du selv sier at ikke venner eller familie har tid til deg, så kan man jo lure på om dem gjør seg opptatt.

Nå er det nå slikt at i vennskap og forhold, så er det å gi og ta, og mye kompromisser.

Så hvis dine krav tar mye plass i en sosial setting, så er det enklere for dem å forholde seg til andre mens du blir holdt i periferien hvor du ikke tar så stor plass.

Dette er kun spekuleringer, da man ikke har kjennskap til hvordan du er som person.

AnonymBruker
Skrevet
Duraton skrev (2 minutter siden):

So... your way or the highway?

Fint og flott at du vet hva du vil ha og slikt, men da du selv sier at ikke venner eller familie har tid til deg, så kan man jo lure på om dem gjør seg opptatt.

Nå er det nå slikt at i vennskap og forhold, så er det å gi og ta, og mye kompromisser.

Så hvis dine krav tar mye plass i en sosial setting, så er det enklere for dem å forholde seg til andre mens du blir holdt i periferien hvor du ikke tar så stor plass.

Dette er kun spekuleringer, da man ikke har kjennskap til hvordan du er som person.

Det er fordi de har familie, barn, bor på andre siden av landet. Venner etablerer seg og gifter seg. Det handle ikke om at jeg tar stor plass i sosial setting. Jeg blir godt likt både blant venner og kollegaer, men folk lever sine egne liv i etableringsfasen. Ignorant av deg å anta at jeg holdes utenfor fordi jeg er en tyrann. Shame on you. Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fordi de har familie, barn, bor på andre siden av landet. Venner etablerer seg og gifter seg. Det handle ikke om at jeg tar stor plass i sosial setting. Jeg blir godt likt både blant venner og kollegaer, men folk lever sine egne liv i etableringsfasen. Ignorant av deg å anta at jeg holdes utenfor fordi jeg er en tyrann. Shame on you. Ts

Jeg har ikke antatt, jeg kom med en spekulasjon basert på det lille man hadde av informasjon.

Er en forskjell der.

Jeg påpekte tilogmed det på slutten.

Så en beklagelse av din bastante konklusjon vedrørende meg og min oppdiktede holdning taes imot med takk

AnonymBruker
Skrevet
Duraton skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke antatt, jeg kom med en spekulasjon basert på det lille man hadde av informasjon.

Er en forskjell der.

Jeg påpekte tilogmed det på slutten.

Så en beklagelse av din bastante konklusjon vedrørende meg og min oppdiktede holdning taes imot med takk

Den beklagelsen kan du drite i. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Den beklagelsen kan du drite i. 

Da tror jeg at man kan trekke noen konklusjoner på hvorfor din situasjon er som den er.

Ha en fortryllende natt

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...