AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Det har nå gått 3 mnd siden bruddet mellom meg og eksen. Det var ikke et stygt brudd, og da vi ble enige om bruddet var det fordi hun så på meg mer som en bestevenn enn en kjæreste, men samtidig utelukket hun ikke at følelsene ville komme tilbake ved en senere anledning. Bruddet kom sjokkerende på meg, for vi har delt alt og ingenting de siste 5 årene, og siden vi ble sammen i veldig ung alder har vi fra tidlig åpnet oss fullstendig, og aldri opplevd en annen kjærlighet enn hverandre. (Vi er 19 år). poenget er at vi begge skal gå 4.året på samme VGs, toppidrettslinje. Jeg kommer derfor snart til å se henne hver dag, og jeg er fortsatt ikke over henne. Jeg føler på en personlig utvikling siden bruddet, både på væremåte og personlighet. Har tenkt over hva jeg kunne gjort/gjort bedre i et nytt forhold. Poenget er da at jeg vurderer å prøve og få henne tilbake, og bruke skolen som en arena for å «flørte». Hvilken tilnærming bør man eventuelt ta? Tror dere jeg har en sjans, og er det verdt å prøve? Starte på begynnelsen eller hoppe dit vi var? Har noen noe erfaring med en tilsvarende situasjon? Anonymkode: 01699...fd6
Antiviruset Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Glem det om det ikke er hun som tar initiativet om det var hun som mistet følelsene. Aldri gå tilbake til noe slikt om hun ikke viser at hun faktisk har følelser for deg og viser det i praksis. Det er dømt til å mislykkes! Finn en annen som har like sterke følelser for deg som du har for henne. Kommer hun tilbake og vil prøve på nytt? Så ikke gi mer en du får, da styrer du dette og ikke hun. Livet er for kort til å kjempe for noen som ikke har følelser for deg ! Lev ditt liv, gjør det som du liker og når du treffer den rette vil hun være en "ikke sak" for deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå