AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Helt vanvittig mange sykt fine damer i Nederland. Noen som har lagt merke til dette? Hva slags etnisitet er nederlendere? Det virker å være stor forskjell til nabolandet Belgia. Noen som vet? Anonymkode: 29f2a...3c9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt vanvittig mange sykt fine damer i Nederland. Noen som har lagt merke til dette? Hva slags etnisitet er nederlendere? Det virker å være stor forskjell til nabolandet Belgia. Noen som vet? Anonymkode: 29f2a...3c9 Asiatere. Anonymkode: e5d4d...a5b 2
Gjest irkan90 Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Nederlendere er fine. Til de åpner kjeften 😁
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Det er vel det høyeste folkeslaget i verden, er vel igrunn alt jeg vet om dem. Aldri tenkt noe særlig over damene, men mennene er veldig flotte ja 😍 Anonymkode: aaaa1...686 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Høye mennesker er vakre. Av begge kjønn. Liker ikke nederland og Tyskland som land da. Anonymkode: 0f8fa...140 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 De er jo etniske nederlendere da. Nordvest-europeere og tilhører samme folkegruppe som oss, svensker, dansker og tyskere. Belgierne er mer blandet tror jeg, og er jo influert av Frankrike. Mulig flere med franske gener? Anonymkode: 43005...44c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Hæ? Nederlandske damer er jo kjempehøye 😅 Men hver sin smak, bra vi ikke alle liker det samme Anonymkode: 6f90f...077
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 De er høyere enn gjennomsnittet fordi det alltid er fare for oversvømmelse av landet Anonymkode: c6e4a...265 5
Gjest someone_here Skrevet 1. august 2021 #9 Skrevet 1. august 2021 Sist jeg var der (mer enn 10 år siden), var damer Ikke så pene, men det var ei jente på min alder som var innmari deilig 😻😋 Kanskje jeg var for liten til å innse det da.
Lee Jones Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 (endret) Nederlendere er hardtarbeidende og sykler mye. Da jeg var i Nederland og Belgia var vel høyden og antall blondiner den største forskjellen. Men at nederlandske damer er penere enn belgiske er jeg uenig i. Mange utrolig pene damer i Frankrike og Belgia. Nederland er sykt fint for den som har reist litt rundt i landet. Endret 1. august 2021 av Lee Jones 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 De er høye på alle måter de😄 Anonymkode: a5d08...bb1 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. august 2021 #13 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt vanvittig mange sykt fine damer i Nederland. Noen som har lagt merke til dette? Hva slags etnisitet er nederlendere? Det virker å være stor forskjell til nabolandet Belgia. Noen som vet? Anonymkode: 29f2a...3c9 Jævlig mange fine mannfolk der og 😉 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #14 Skrevet 1. august 2021 Var ei høy, sexy og vakker ei jeg pulte i Red light district, så enig med deg TS. Anonymkode: e7f65...9eb
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #15 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var ei høy, sexy og vakker ei jeg pulte i Red light district, så enig med deg TS. Anonymkode: e7f65...9eb Det er ulovlig for norske borgere uavhengig om gjør det i Norg eller i utlandet. Anonymkode: 7a474...ae0 4
Lee Jones Skrevet 1. august 2021 #16 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er ulovlig for norske borgere uavhengig om gjør det i Norg eller i utlandet. Anonymkode: 7a474...ae0 Er du jurist? Spør bare fordi jeg sjekket dette opp i straffelov paragraf 12. Du har kanskje rett mtp kjønnslemlestelse er straffbar i utlandet. Jeg tviler uansett på at noen kommer til å bli straffet for å kjøpe sex i utlandet med mindre det er en voldtekt. Uansett interessant!
Duraton Skrevet 1. august 2021 #17 Skrevet 1. august 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ulovlig for norske borgere uavhengig om gjør det i Norg eller i utlandet. Anonymkode: 7a474...ae0 Kun etter at loven tredde igang. Ting gjort før loven eksisterte, var lovlig. Menne, venter nå bare på at det er noen som etterprøver den loven. Såvidt jeg vet, så er det nokså spesielt at ett lands lov skal overstride ett annet lands lover og regler. Tenk hvis Norsk veitrafikklov skulle overskride UK sin veitrafikklov. Alle nordmenn må kjøre på høyre side av veien. Tror ikke en domstol hadde dømt i favør av Norge
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #18 Skrevet 2. august 2021 Duraton skrev (14 timer siden): Menne, venter nå bare på at det er noen som etterprøver den loven. Såvidt jeg vet, så er det nokså spesielt at ett lands lov skal overstride ett annet lands lover og regler. Anonymkode: e5d4d...a5b 1
Duraton Skrevet 2. august 2021 #19 Skrevet 2. august 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: e5d4d...a5b Sier meg ingenting. Kontekst?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #20 Skrevet 2. august 2021 Helt fantastisk hyggelige folk overalt. Mye etnisk likt Nord-Belgia (Flandern), men mange innvandret fra koloniene (mye indonesia) som har blandet seg med det etniske oppgjennom tiden. Så det er del fantastisk flotte damer der. Mitt favorittland i Vest-Europa Anonymkode: d8a21...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå