Gjest Bremnes.Kari Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Utsatte grupper og alle over 50 år skal få 3. dose Da er det klart at tredje dose skal settes på alle 50+åringer og andre utvalgte grupper fra august av.
Elhaym Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Bremnes.Kari skrev (43 minutter siden): Utsatte grupper og alle over 50 år skal få 3. dose Da er det klart at tredje dose skal settes på alle 50+åringer og andre utvalgte grupper fra august av. Daily mail sendte meg til paywall, men. Uk har vel høy grad astra zeneca? Så det gir mening. Jeg har kommet litt dit at jeg ikke bryr meg om hvor mange doser jeg må ha så lenge jeg kan ha litt frihet. 3
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 13 minutter siden, Elhaym said: Daily mail sendte meg til paywall, men. Uk har vel høy grad astra zeneca? Så det gir mening. Jeg har kommet litt dit at jeg ikke bryr meg om hvor mange doser jeg må ha så lenge jeg kan ha litt frihet. Der er du inne på noe veldig selvsagt etter alle nedstegninger og restriksjoner 👍🙂
Elhaym Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Bremnes.Kari skrev (3 minutter siden): Der er du inne på noe veldig selvsagt etter alle nedstegninger og restriksjoner 👍🙂 Ja jeg orker ikke mer. Er ikke sånn veldig rammet av restriksjoner annet enn at vi har familie på andre siden av grensen, men merker at det holder faktisk. Sånn som trinn 3 er nå så merker ikke jeg noe til at det er korona i samfunnet. Fikk åpnet linken og ser det er for å gi az vaksinerte Pfizer. 2
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 5 minutter siden, Rumle said: Håper det veldig snart blir mulig her også Værsågod👍
Rumle Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Bremnes.Kari skrev (Akkurat nå): Værsågod👍 Værsågod hva? 5
Gjest Linny111 Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 Dette har vært kjent ganske lenge. Føler jeg har lest om dette i flere måneder. Det nye i denne artikkelen ser ut til å være at de skal få Pfizer som tredje dose, ikke AstraZenica. https://www.bbc.co.uk/news/health-57667987
Gjest Villfisker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Hvorfor skal de ha en tredje dose? Er dette 3skalledosen? 🤔 Er det liksom meningen at man skal ha påfyll hver 6 måned eller noe? Høres jo lukurativt ut å produsere vaksiner framover i så fall. Jeg for min del kommer i så fall til å drite i alt som heter utenlandsreiser.
OlsenHansen Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 Nye doser helt til de stryker med? Litt av en vaksine når den må tas ukentlig. 3
Lomvi Skrevet 3. august 2021 #11 Skrevet 3. august 2021 Ryddet for antivaksinedebatt, helseskadelige råd og svar på slike innlegg. Lomvi, mod.
Anbefalte innlegg