AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Heisan, emne høres alvorlig ut, men det handler altså ikke om bilder av meg, men bikkja mi. Jeg har vært sammen med eksen mindre en ett år og jeg har en hund. Til og med etter at det var slutt, la han ut bilder og videoer av bikkja mi (som forresten jeg tok). Prøvde å rapportere det, siden de er jo mine egne bilder. Dessverre har det vel ikke noe å si så lenge det ikke inneholder nakenhet eller vold etc. Kan ikke forklare hvorfor det plager meg, tror det er mest fordi når han legger ut disse, virker det som det var hans hund. Noen her som har opplevd noe sant? Jeg burde bare gi F men det er enklere sagt 😆 Anonymkode: 0b9b5...067
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Skjønner ikke hvorfor du bruker energi på det engang... Anonymkode: 27c2f...ea9 15
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Har du sagt fra til han at du ikke vil at han skal gjøre det da? og han gjør det likevel? Du kan vel forsåvidt anmelde han for å bruke dine bilder, men det er jo såpass uviktig at det neppe blir gjort noe med det. Det hadde vært noe helt annet hvis det var bilder av deg eller et barn. Anonymkode: 05d85...df5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Han går vel tom for bilder etterhvert, siden dere ikke er sammen lenger... Anonymkode: 73826...6e7 4
Lipyros Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Jeg hadde notorisk kommentert under bildene han hadde lagt ut 🤣 "Fine hunden min" eller "Dette bildet har jo jeg tatt? Hvordan fikk du tak i det? Og hvorfor legger du det ut?" Kanskje krydret med "Koselig at du savner hunden min, men tar du det ikke litt langt?" 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Jammen mye rart folk gidder å bruke energi på 🙄 Anonymkode: dcef4...aac 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Har du sagt i fra til han? Hvis ikke, start med det. Anonymkode: 4dc79...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå