Anie Skrevet 4. oktober 2002 #1 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg begynner å lure på meg selv enkelte ganger...... For å begynne med et eksempel, så tar jeg for meg denne kvelden... Jeg rigger meg foran dataen med irish coffee, leser innlegg fra kg mens jeg ler og snakker med meg selv..... JA... her kommer det... jeg vet ikke hvor ofte jeg tar meg i det å snakke med meg selv..... Begynner jeg å bli gal, eller er det bare et kjennetegn på en vanlig singel jente Noen andre her som gjør det samme.... eller er jeg blitt gaaaaaal.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. oktober 2002 #2 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg tror ikke at du er gal. Da jeg var singel hadde jeg kokkeshow på kjøkkenet.. skravlet og rørte og rotet. Så hadde jeg kurs i stryking for meg selv om vaskekurs. Ble mere gøy da liksom. Nå har jeg ikke snakket med meg selv på lenge, men det hender at det kommen noen gloser.. mest banning og sånt da. Det hender at jeg sitter ved PC-en og synger da. Finner tekster på nettet og galer i vei. Riktignok bare når jeg er alene hjemme, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2002 Vel... jeg håper ingen er flue på veggene mine.... da hadde de garantert fått seg en god latter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 4. oktober 2002 #4 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har en tendes til å lese høyt det jeg skriver på data jeg.. Spesielt når jeg chatter.. Uansett om folk er i nærheten eller ikke.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2002 #5 Del Skrevet 4. oktober 2002 Dere er jo HELT gale!! Neidaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 4. oktober 2002 #6 Del Skrevet 4. oktober 2002 Fint å få konstantert det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. oktober 2002 #7 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jepp, så nå vet dere det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. oktober 2002 #8 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det hender jeg ler høyt om jeg leser et morsomt innlegg, og jeg tenker sikkert ting som du sier inne i hodet mitt. Jeg kan ha en egen liten samtale med meg selv jeg, i det lille surrete hodet mitt Men foran tv`en er jeg uhelbredelig.Om en tv program virkelig fenger meg er jeg totalt med. Ser jeg Friends så tier jeg ikke stille i mer enn 3 sekunder om gangen. Da ler jeg høøøøøyt, snakker og skråler i et sett. Men du er nok sykere enn meg ja Seek help Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. oktober 2002 #9 Del Skrevet 5. oktober 2002 Husk at den som snakker med seg selv alltid snakker med en fornuftig person! Snakker mye med meg selv jeg, blir ikke så mye motsagt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ja Midnattsol og Thea... jeg er nok en smule galere enn dere Det var like før jeg ringte etter den gule bilen, men så kom Hege Husk at den som snakker med seg selv alltid snakker med en fornuftig person! Takk Hege...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. oktober 2002 #11 Del Skrevet 5. oktober 2002 U are craaazy!!! ÅKei dah, så sitter jeg vel ikke helt taus her jeg heller, eller foran TV`en Men Anie, du tar kaka altså! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 6. oktober 2002 Midnattsol....... Da skal du høre meg når jeg er ute og kjører bil... Der sitter jeg i mine egne tanker, synger og skravler med meg selv... Har fått mange rare blikk mang en gang.... Spesielt ved sommerstider da hvinduene er oppe - noe som jeg selvfølgelig glemmer... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. oktober 2002 #13 Del Skrevet 6. oktober 2002 Kan jeg tenke meg. Men so what? Så lenge man er glad og fornøyd, så får vel bare alle andre stirre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå