Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du f eks legger ut ett bilde på snap story av ett eller annet og skriver f eks: endelig ferie, på vei til Kristiansand 

En av dine venner ser snap og skriver: god tur 🙃😉. Svarer du takk tilbake da?

Anonymkode: 9d9a6...d92

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Nå har ikke jeg snap, men om noen ønsker meg god tur sier jeg selvsagt takk. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Skap har jeg ikke, men jeg takker alltid når jeg får gode ønsker på sms. Regner med at jeg ville gjort det samme på snap plattformer også. 

Anonymkode: 7ffe7...445

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skap har jeg ikke, men jeg takker alltid når jeg får gode ønsker på sms. Regner med at jeg ville gjort det samme på snap plattformer også. 

Snap har jeg ikke... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: b0eef...cb2

• Liker 1
Skrevet

Ja, pleier som regel det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Lurte bare på det. For noen uker siden la ei venninne ut på snap at de var på vei til hytta. Jeg sendte god tur til henne. Ingen svar. 

På fredag sendte hun snap til meg med ett bilde av ett fjell og hun skrev: på vei nordover. Jeg sendte god tur 😉. Ingen svar...

AnonymBruker
Skrevet

Tenker noen ganger at jeg får snap som en hel masse andre får også og da tenker jeg ikke over om jeg får takk eller ikke. Tenker noen bruker det litt som FB.    men hyggelig da om folk utviser normal høflighet ja og ikke bare vil informere verden om hva de bedriver.

Anonymkode: e5f23...3c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: 309ef...eeb

• Liker 1
Skrevet

Ja, ser på det som naturlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mer vanlig å ikke svare på snap, enn på andre some. Det hender ofte at jeg ikke svarer. Snapene blir jo borte, ofte får jeg svar på ting jeg skrev for en halv dag siden, da kan det være vanskelig å forstå sammenhengen.

Anonymkode: 854cb...1bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 21.26):

Ts her.

Lurte bare på det. For noen uker siden la ei venninne ut på snap at de var på vei til hytta. Jeg sendte god tur til henne. Ingen svar. 

På fredag sendte hun snap til meg med ett bilde av ett fjell og hun skrev: på vei nordover. Jeg sendte god tur 😉. Ingen svar...

Hva så? Det betyr ikke at venninnen din ikke liker deg, eller at hun er ekstremt uhøflig hvis det er det du tror. 
Tipper at livet ditt kommer til å bli vesentlig bedre dersom du ikke over-analyserer alt mulig og lærer deg å gi litt mer f**n

Anonymkode: 60055...636

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg svarer sjelden på snap-story, og reagerer heller ikke om andre ikke svarer hvis jeg kommenterer et bilde der. Jeg kan jo ikke vite om min venninne har fått én eller hundre hilsninger på snap-storyen sin. Siden tingene forsvinner fra Snap kan jeg heller ikke gå tilbake og takke etterpå dersom jeg ikke gjør det der og da. 

På andre sosiale medier ville jeg lagt inn svar, da hilsningene blir stående og jeg kan ta det når jeg vil. 

Endret av Ullvott
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer i sånne tilfeller, men mange gjør det ikke. Tenker ikke noe over det, jeg😊

Anonymkode: 1c840...d65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...