Vestkantfrue Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Godtar man små løgner i ett forhold? Eller at sannheten ikke blir helt fortalt?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Hva slags løgner tenker du på? Min kone er livredd insekter. Har av og til fjernet edderkopper fra soverommet og tatt de med ut. Når kona spør hva jeg driver med sier jeg at jeg trenger litt frisk luft bare. Ignorance is bliss. Anonymkode: 4d7ab...f7c 19
Vestkantfrue Skrevet 1. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2021 Det er jo bare veldig små ting men han er så opptatt av tillit. Så jeg vet ikke når han snakker sant eller ikke. Feks idag så sier han jeg drar på jobb også møtes vi etter det. Jeg ringer litt utpå for å høre hvordan han ligger an. Han sier han er ferdig og kjører bare rundt. Så lenger inn i samtalen så sier han okei har ikke jobbet. Har spilt poker. Skal på jobb nå. Og når han skriver til meg senere dro han aldri på jobb. Han dro ett annet sted. Uansett ikke stor sak men hvorfor ikke bare være ærlig. Er 2 gang dette skjer. pluss en annen hendelse når han var på guttetur og først ikke ville si nach med random Jenter som skjedde mens til meg sa han at han sov det er jo ingen alvorlige løgner. Men han er så opptatt at av at jeg skal stole og å ha tillit. Men når vet jeg at sant er sant hvis han av og til legger om sannheten litt
Vestkantfrue Skrevet 1. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2021 Han reiser på gutte tur igjen imorgen til Tallinn. Kan jeg stole på det han forteller derfra eller er det også litt sånn vri på sannheten story.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Han der ville jeg ikke stolt på 😕 Anonymkode: d6e16...62f 11
Vestkantfrue Skrevet 1. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2021 Nei jeg kjenner jeg er litt splittet. Er det jeg som overreagerer eller er det han som burde vært mer ærlig? Hva skal man godta? Og jeg har ingen garanti for flere løgner når han faktisk lyver dagen før han drar og vi har diskutert at jeg syns ærlighet er viktig
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Vestkantfrue skrev (40 minutter siden): Det er jo bare veldig små ting men han er så opptatt av tillit. Så jeg vet ikke når han snakker sant eller ikke. Feks idag så sier han jeg drar på jobb også møtes vi etter det. Jeg ringer litt utpå for å høre hvordan han ligger an. Han sier han er ferdig og kjører bare rundt. Så lenger inn i samtalen så sier han okei har ikke jobbet. Har spilt poker. Skal på jobb nå. Og når han skriver til meg senere dro han aldri på jobb. Han dro ett annet sted. Uansett ikke stor sak men hvorfor ikke bare være ærlig. Er 2 gang dette skjer. pluss en annen hendelse når han var på guttetur og først ikke ville si nach med random Jenter som skjedde mens til meg sa han at han sov det er jo ingen alvorlige løgner. Men han er så opptatt at av at jeg skal stole og å ha tillit. Men når vet jeg at sant er sant hvis han av og til legger om sannheten litt Vil si dette ikke høres greit ut... Skjønner godt at du reagerer. Småløgn ja, men hvorfor lyve om noe så dumt? Hva annet lyver han om da, tenker jeg.... Anonymkode: be478...bc9 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 Vestkantfrue skrev (43 minutter siden): Det er jo bare veldig små ting men han er så opptatt av tillit. Så jeg vet ikke når han snakker sant eller ikke. Feks idag så sier han jeg drar på jobb også møtes vi etter det. Jeg ringer litt utpå for å høre hvordan han ligger an. Han sier han er ferdig og kjører bare rundt. Så lenger inn i samtalen så sier han okei har ikke jobbet. Har spilt poker. Skal på jobb nå. Og når han skriver til meg senere dro han aldri på jobb. Han dro ett annet sted. Uansett ikke stor sak men hvorfor ikke bare være ærlig. Er 2 gang dette skjer. pluss en annen hendelse når han var på guttetur og først ikke ville si nach med random Jenter som skjedde mens til meg sa han at han sov det er jo ingen alvorlige løgner. Men han er så opptatt at av at jeg skal stole og å ha tillit. Men når vet jeg at sant er sant hvis han av og til legger om sannheten litt Dette er ikke å lyve om små ting.. Det er akkurat sånn min eks var og du kan ikke stole på noen ting sånne mennesker sier. Det ødelegger deg totalt. Anonymkode: 3e4c3...419 4
Vestkantfrue Skrevet 1. august 2021 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2021 Han sier bare at det var klønete gjort av han men jeg er litt usikker på om jeg vil bygge ett forhold på sånt grunnlag. Eller skal jeg godta siden det ikke var noe alvorlig. Jeg er virkelig usikker på hva som er best. Innerst inne føler jeg at det ikke er lurt 1
Vestkantfrue Skrevet 1. august 2021 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2021 Enten må jeg godta situasjonen men kjenner jeg sliter med å tro på han fremover.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 Du velger selv om du vil godta løgner eller ikke. Jeg synes ikke de løgnene du sa var småløgner. Jeg hadde ikke godtatt dette! Jeg hadde slått opp pga at jeg vil ha en kjæreste jeg kan stole på! Anonymkode: 23aee...d72 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #12 Skrevet 2. august 2021 Godtar ikke løgner her. Anonymkode: 2874a...dd6 1
Vestkantfrue Skrevet 2. august 2021 Forfatter #13 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du velger selv om du vil godta løgner eller ikke. Jeg synes ikke de løgnene du sa var småløgner. Jeg hadde ikke godtatt dette! Jeg hadde slått opp pga at jeg vil ha en kjæreste jeg kan stole på! Anonymkode: 23aee...d72 Ja det er derfor jeg er skikkelig sliten av forholdet. Fordi jeg ønsker ikke at man skal lyve eller rote til med sannheten. For når skal man skille på når de lyver eller ikke. Nå dro han til Tallinn og jeg ønsket i utgangspunktet at vi skulle bruke siste ferie uken sammen da han jobbet hele forrige uke. Ville vi skulle fokusere litt på oss. Men han sa det var viktig for han med ferie og ikke bare dasse rundt i Oslo. Følte meg ikke så viktig når han sa det sånn men han reiser likevel selvom jeg sa det var ett dårlig tidspunkt.
Daria Skrevet 2. august 2021 #15 Skrevet 2. august 2021 Å lyve om smådetaljer gjør de fleste hele tiden - av hensyn til andre, av bekvemmelighetshensyn, fordi det er den enkleste løsningen - men da er det snakk om ubetydeligheter, jmf edderkoppene nevnt over. Å gjentatte ganger lyve om at han skal på jobb er ikke i den kategorien, det er et tegn på en mann med en litt for avslappet forhold til sannhet og tillit, og er ikke en oppførsel jeg ville akseptert i et forhold. 7
Vestkantfrue Skrevet 2. august 2021 Forfatter #16 Skrevet 2. august 2021 Daria skrev (2 timer siden): Å lyve om smådetaljer gjør de fleste hele tiden - av hensyn til andre, av bekvemmelighetshensyn, fordi det er den enkleste løsningen - men da er det snakk om ubetydeligheter, jmf edderkoppene nevnt over. Å gjentatte ganger lyve om at han skal på jobb er ikke i den kategorien, det er et tegn på en mann med en litt for avslappet forhold til sannhet og tillit, og er ikke en oppførsel jeg ville akseptert i et forhold. Jeg er veldig enig. Man kan sikkert lyve om å tømme ut Pepsi Max rester, edderkopper men jeg syns han løy så bevisst og selvom det ikke var så alvorlig greie å lyve om så er det likevel prinsippet om det å kunne stole på det man sier man gjør. Hadde han sagt poker så hadde jeg sagt ok. Det vet han. Men han har var så bestemt å telefonen at han var ferdig på jobb osv som jeg har nevnt. og så stikker han til Tallinn med kompis og 2 single jenter. Jeg er Max ukomfortabel. Og alt han sier er «det går fint»
Vestkantfrue Skrevet 2. august 2021 Forfatter #17 Skrevet 2. august 2021 Jeg skal bruke alene tiden nå til å tenke over hva jeg vil, ønsker jeg å fortsette med en som lyver om små ting, lover ting han ikke holder, stikker på gutteturer (greit nok) men nach med single jenter (ikke ok for meg), er mer opptatt av å dyrke sine egne behov enn forholdet. Han får all alene tid han vil ha. Aldri nektet han noe. Men grensen min er litt nådd etter denne sommeren med løgner og nach utenlands. Jeg føler meg ganske sliten 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #18 Skrevet 2. august 2021 Det er ikke bare løgner som er problemet med kjæresten din. Dette er ikke et godt forhold, han respekterer deg ikke. Jeg var i et forhold med løgner i to år fordi han hadde vond barndom som unnskyldte han og jeg var super forelska. Det endte med at jeg knakk sammen, ble helt sprø og kontrollerende. Ikke går den veien, ta vare på deg selv. Det er bedre å være alene enn sammen en egoistisk løgner. Anonymkode: 69ba0...458 2
Vestkantfrue Skrevet 3. august 2021 Forfatter #19 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke bare løgner som er problemet med kjæresten din. Dette er ikke et godt forhold, han respekterer deg ikke. Jeg var i et forhold med løgner i to år fordi han hadde vond barndom som unnskyldte han og jeg var super forelska. Det endte med at jeg knakk sammen, ble helt sprø og kontrollerende. Ikke går den veien, ta vare på deg selv. Det er bedre å være alene enn sammen en egoistisk løgner. Anonymkode: 69ba0...458 Ja jeg begynner å tenke litt. Er alt dette verdt det at jeg skal ha det kjipt mens han gjør alt i sitt favør og har det bra. Jeg tror ikke jeg klarer mer. Jeg er sliten av forholdet
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #20 Skrevet 3. august 2021 Det er heldigvis frivillig å være kjærester. De fleste er i forhold fordi de blir lykkeligere av det enn å være singel. Hvis det gjør dem sliten og ulykkelig, så pleier de fleste å gjøre det slutt, og dermed få et bedre liv med færre bekymringer. Anonymkode: 23aee...d72 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå