Gå til innhold

Ikke kvalm med nr 3 - Grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med nr 1 - superkvalm og oppkast hver dag fram til fødsel.

Med nr 2 - superkvalm og oppkast fram til uke 14. (fikk Afipran fra uke 6-14).

Nå med nr 3 - bare uke 8, men enda ikke kvalme eller oppkast. Ikke vært på ultralyd eller noe, men kjenner jeg blir litt bekymret for MA siden jeg omtrent ikke merker noe til svangerskapet så langt. 

Noen med erfaringer?

Anonymkode: bac17...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 3 er en luring, har jeg alltid hørt... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått 3+ uker på CB digital slik at du vet at det har vært en økning siden du fikk positiv test? Umulig å si da. Men veldig ofte tidlig i svangerskapet er det vel heller sa enn ma. Kroppen håndterer det forhåpentligvis bare bedre nå

Anonymkode: aced6...836

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du fått 3+ uker på CB digital slik at du vet at det har vært en økning siden du fikk positiv test? Umulig å si da. Men veldig ofte tidlig i svangerskapet er det vel heller sa enn ma. Kroppen håndterer det forhåpentligvis bare bedre nå

Anonymkode: aced6...836

Har fått 3+ på CB digital ja. 
kanskje bare kroppen har vendt seg til å være gravid og ikke reagerer sånn på hormonene😬

Anonymkode: bac17...e05

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke garantert at man får hyperemesis selv om man har hatt det før. Krysser fingerene for at alt går bra, men er du veldig stressa så be om time til UL, det fikk jeg i uke 9 😊 Alt var da bare bra med babyen i magen. 

Ei venninne av meg hadde hyperemesis med første og sistemann, men ikke de to i mellom 😅

Anonymkode: 3d615...0da

Skrevet

Alle svangerskap er ulike. Selv var jeg bare kvalm med nr 3. Skjønner at du bekymrer deg, men prøv heller å nyt at du er i bedre form. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...