Gå til innhold

Myk mannekropp eller hard mannekropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker dere av:

-En mann med ekstra polstring, som er myk å ta på og har høy BMI.

-En mann med lav fettprosent, som har en hard kropp. Og som dermed også har mindre kropp og lavere BMI.

Anonymkode: fd527...476

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe midtimellom. Og med normal fettprosent og BMI.

• Liker 11
Skrevet

Jeg foretrekker mannekropp, rett og slett. Bryr meg null om BMI-en til menn jeg liker.

• Liker 1
Skrevet

Skallet er ikke det viktigste. Er han aktiv og sunn mann, med en klok hjerne og et godt hjerte🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Strongman-kropp på bulk 🤤

Anonymkode: 7b73a...eb0

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke hofteflesk og bryter på menn. 

Hadde en jeg var sammen med fått alderstillegg hadde det ikke vært krise, bare så det er sagt. 

Anonymkode: 6b64f...11f

AnonymBruker
Skrevet

*bryst

Anonymkode: 6b64f...11f

Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Liker at en mann er sterk jeg da, men hvor vidt han er hard eller myk å ta på er ikke like nøye. 

Endret av Elder Millennial
Gjest TheCatLady
Skrevet

Driver ikke akkurat og spør om bmi og er egentlig ikke så opptatt av bmi. Det er ikke nødvendigvis er godt mål for hvor attraktiv en kropp er. 

Men jeg er ikke spesielt glad i eller opptatt av muskler og vaskebrett. Jeg har egentlig alltid likt menn med litt polstring, men kan gjerne trene og være i form. Synes det er finere med en litt mer nedtonet kropp enn en som ser ut som han bor på treningssenteret og kun spiser kylling og brokkoli. 

Det handler egentlig også litt om livsstil og hvordan jeg ønsker å leve. En som er veldig opptatt av trening passer ikke sammen med meg, men en som bare vil sitte på sofaen passer jeg heller ikke sammen med. Litt greit at man kan bevege seg litt og gjøre litt forskjellig uten at vekta hindrer en. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en bodybuilder en gang og da snakker vi hardt. Foretrekker menn med litt polstring jeg da. 

Anonymkode: 0052f...264

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt polstring vil jeg ha. Men hadde en kort affære tidlig i sommer med en m ganske bra å fit kropp (naturlige muskler som kommer av aktivt liv og jobb) å det var ganske digg. 
Men mannen i mitt liv er relativt myk (og deilig likevel) men er vel sånn midt på treet. 

Anonymkode: 8fb74...fca

AnonymBruker
Skrevet

Hard utenpå, myk inni. 

Anonymkode: 32ec7...e2d

Skrevet

Vi snakker vel om et førsteinntrykk her,regner jeg med. Foretrekker en som er trygg nok i seg selv til å takle litt polstring. 

AnonymBruker
Skrevet

Tynn. Tegner på selvkontroll og viljestyrke. For mye fett blir også for androgynt for min smak

Anonymkode: d5613...b4c

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Foretrekker litt polstring. Tynn og muskuløs kan være estetisk pent, men jeg synes ofte litt mer fett er mer sexy, rett og slett. Bryr meg ikke noe særlig om BMI på menn, men liker generelt menn som ligger i øvre del av normalområdet når det gjelder slankhet. 

Fedme er derimot ikke noe som tiltrekker meg i utgangspunktet (men hadde ikke forlatt partner om han hadde blitt feit).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker store menn men ikke tjukke menn. Menn med mage er nr 1 turn off for min del. Men jeg har en hang up på magefett😬

Anonymkode: f05d2...683

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han er i minst like god fysisk form som meg så er innpakningen mindre vesentlig. Men menn med hengevom utgår fullstendig.

Anonymkode: c0a54...7e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER en god kosemage!😍

Anonymkode: 67091...66a

AnonymBruker
Skrevet

TRENT. Liker ikke skinnyfat eller bare fat. Heller hard enn "myk", dvask og lat

Anonymkode: d0d40...f27

Skrevet

Heller en litt overvektig mann enn en undervektig en.  Tynne spjæler er turnoff, bare han ikke har kulemage/hengevom går det greit.  Det er utstrålingen og kjemien som teller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...