AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Jeg plages veldig av folk som ikke bryr seg med å vaske hender etter toalettbesøk. Har en bror som er veldig fæl til dette, og jeg har sagt fra maange ganger. Men han bare gidder ikke. Kun hvis han og familien er hos oss, og han vet jeg hører. Lite jeg får gjort da han nå er en voksen mann. Samboeren hans er heller ikke flink til å vaske hender. De går ut av toalettet med en gang de har trukket ned i do! Å dra på besøk til de er noe jeg har store problemer med, for jeg blir tussete i hodet av å tenke på alt av dørhåndtak, fjernkontroller og egentlig hele huset er infisert med bakterier fra kjønnsorgan og rumpe. Å spise der prøver jeg i det lengste å unngå. Flere som sliter med å dra på besøk til folk som slurver med håndvasken? Anonymkode: 15c1b...e19 12
Majkin Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Er helt enig med deg, synes selv det er motbydelig, selv min eldste sønn (10ar) reagere sterkt på slik.. Han nekter å gå på offentlige toaletter fordi det finnes så mange som ikke vasker hendene sine etter toalettbesøket sitt 😬 7
Gjest loveli Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Jeg har en sånn svigermor. Jeg hater å spise mat hos henne, hun både unngår å vaske seg, smaker på maten og bruker samme skje/gaffel til å røre rundt i maten etterpå (også kald mat som ikke koker), hun vasker opp for hånd og bruker ikke alltid såpe eller børste, hun lukter møll og sure klær, hverken vasker eller tørker støv og bor i skitt og spindelvev. Men jeg elsker henne for den personen hun er. Hun er omsorgsfull og snill og tar ekstremt godt vare på barnebarna sine. De, og alle andre, får jo bare bedre immunforsvar av å være der, så pyttsann. 🤣
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Har flere venninner som er slik! Den ene venninnen er i tillegg bonde med masse dyr og jeg spyr litt inni meg av å tenke på å ta på alt av håndtak osv med avføringsbakterier fra både mennesker og kyr🤮 De er ellers normalt hygeniske da; vasker hus regelmessig, dusjer ofte, men akkurat håndvasken er tydeligvis vanskelig. Anonymkode: d64f0...116 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Majkin skrev (30 minutter siden): Er helt enig med deg, synes selv det er motbydelig, selv min eldste sønn (10ar) reagere sterkt på slik.. Han nekter å gå på offentlige toaletter fordi det finnes så mange som ikke vasker hendene sine etter toalettbesøket sitt 😬 Da har jo du laget et problem til han. Din overdrevne holdning har gjort at han ikke kan dra på lange bilturer, fly, flyplass, restauranter mm. Ok med hygiene, men det det blir FOR MYE. Anonymkode: 4abed...dbe 9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 Jeg er selv ikke hysterisk på håndvask når jeg er hjemme. Kommer an på hva jeg gjør på toalettet. Men jeg reagerer når min mor bare trekker ned og går rett ut fra toalettet. Hun er fullstendig oppegående som person, men jeg syns det er rart å ikke engang late som man vasker seg. Eller bare gjøre det. Anonymkode: 699ff...133 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Fyfader folk er så ekle!!!!!!! Kvalmt. Jeg vil tro slike folk har omgangssyken ofte……… Anonymkode: d3b48...5f5 3
Bjæk Skrevet 1. august 2021 #9 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... men jeg syns det er rart å ikke engang late som man vasker seg. Eller bare gjøre det. Anonymkode: 699ff...133 Jeg må jo si jeg synes det hadde vært enda rarere at noen tok seg bryet med å LATE som at de vasket hendene sine. Hvor langt skal man gå for å slippe å gjøre noe som ALLE hadde hatt godt av at man gjorde, liksom? 🤷🏼♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 Når det er så mange som er så ekle, slik det fremkommer her, må det jo gjelde folk som leser dette innlegget også. Så til dere; æsj æsj æsj æsj og skam dere!! Og skjerp dere! Vask hendene med såpe og varmt vann for pokker. Anonymkode: d3b48...5f5 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 2 hours ago, loveli said: Jeg har en sånn svigermor. Jeg hater å spise mat hos henne, hun både unngår å vaske seg, smaker på maten og bruker samme skje/gaffel til å røre rundt i maten etterpå (også kald mat som ikke koker), hun vasker opp for hånd og bruker ikke alltid såpe eller børste, hun lukter møll og sure klær, hverken vasker eller tørker støv og bor i skitt og spindelvev. Men jeg elsker henne for den personen hun er. Hun er omsorgsfull og snill og tar ekstremt godt vare på barnebarna sine. De, og alle andre, får jo bare bedre immunforsvar av å være der, så pyttsann. 🤣 Barna gjør det, men ikke voksne. Ikke noe positivt med dette når det gjelder voksne. Anonymkode: bd9f2...e84
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12 Skrevet 1. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er selv ikke hysterisk på håndvask når jeg er hjemme. Kommer an på hva jeg gjør på toalettet. Men jeg reagerer når min mor bare trekker ned og går rett ut fra toalettet. Hun er fullstendig oppegående som person, men jeg syns det er rart å ikke engang late som man vasker seg. Eller bare gjøre det. Anonymkode: 699ff...133 Eh... Du høres da bra rar og ekkel ut selv.. Anonymkode: bd9f2...e84 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #13 Skrevet 1. august 2021 Jeg gidder ikke vaske hendene etter toalettbesøk som regel… er jeg borte så skrur jeg på vasken litt så det skal høres ut som jeg vasker de. Men gidder rett og slett ikke 🤷♀️ Er aldri syk da så det har vel bare styrket immunforsvaret mitt ☺️ Anonymkode: 5c974...fcd 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #14 Skrevet 1. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gidder ikke vaske hendene etter toalettbesøk som regel… er jeg borte så skrur jeg på vasken litt så det skal høres ut som jeg vasker de. Men gidder rett og slett ikke 🤷♀️ Er aldri syk da så det har vel bare styrket immunforsvaret mitt ☺️ Anonymkode: 5c974...fcd Du er aldri syk, hva med andre folk rundt deg da som må ta deg i hånda og spise mat laget av deg, bryr du deg ikke om at de kan bli syke? Anonymkode: 15c1b...e19 11
Bjæk Skrevet 1. august 2021 #15 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg gidder ikke vaske hendene etter toalettbesøk som regel… er jeg borte så skrur jeg på vasken litt så det skal høres ut som jeg vasker de. Men gidder rett og slett ikke 🤷♀️ Er aldri syk da så det har vel bare styrket immunforsvaret mitt ☺️ Anonymkode: 5c974...fcd H. V. O. R. F. O. R insisterer du på å være en motbydelig gris? 🤮 11
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #16 Skrevet 1. august 2021 Ser på det som skikkelig tiltak… liker ikke bli våt på hendene 🤷♀️ Blir jo ikke skikkelig tørr med håndkle. Og blir tørr i huden av såpe. Bra løsning for meg. Ikke hørt at andre har blitt syke av meg nei 🤣 Anonymkode: 5c974...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #17 Skrevet 1. august 2021 Sånn er lillebroren min på 9 også, og min far (som har eneomsorgen for han). Jeg passer alltid på at han vasker hendene hos oss og hos dem. Min far er så sløv på det at jeg blir helt matt 😛 Jeg minner broren min på hver gang han skal på do at han må vaske hendene. Han gjør det aldri og jeg må nå si at jeg skal lukte på de etter hvert dobesøk. Har også ei venninne som slurver noe veldig med håndvask etter dobesøk. Synes det er så ekkelt! Men får meg ikke til å si noe til et voksent menneske 😳 Anonymkode: feb1c...b27 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #18 Skrevet 1. august 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gidder ikke vaske hendene etter toalettbesøk som regel… er jeg borte så skrur jeg på vasken litt så det skal høres ut som jeg vasker de. Men gidder rett og slett ikke 🤷♀️ Er aldri syk da så det har vel bare styrket immunforsvaret mitt ☺️ Anonymkode: 5c974...fcd Det er jo alle andre som blir syke…Det er jo bare toppen av latskap. Selv nå etter korona vasker du deg fortsatt ikke på hendene? Jeg trodde folk flest hadde fått øynene opp for hvor viktig håndvask er. Anonymkode: 89a2a...67a 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #19 Skrevet 1. august 2021 Er det virkelig så mange som går å tar seg i rompa og kjønnsorgan hele tiden? Jeg gjør det aldri Anonymkode: 81df7...c19 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #20 Skrevet 1. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Har flere venninner som er slik! Den ene venninnen er i tillegg bonde med masse dyr og jeg spyr litt inni meg av å tenke på å ta på alt av håndtak osv med avføringsbakterier fra både mennesker og kyr🤮 De er ellers normalt hygeniske da; vasker hus regelmessig, dusjer ofte, men akkurat håndvasken er tydeligvis vanskelig. Anonymkode: d64f0...116 Fisefin... hvem tar på sin egen bæsj forresten? Anonymkode: 81df7...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå