AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Jeg har egentlig aldri tenkt på det, før jeg ble med en venninne på en slags "kink-klubb" og så en mann ligge over en benk og bli pisket mens han tryglet om nåde for et par år siden. Det var som om noe bare løsnet i meg, som om jeg kjente et sadistisk behov. Jeg klarte ikke å slippe det etterpå. Jeg var helt fascinert. Det var en så tilfredsstillende tanke og bare pushe menn, teste grensene til menn, utfordre dem. Jeg tror jeg tenner på den tanken om at han egentlig vil avslutte, han vil rope rødt, men prøver å pushe seg for å imponere meg. For å tilfredsstille meg. For å "tjene" meg. Jeg liker følelsen av den makten. Jeg liker også aftercare. Å kjenne at han trenger tryggheten min. Og jeg har brukt mye tid på å sette meg inn i does and donts. Jeg har lært masse. Oppdaget at mennesker i miljøet er veldig ivrige på å lære bort. Og jeg har vært på flere fester. Jeg har fått prøve meg på et par subs. Og det er så fantastisk tilfredsstillende. Jeg kan sitte en vanlig søndag og bare humre mens jeg pønsker på nye utfordringer til en sub. Jeg har begynt å investere i utstyr og klær. ELSKER skikkelig latex. Bare lukten, hele arbeidet med å få det på seg og hvor utrolig man føler seg når man står der og skinner over ham. Det er en ny greie i livet mitt som har gitt meg så mye. Men jeg kan likevel ikke unngå å kjenne en slags skam. At jeg burde ikke like det. At jeg er gærn. Noen som har erfaring? Går det over? Anonymkode: 30e1b...bce 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Hva skal gå over? Anonymkode: 0aace...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Er dette en manns fantasidrøm? Det lurer jeg på, det er i hvert fall min fantasidrøm, og jeg er mann. Anonymkode: 66a8c...7e6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har egentlig aldri tenkt på det, før jeg ble med en venninne på en slags "kink-klubb" og så en mann ligge over en benk og bli pisket mens han tryglet om nåde for et par år siden. Det var som om noe bare løsnet i meg, som om jeg kjente et sadistisk behov. Jeg klarte ikke å slippe det etterpå. Jeg var helt fascinert. Det var en så tilfredsstillende tanke og bare pushe menn, teste grensene til menn, utfordre dem. Jeg tror jeg tenner på den tanken om at han egentlig vil avslutte, han vil rope rødt, men prøver å pushe seg for å imponere meg. For å tilfredsstille meg. For å "tjene" meg. Jeg liker følelsen av den makten. Jeg liker også aftercare. Å kjenne at han trenger tryggheten min. Og jeg har brukt mye tid på å sette meg inn i does and donts. Jeg har lært masse. Oppdaget at mennesker i miljøet er veldig ivrige på å lære bort. Og jeg har vært på flere fester. Jeg har fått prøve meg på et par subs. Og det er så fantastisk tilfredsstillende. Jeg kan sitte en vanlig søndag og bare humre mens jeg pønsker på nye utfordringer til en sub. Jeg har begynt å investere i utstyr og klær. ELSKER skikkelig latex. Bare lukten, hele arbeidet med å få det på seg og hvor utrolig man føler seg når man står der og skinner over ham. Det er en ny greie i livet mitt som har gitt meg så mye. Men jeg kan likevel ikke unngå å kjenne en slags skam. At jeg burde ikke like det. At jeg er gærn. Noen som har erfaring? Går det over? Anonymkode: 30e1b...bce Du er ikke alene om det. Dette er svært mange menns våte drøm, så de er heldige som får oppleve dette🤩 Anonymkode: 84a6e...7f8
Bamseklemmer Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Du har nok åpnet deg for et nytt level av seksuell tilfredstillelse. Du beskriver det så godt at jeg gjerne kunne ha ligget på benken og følt meg trygg på deg. For du høres ut som en sadist som har forstått reglene og liker aftercare. Det som jeg tenner mest på er å se at du blir utrolig kåt av å gjøre det, og når jeg blir kjempekåt tåler jeg også mere smerte. Jeg kan også "fake" smerte, selv om det ikke gjør så ondt og har høy smerteteskel. Det som jeg liker best med aftercare, er at jeg får knulle livskiten ut av deg etterpå. Det blir som en slags "hevn" for at du har vært så "slem" med deg. Vet ikke om det er din greie, men det er jo en ting man blir enige om på forhånd. Ikke føl noen skam over dette, føl deg heller trygg på at du følger reglene for din fetish... Jeg synes du virker utrolig forståelsesfull og liker å bli kåt. Jeg elsker kåte kvinner som pønsker ut nye ting å gjøre og humrer av det... gjør meg bare mere intressert, for du er nok en søt liten sadist som har humor... og det virker veldig beroliggende på meg. Kan jeg spørre om hvordan du er i real life? er du litt dominant og liker å gi kommandoer eller er du bare en litt sjenert kvinne som skulle ønske du var litt tøffere i samfunnet? 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Hvorfor skulle det gå over? Kjør på sier jeg, det kommer til å ligge menn som ber på sine knær i milevis etter deg😅🤭🤩 Jeg kan fort føle meg litt maktsyk og sadistisk om forholdene tillater det 😂🙈🙈🙈 Problemet er bare at jeg sannsynligvis ikke kunne klart å holde en stram maske. Mer sånn halvgal heks som gliser å pirker på deg med lange spisse negler og onde hensikter 🤷♀️🙈😂😂😂😂 Helena Bonham Carter er mitt store forbilde i så måte 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Hvorfor føler du skam? Det er så hot med en mann som gjør seg underdanig og gjør akkurat det lille uskyldige meg ber han om 🥵 Anonymkode: d6327...a87
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Du har nok åpnet deg for et nytt level av seksuell tilfredstillelse. Du beskriver det så godt at jeg gjerne kunne ha ligget på benken og følt meg trygg på deg. For du høres ut som en sadist som har forstått reglene og liker aftercare. Det som jeg tenner mest på er å se at du blir utrolig kåt av å gjøre det, og når jeg blir kjempekåt tåler jeg også mere smerte. Jeg kan også "fake" smerte, selv om det ikke gjør så ondt og har høy smerteteskel. Det som jeg liker best med aftercare, er at jeg får knulle livskiten ut av deg etterpå. Det blir som en slags "hevn" for at du har vært så "slem" med deg. Vet ikke om det er din greie, men det er jo en ting man blir enige om på forhånd. Ikke føl noen skam over dette, føl deg heller trygg på at du følger reglene for din fetish... Jeg synes du virker utrolig forståelsesfull og liker å bli kåt. Jeg elsker kåte kvinner som pønsker ut nye ting å gjøre og humrer av det... gjør meg bare mere intressert, for du er nok en søt liten sadist som har humor... og det virker veldig beroliggende på meg. Kan jeg spørre om hvordan du er i real life? er du litt dominant og liker å gi kommandoer eller er du bare en litt sjenert kvinne som skulle ønske du var litt tøffere i samfunnet? Det med "hevnen" hørtes voldsomt bra ut 😅. Personlig kan jeg også like å dominere en mann, men han må ikke bli for servil, da forsvinner tenningen for min del. Jeg fantaserer heller om en "vill" og rasende slave som jeg kan hundse og kommandere hit og dit, men som til slutt får nok og hiver seg over meg. Du behøver selvfølgelig ikke føle noen skam over dette, Ts. Seksualiteten vår er heldigvis ikke politisk korrekt, det hadde vært vanvittig kjedelig. Anonymkode: ff1e0...559 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Drømmen er å være stor og sterk og bli dominert av ei slank og deilig dame på maks 160cm. Herlig kontrast, og hot fantasi for meg. Kanskje får jeg oppleve det en dag 😂. Anonymkode: 66a8c...7e6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 Topp tre beste opplevelse var da vi begynte med at jeg bandt hendene hennes bak ryggen, la henne ned på siden og ertet henne med å akkurat ikke gli inn i henne. Samtidig som jeg brukte vibrator og holdt henne over munnen. Ble hun for ivrig skiftet jeg grep til å klemme litt rundt halsen hennes. Deilig nok det, men det beste var dagen hun tok igjen. Bandt meg fast, som var ganske vanlig for henne å gjøre siden vi byttet litt på. Men hun satt seg over meg og red meg rolig mens hun begynte å klemme rundt halsen min. Akkurat hardt nok til at det at ubehagelig men ikke så hardt at det tok alt fokuset. Det var noe med måten hun gjorde det på hvor det syntes at hun virkelig likte å være litt slem. Føltes som at hun fullstendig ga blaffen i hvordan jeg hadde det og eneste grunnen til at hun ikke klemte hardere, var fordi da måtte hun ha stanset etter ganske kort tid. Litt vanskelig å forklare, men måten hun virkelig elsket å være slem ble mye bedre enn selve sexen. Ikke helt det samme som TS, men noen likhetstrekk. Så det er det psykiske i det som virkelig fungerer. Jeg personlig hadde nok aldri klart å krabbe rundt på alle fire og den biten der, men skjønner at enkelte liker det. Anonymkode: 49321...2b7
MuffinStud Skrevet 2. august 2021 #11 Skrevet 2. august 2021 Det trenger da ikke gå over. Sjekk ut femalesuperiority.com Det er rimelig normalisert, er en godt etablert subkultur og det er mange erfaringer/fallgruver som det kan være lurt å ta med seg for å spille på lag med begge parter sin glede, psyke og utbytte.
Gjest Warrior Skrevet 2. august 2021 #12 Skrevet 2. august 2021 Hvorfor skal det gå over? Det er bare sexy at kvinner dominerer menn. Tenk så kjedelig det hadde blitt hvis det alltid skulle vært sånn at det var alltid menn som skulle dominere kvinner. Det er så flott at folk er forskjellig. Tenner på forskjellig. At både kvinner og menn kan dominere. Så du har ingen grunn til å føle skam Det er helt normalt at kvinner også dominerer.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 Kjenner t gjør meg litt kt å tenke på en kvinne som dominerer. Sitter overskrevs- er ikke det en klassiker😍 Gjennomsiktig truse, som du drar litt til sides. Ta prikkedøden på ham. Dask ham litt i fjeset. Kle av deg litt etter litt mens du holder på. Dynk ham med litt vann. Assosiasjon til skolegådrden om vinteren, hvis en sterk jente dynka en gutt i snøen... Anonymkode: ad092...999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå