Gå til innhold

Tenker på sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold, og jeg er lykkelig. Alt er bra, men i det siste har jeg tenkt myye på sex jeg har hatt i tidligere forhold. Tenker på det hver gang jeg leker med meg selv, aldri når jeg er sammen med partner. Eller av og til når jeg lukker øynene sammen med han.

Andre som tenker på tidligere sexpartnere når de koser seg?

Anonymkode: 5078d...888

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Trøst
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Men pikken til han ene har blitt plassert på andre i fantasiland. 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er i et forhold, og jeg er lykkelig. Alt er bra, men i det siste har jeg tenkt myye på sex jeg har hatt i tidligere forhold. Tenker på det hver gang jeg leker med meg selv, aldri når jeg er sammen med partner. Eller av og til når jeg lukker øynene sammen med han.

Andre som tenker på tidligere sexpartnere når de koser seg?

Anonymkode: 5078d...888

Høres unektelig litt ut som storyen fra Sex/Life. https://www.netflix.com/no/title/80991848

Skrevet

Du er blitt mere kåt bare, utviklet fantasien som gjør deg enda mere kåt. Fantasier er som en usynlig erogen sone, jo mere du mater inn jo kåtere blir du...

Så hvis du fantaserer mye stimulerer du lykkesenteret i hjernen din. Fingrer du deg samtidig fylles det mere opp, og når lykkesenteret tømmes, sender det lynet gjennom ryggmargen din og slår ned i kjønnsorganet ditt. Da rister hele underlivet i  hærlige sammentrekninger... Dette fenomenet blir ofte kalt lyn og torden... for etter lynet blir det stille noen sekunder, så kommer torden i form av stønn😂

Skrevet

Har ikke fokusert så veldig på tidligere partnere, men heller på seksuelle settinger jeg har vært i tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...