AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Søsteren min (26) er sammen med en gutt på samme alder som tjener ekstremt godt, for den alderen. Han ga henne den nyeste iphone i bursdag forleden, og en ferie til syden på kjøpet. Han skjemmer henne heletiden bort. Vi har egentlig aldri manglet noe, men det ble aldri dyre mobiler og ferier på oss under oppveksten. I tillegg er han kjempekjekk, smart og snill. Jeg er litt misunnelig. J17 Anonymkode: 0ae07...b40
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Det skjønner jeg godt at du er. Prøv å være glad på hennes veiene, så finner du sikkert en som er rett for deg en dag også😊 Anonymkode: 4532d...613 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Søsteren min (26) er sammen med en gutt på samme alder som tjener ekstremt godt, for den alderen. Han ga henne den nyeste iphone i bursdag forleden, og en ferie til syden på kjøpet. Han skjemmer henne heletiden bort. Vi har egentlig aldri manglet noe, men det ble aldri dyre mobiler og ferier på oss under oppveksten. I tillegg er han kjempekjekk, smart og snill. Jeg er litt misunnelig. J17 Anonymkode: 0ae07...b40 Og da bør motivasjonen din fremover være å få deg en jobb med tilsvarende mulighet for inntekt, slik at du i framtiden har rås til å leve slik selv. Ambisjonen bør ikke være å,finne en rik mann. De forsvinner igjen så snart du er «brukt opp». En karriere slår i idlertid sjeldent opp med deg…. hilsen en jentemamma ❤️ Anonymkode: 757fe...58c 20
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Sier du det -rik m26 som kjeder seg og ønsker høre hva folk tenker om at han hadde skjemt bort kjæresten sin Anonymkode: cbb6b...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og da bør motivasjonen din fremover være å få deg en jobb med tilsvarende mulighet for inntekt, slik at du i framtiden har rås til å leve slik selv. Ambisjonen bør ikke være å,finne en rik mann. De forsvinner igjen så snart du er «brukt opp». En karriere slår i idlertid sjeldent opp med deg…. hilsen en jentemamma ❤️ Anonymkode: 757fe...58c det er ikke realistisk for min del. Han er smart, jeg er gjennomsnittlig flink på skolen, og han hadde mye flaks (sier han selv), da jeg nettopp spurte ham hvorfor det er gått så bra med ham. Han kommer nok ikke til å forlate søsteren min.... Anonymkode: 0ae07...b40
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): det er ikke realistisk for min del. Han er smart, jeg er gjennomsnittlig flink på skolen, og han hadde mye flaks (sier han selv), da jeg nettopp spurte ham hvorfor det er gått så bra med ham. Han kommer nok ikke til å forlate søsteren min.... Anonymkode: 0ae07...b40 Du kommer nok til å få råd til mobil og Sydenferie. Anonymkode: a4192...109 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Hva med å være glad for søstern ? Anonymkode: a0d9a...ab0 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 DU er jo heldig. Du arver sikkert den mobilen om et halvt år, når han kjøper ny til henne. Anonymkode: 76215...8ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå