Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Hemsedal i morgen. Spurte for en tid tilbake om han ville med,men han ville ikke. Han har aldri vært i fjellet og har før snakket så varmt om det.

Dette er en av få muligheter til å overnatte sammen. Er over 2 år siden vi sov i samme seng, ett savn kun for meg?

Hvordan kjæreste er dette?

Anonymkode: 805e8...bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Hvis han ikke liker å gå på tur osv hadde jeg latt det gå, men hvorfor deler dere ikke seng ellers? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Skal til Hemsedal i morgen. Spurte for en tid tilbake om han ville med,men han ville ikke. Han har aldri vært i fjellet og har før snakket så varmt om det.

Dette er en av få muligheter til å overnatte sammen. Er over 2 år siden vi sov i samme seng, ett savn kun for meg?

Det er ikke noe ordentlig kjæreste, dette. En kjæreste både gir og tar i et forhold. Når han ikke gidder å bli med så viser han liten interesse for deg og deres forhold. Et kjærlighetsforhold må pleies over tid for at det skal gro og vokse. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han ikke er noe for deg?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som dere har noe forhold.

Anonymkode: 718f6...c30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får en følelse av at dere ikke er i noe forhold, siden dere ikke har sovet i samme seng på to år. Her vet vi for lite til å kunne bidra med tanker.

Anonymkode: 1b7fa...cee

AnonymBruker
Skrevet

Vil han ikke, så vil han ikke.
Om han skulle ombestemme seg, så sier han nok i fra.

Anonymkode: ff7b7...7bb

AnonymBruker
Skrevet

Er det et seriøst forhold eller et ff forhold?

Anonymkode: 4abd6...caf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke en kjæreste. Dere er nok ikke i noe forhold. Han har bare ikke hatt baller til å si i fra til deg. 

Anonymkode: 0f9a3...218

AnonymBruker
Skrevet

Ferie er en ting, men hvorfor sover dere ikke sammen? 

Anonymkode: 14664...67c

Skrevet

To år siden du sist møtte ham? Eller har dere ikke delt seng på to år? Øh, er det sistnevnte er det vel nokså opplagt at dere ikke er kjærester. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...