Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #21 Skrevet 20. september 2005 Det som de fleste prøver å få frem er at det er greit at mannen putter fingerne inn i munnen for å væte de; det er greit for de fleste. MEN turn off; hvis han SPYTTER på fingerne eller klitoris Har opplevd de en gang, og fy f.. så kvalmene. Jeg er ganske frigjort når det kommer til det seksuelle, men pokker det der er ikke nødvendig...
T.S Skrevet 20. september 2005 #22 Skrevet 20. september 2005 Hvorfor har menna det så jævla travelt med å komme inn der???? Stryk og jobb litt så slipper man jo all spytt...
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #23 Skrevet 20. september 2005 Vel, det er vel litt individuelt da. Jeg blir super kåt, men det er veldig sjelden at egen våthet blir nok for å si det sånn. Må often bruke spytt, olje eller lign for å "få den inn" uansett hvor kåt jeg er! Vil bare minne en del på at det faktisk ikke kun er våtheten som viser hvor kåt og klar en jente er for sex. Som sagt kan jeg blir super kåt, men likevel være ganske tørr. Det kommer litt ann på hvor jeg er i syklusen osv.... Jente- 24
aline Skrevet 20. september 2005 #24 Skrevet 20. september 2005 det må da være lov å synes det er ekkelt også, uten å bli stilt til veggs for å forklare nøyaktig hvorfor man synes spytt på fingrene er ekkelt mens man synes klining er ok. selv om dere synes det er greit å dele spytt når man kliner eller oralt, synes dere det er deilig om noen sleiker deg på kinnet også? det er jo bare spytt, samme du deler når kliner. er det ok om kjærsten din spytter deg i munnen? det er også det samme som skjer, bare på en annen måte. og dersom du ikke synes det er greit om kjærsten spytter i munnen din, så kan det vel være litt av samme grunn som at Ingrid78 ikke synes å slikke på fingrene før man fingrer er opphissende. og enig med de som sier at endel mannfolk er altfor utålmodige med å komme i gang der nede, det er utallige andre steder på kroppen som kan brukes som oppvarming og som skaffer den fukten man trenger. bortsett fra det så er glidemiddel minst like bra, og det er mye glattere om man finner det rette, og gir dermed en mye bedre følelse en spytt.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 20. september 2005 #25 Skrevet 20. september 2005 det må da være lov å synes det er ekkelt også, uten å bli stilt til veggs for å forklare nøyaktig hvorfor man synes spytt på fingrene er ekkelt mens man synes klining er ok. selv om dere synes det er greit å dele spytt når man kliner eller oralt, synes dere det er deilig om noen sleiker deg på kinnet også? det er jo bare spytt, samme du deler når kliner. er det ok om kjærsten din spytter deg i munnen? det er også det samme som skjer, bare på en annen måte. og dersom du ikke synes det er greit om kjærsten spytter i munnen din, så kan det vel være litt av samme grunn som at Ingrid78 ikke synes å slikke på fingrene før man fingrer er opphissende. og enig med de som sier at endel mannfolk er altfor utålmodige med å komme i gang der nede, det er utallige andre steder på kroppen som kan brukes som oppvarming og som skaffer den fukten man trenger. bortsett fra det så er glidemiddel minst like bra, og det er mye glattere om man finner det rette, og gir dermed en mye bedre følelse en spytt. ← Enig med deg Aline Du sier så mye fornuftig du
^me^ Skrevet 22. september 2005 #26 Skrevet 22. september 2005 me brugå berre glidåmiddøl ;D Spytt er stress! Lyst-drepende, ikke spør hvorfor for jeg aner ikke. ← :enig_anim:
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #27 Skrevet 22. september 2005 Men hvis man skal ta en kjappis uten glidemiddel i nærheten? Det må jo være bedre å smøre litt med spytt fremfor å "brekke" den inn?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #28 Skrevet 22. september 2005 Jeg syns det er direkte kvalmende at han bruker spytt. Jeg har opplevd det engang, og håper jeg aldri opplever det igjen. Mistet fullstendig lysten. ← Enig! Det beste er om han pirrer såpass at hun blir våt av seg selv (uten ekkelt spytt..)
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #29 Skrevet 23. september 2005 Men hvis man skal ta en kjappis uten glidemiddel i nærheten? Det må jo være bedre å smøre litt med spytt fremfor å "brekke" den inn? ← Hvis partneren din ikke er kåt så er det vel ikke aktuelt for en "kjappis"
Ellisiv Skrevet 23. september 2005 #30 Skrevet 23. september 2005 Helt greit med spytt om man ikke er ordntlig våt enda. Glidemiddel og spytt er forskjellig. Jeg synes ofte spytt er bedre, om man har behov for det... slettes ikke ekkelt, men det er jo ikke slik at han spytter.. men væter fingrene før han stimulerer klitoris.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #31 Skrevet 23. september 2005 Skjønner at det er en del damer som har problem med å bruke spytt som glidemiddel. Et alternativ er å være forsiktig når en koser i begynnelsen. Før jenta har blitt våt slik at det er glidevæske tilgjengelig, kan en kose slik at du ikke lar fingrene gli når du beveger dem. På denne måten burde du ungå at jenta syntes det er vondt eller blir sår. Når hun så begynner å bli kosete er det bare å fiske fram litt væske for å kunne fortsette med litt større bevgelser. Det er også viktig å tenke på at en (både menn og damer) er mer følsom til å begynne med, og at det derfor er en fin måte å øke stimulansen sakte men sikkkert på.... :D
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. september 2005 #32 Skrevet 25. september 2005 En enda bedre idé er ofte å pirre henne UTEN å ta på kjønnsorganene en stund, slik at hun ER vår når du kommer så langt som til klitten. ← Å SÅ ENIG!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #33 Skrevet 26. september 2005 Helt greit med spytt om man ikke er ordntlig våt enda. Glidemiddel og spytt er forskjellig. Jeg synes ofte spytt er bedre, om man har behov for det... slettes ikke ekkelt, men det er jo ikke slik at han spytter.. men væter fingrene før han stimulerer klitoris. ← Noen guttter/menn spytter
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #34 Skrevet 26. september 2005 Noen guttter/menn spytter ← Gutter kanskje, ja, men ikke MENN.
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #35 Skrevet 26. september 2005 Jeg forstår de som synes det er litt ekkelt.. Men det jeg ikke kommer bort fra er at som oftest når man har sex, har man som oftest klint, oralsex, fingring osv... så da gjør det jo ingenting om han slikker seg på fingrene og tar der nede etterpå, uansett om det er før eller etter action... Og dessuten er det ikke alle som blir våte nok av seg selv - så heller litt spytt enn tørrjukking!!! Så sant han ikke spytter direkte da...æsj....
Gjest Den undrende Skrevet 26. september 2005 #36 Skrevet 26. september 2005 Å væte fingrene er nå en sak, men å spytte er noe helt annet. Jeg personlig forbinder å spytte er noe man gjør for å bli kvitt diverse "gøgg" i munnen, eller å spytte på (noen) er noe nedverdigende. Derfor blir slike ting helt feil å gjøre under sexakten, selv om det ikke er ment slik. Det går helt fint å væte med munnen, vil ikke damen det, så går det helt fint å bli opphisset på annet vis eller bruke andre hjelpemidler. Det er garantert verre å bli fingret tørr, enn for den som utfører fingringen. Så ta hensyn til ønskene til den som skal bli fingret. Ikke verre enn det.
Snabelsnuppa Skrevet 27. september 2005 #37 Skrevet 27. september 2005 (endret) Å væte fingrene er nå en sak, men å spytte er noe helt annet. Jeg personlig forbinder å spytte er noe man gjør for å bli kvitt diverse "gøgg" i munnen, eller å spytte på (noen) er noe nedverdigende. Derfor blir slike ting helt feil å gjøre under sexakten, selv om det ikke er ment slik. Det går helt fint å væte med munnen, vil ikke damen det, så går det helt fint å bli opphisset på annet vis eller bruke andre hjelpemidler. Det er garantert verre å bli fingret tørr, enn for den som utfører fingringen. Så ta hensyn til ønskene til den som skal bli fingret. Ikke verre enn det. ← Kunne ikke sagt det bedre - helt enig! Endret 27. september 2005 av Snabelsnuppa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå