Gå til innhold

Jeg foreslår at kvinner bare slutter å eksistere jeg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn hater kvinner og ønsker vi var utryddet. Vi er dumme, ubrukelige, hjelpeløse og ingen kvinner kan underholdning. Det eneste vi duger til er å spre beina, men vi er visst dårlig i senga også. Vi er visst en byrde. Det beste for menn er bare å skyte oss og bli ferdig med det. De klarer seg visst fint med sexroboter, roboter som gjør husarbeid og ferdigmat. For det er jo disse tingene kvinner er til for. Men vi er visst for dumme til å skjønne at vi skal være husmor, kokk og hore. 

Anonymkode: 9e651...dcf

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker damer. Men ikke bitre, mannehatende damer som skylder på menn i stedet for å jobbe med seg selv.

Anonymkode: 2dff2...b7d

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn liker damer. Men ikke bitre, mannehatende damer som skylder på menn i stedet for å jobbe med seg selv.

Hva betyr å jobbe med seg selv? Og hva er galt med å være bitter? 

Anonymkode: 01d55...740

AnonymBruker
Skrevet

Damer liker menn. Men ikke bitre, kvinnehatende menn som skylder på kvinner istedenfor å jobbe med seg selv ;)

Anonymkode: b4a6a...f05

• Liker 10
Skrevet

Aldri møtt menn med slike holdninger jeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hotwife skrev (1 minutt siden):

Ikke jeg heller, bortsett fra her på kvinneguiden.

Anonymkode: 9b27a...157

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er menn som er bitre og kvinnehater. Og det er menn som ikke jobber med seg selv. De skylder på kvinner for absolutt ALT! Om det er snakk om depresjon, angst, adhd, at de ikke får pult eller hva det enn handler om så er det kvinners feil. Kvinner klarer å gå til lege og psykolog og finne ut hva som er problemet og hvorfor. Men menn, nei det er bare kvinners feil! 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Hotwife skrev (7 minutter siden):

Jeg har møtt flere med disse holdningene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er forresten ikke nødvendig eller mulig for oss å ha det vanskelig eller å ha problemer heller. Vi har jo fitte og pupper, så vi har fått livet servert på et gullfat. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mistenker at Menn fikk skylda for Mann. 

Anonymkode: 7cd48...703

Skrevet

Bitter kvinne som slenger dritt om bitre menn. The pot calling the kettle black 😂

Her er en idé: finn en ordentlig mann og ignorer de som er barnslige og kravstore. Funket for meg og ganske mange andre 😄

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-1 den 21.26):

Menn hater kvinner og ønsker vi var utryddet. Vi er dumme, ubrukelige, hjelpeløse og ingen kvinner kan underholdning. Det eneste vi duger til er å spre beina, men vi er visst dårlig i senga også. Vi er visst en byrde. Det beste for menn er bare å skyte oss og bli ferdig med det. De klarer seg visst fint med sexroboter, roboter som gjør husarbeid og ferdigmat. For det er jo disse tingene kvinner er til for. Men vi er visst for dumme til å skjønne at vi skal være husmor, kokk og hore. 

Ja blir dere Kvinner utryddet lover jeg å skyte meg samme dagen!!!

AnonymBruker
Skrevet

Menn hater oss fordi de trenger oss mer enn vi trenger dem. Bare se på statistikken for levealder blant ugifte menn.

Anonymkode: a098b...d08

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle bedritne tilbakemeldinger med mobbing og latterliggjøring som om det skulle vært en vits. 

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 21.42):

Hva betyr å jobbe med seg selv? Og hva er galt med å være bitter? 

Anonymkode: 01d55...740

Og bli en bedre utgave av seg selv, bli mer positiv, nå mål, få er bedre liv f.eks.

hva er fint med og være bitter? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er dere, kvinner og menn, her på KG som til stadighet stigmatiserer det motsatte kjønn? Jeg håper dere kun eksisterer her inne. Det finnes tydeligvis også kvinnelige incel 

Anonymkode: c863d...ba5

• Liker 1
Skrevet

Kjære bitre menn og kvinner: Ingen liker grinebitere, ikke engang andre grinebitere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 21.45):

Damer liker menn. Men ikke bitre, kvinnehatende menn som skylder på kvinner istedenfor å jobbe med seg selv ;)

Anonymkode: b4a6a...f05

Bitter på "menn" ble jeg ikke før jeg ble behandlet som dritt!

Men jeg er fortsatt glad i menn jeg da, bare orker ikke flere forhold på noen år, akkurat fordi jeg skal jobbe med meg selv. heldigvis for meg så er jeg bifil!

Anonymkode: 1d842...fda

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid de naive som mobber. Fordi de naive vet ikke hvordan livet er og har det trygt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er alltid de naive som mobber. Fordi de naive vet ikke hvordan livet er og har det trygt. 

Grunnen til at de er naive er fordi de aldri falt utenfor samfunnet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...