Gå til innhold

Etterbetaling av barnebidrag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

mitt barn har ikke registrert far i folkeregisteret eller hos Nav. Barnet  er nå 11 år. 
hvis far nå blir registrert, må han da etterbetale barnebidrag for de siste 11 årene? 

Anonymkode: d2a7c...4fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: f0c9d...277

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei 

mitt barn har ikke registrert far i folkeregisteret eller hos Nav. Barnet  er nå 11 år. 
hvis far nå blir registrert, må han da etterbetale barnebidrag for de siste 11 årene? 

Får nå virkelig ikke håpe det...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Håper dere har rett. Vil ikke pålegge ham den belastningen, men vil gjerne at han registreres som far..

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Takk. Håper dere har rett. Vil ikke pålegge ham den belastningen, men vil gjerne at han registreres som far..

Hvorfor vil du det plutselig nå? Etter 11 år?

Anonymkode: 37d5e...d51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal ga betaling fra datoen man søker bidrag. Søkte du for 11 pr siden og fikk innvilget, men han har ikke betalt. Da har du fått forskudd pluss resterende blir til gjeld. 

Anonymkode: a2394...f44

AnonymBruker
Skrevet

Kan kreve etterbetalt for tre måneder bak i tid fra den datoen man søker. Så om du ikke har krevd noe barnebidrag før nå, så kan du heller ikke kreve å få noe mer enn tre måneder bak i tid, så han slipper å betale for alle 11 årene 😊

Anonymkode: de7ce...d5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 23.02):

Hei 

Da ruinerer du isåfall rasshølet. Og det regner jeg med han er, ettersom du ikke registrerte han.. 

Anonymkode: 1f266...2de

AnonymBruker
Skrevet

ONS?

Anonymkode: 48e10...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...