AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Ble beskyldt i en tråd på tv og film om at jeg ikke er svensk, fordi jeg skriver på norsk. Da var jeg i så fall den første svensken i hele verden som hadde lagt av meg svensk. Merkelig beskyldning. Ble en diskusjon ut av det. Anonymkode: 2ae28...a63 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Jeg har blitt beskyldt for å være en av de omtalte straffedømte i en diskusjon om en kriminalsak, bare fordi jeg skrev at jeg trodde at vedkommende var uskyldig, Anonymkode: 20f08...3c0 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Ble beskyldt for å gi ungene mine hjertesykdommer som voksne fordi jeg gav dem helmelk. Er noen år siden dette, og vinden har vel snudd på det området, for å si det sånn. Anonymkode: aa997...5be 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 (endret) Jeg har blitt beskyldt for å være en annen bruker. Dette er noen år siden. Også har jeg blitt beskyldt for å skrive ting jeg aldri har skrevet og at jeg er psykopat. Endret 5. august 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å være mann. Anonymkode: 8e91b...052 Samme her. Flere ganger. Anonymkode: 0acf3...42e 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Var dum nok til å klikke meg inn på en av disse "typen min røyker hasj" trådene, som dukker opp med jevne mellomrom. Alle svarene TS fikk var typisk "han kommer til å bli psykotisk, gal, voldelig" osv. Som en motvekt til alle disse påstandene, skrev jeg litt om at jeg hadde fått medisinsk marihuana på resept pga alvorlig fysisk sykdom i en periode, og at jeg ikke kjente meg helt igjen i disse konsekvensene. Det hadde jeg visstnok ikke i følge ekspertene her inne...🙄 Anonymkode: 6a334...15b 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var dum nok til å klikke meg inn på en av disse "typen min røyker hasj" trådene, som dukker opp med jevne mellomrom. Alle svarene TS fikk var typisk "han kommer til å bli psykotisk, gal, voldelig" osv. Som en motvekt til alle disse påstandene, skrev jeg litt om at jeg hadde fått medisinsk marihuana på resept pga alvorlig fysisk sykdom i en periode, og at jeg ikke kjente meg helt igjen i disse konsekvensene. Det hadde jeg visstnok ikke i følge ekspertene her inne...🙄 Anonymkode: 6a334...15b Ånei, de her inne er toppen av kransekaken når det kommer til hva du har fått, burde fått og hvordan forløpet dit var til der du er nå. Jeg lurer stadig på hvor den KG flua er, den som vet alt som blir sagt mellom leger og pasient, når de ikke er pasienten selv. Helt sprøtt å bli kalt løgner om sin egen helse/medisin bruk. Anonymkode: d5be3...e4a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #9 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var dum nok til å klikke meg inn på en av disse "typen min røyker hasj" trådene, som dukker opp med jevne mellomrom. Alle svarene TS fikk var typisk "han kommer til å bli psykotisk, gal, voldelig" osv. Som en motvekt til alle disse påstandene, skrev jeg litt om at jeg hadde fått medisinsk marihuana på resept pga alvorlig fysisk sykdom i en periode, og at jeg ikke kjente meg helt igjen i disse konsekvensene. Det hadde jeg visstnok ikke i følge ekspertene her inne...🙄 Anonymkode: 6a334...15b Haha. Nei. Sånt er jeg også blitt beskyldt for, ikke i anledning hasj men andre typer medisiner. Gjerne om jeg har skrevet om at jeg ikke hsr hatt bivirkninger på medisiner det nesten kun virker som folk på kg får bivirkninger av. Da får jeg beskjed om at jeg har bivirkninger, eller så har jeg ikke brukt medisinen 👻 Blir også ofte beskyldt for å være div kjendiser og bloggere om jeg skriver på rampelys at jeg er uenig med hylekoret Anonymkode: 2ae28...a63 4
Silva Pluvialis Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 (endret) . Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 Gjenferdet skrev (8 minutter siden): Jeg har blitt beskyldt for mye rart. For å være koronafornekter og vaksinemotstander. (Jeg er fullvaksinert). For å være en viss influencer, og for å være en "flygende ape". (Jeg er ikke influenceren bare fordi jeg liker vedkommende, og jeg er heller ingen "flygende ape" av den grunn). Og for å være psykopaten i historien da jeg fortalte at en venninne hadde forsvunnet. (Den var drøy og såret faktisk. Det er ikke min skyld at venninnen min forsvant). Disse to første er jeg og blitt beskyldt for. Er fullvaksinert og er ikke helene drage 😂 Anonymkode: 2ae28...a63 4
Jessic_a Skrevet 1. august 2021 #12 Skrevet 1. august 2021 For å være en annen. Det var en som påsto lenge at hun visste hvem jeg var. Lurte lenge på hvor "anonyme" vi egentlig er her og om vedkommende hadde admin-tilgang. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #13 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ble beskyldt i en tråd på tv og film om at jeg ikke er svensk, fordi jeg skriver på norsk. Da var jeg i så fall den første svensken i hele verden som hadde lagt av meg svensk. Merkelig beskyldning. Ble en diskusjon ut av det. Anonymkode: 2ae28...a63 Beskyldt for å ha autisme eller en annen diagnose. Hvilket jeg ikke har eller har vært i nærheten av å få noen gang. Anonymkode: 88912...451 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #14 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Å være mann. Anonymkode: 8e91b...052 Det er ikke rart å være mann. Anonymkode: 7443c...b99
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #15 Skrevet 1. august 2021 Blitt beskyldt for å være rasist siden jeg mener at man burde stille andre krav til innvandrere enn vi gjør i dag, både til hvor godt man burde lære norsk for å få jobbe med barn og eldre (B1 er for dårlig), syns også at alle som kommer til Norge burde gå på obligatorisk kurs i kultur og samfunn for bedre integrering. Og også standard vaksinemotstander og koronafornekter (jeg venter fortsatt på 2. dose,men har planer om å ta den så fort jeg får!) Anonymkode: a2f56...7a0 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #16 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er ikke rart å være mann. Anonymkode: 7443c...b99 Det er rart som kvinne å bli beskyldt for å være mann. Anonymkode: 0acf3...42e 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #17 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er rart som kvinne å bli beskyldt for å være mann. Anonymkode: 0acf3...42e Eller å bli beskyldt for å være incel når man er kvinne og uenig med andre kvinner. Anonymkode: 2ae28...a63 4
Kniv & gaffel Skrevet 3. august 2021 #19 Skrevet 3. august 2021 Har fått høre både at jeg er sur kjerring og at jeg er barnslig og ung. 2
Vera Skrevet 3. august 2021 #20 Skrevet 3. august 2021 Jeg ble beskyldt for å være i familie med Viggo Kristiansen, og støtte pedofile - fordi jeg mente det var riktig å ta opp Baneheia-saken på nytt 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Jaja.. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå