Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å gå ned 4kg på en måned og lurer på hvordan dere ville gått frem? Veier 72kg nå, og trener 4-5 ganger i uka. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spis mindre. 

Anonymkode: be05f...5d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spis mindre karbohydrater og mindre mengde. 

Anonymkode: fa08d...604

• Liker 1
Skrevet

Periodisk faste kan hjelpe deg til det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Periodisk faste og tell kalorier. Den første måneden slipper kiloene lett så 4kg på en måned når du veier over 70kg burde gå greit. 

Anonymkode: 06420...b8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du? Hva trener du?

Hvor ofte spiser du unødvendige kalorier som godteri, snacks og kake, etc?

Anonymkode: 635df...dda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Periodisk faste og tell kalorier. Den første måneden slipper kiloene lett så 4kg på en måned når du veier over 70kg burde gå greit. 

Anonymkode: 06420...b8b

Du får 72 kilo til å høres mye ut. Hvis ts er over 170 høy og trener mye styrke f.eks, så er det ikke mye. Og hvis hun er normalvektig eller nesten normalvektig, er det slett ikke sikkert hun en gang BØR gå ned disse 4 kiloene. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du da ts? Sier litt om hvordan mengde du må ha i deg også.

Men anbefaler som flere over å kutte ut unødvendige karbohydrater. Drikk mye vann, spis tre måltid på maks 400-500 kcal hver innen 20:00. Start æ spise ca 11-12.

Anonymkode: 72f11...97e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor høy er du da ts? Sier litt om hvordan mengde du må ha i deg også.

Men anbefaler som flere over å kutte ut unødvendige karbohydrater. Drikk mye vann, spis tre måltid på maks 400-500 kcal hver innen 20:00. Start æ spise ca 11-12.

Anonymkode: 72f11...97e

Hun trenger mer hvis hun trener i tillegg! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 169 cm. Treningen min er periodevis oppdelt, hvor fokusområdene veksler fra styrke og utholdenhet. Nå er jeg inne i en periode med mest løping, og ellipse som alternativ trening. 

Som regel er jeg flink til å holde meg unna søtsaker, men spiser gjerne popcorn, sukkerfri is og sukkerfri gele i helga. Periodisk faste er nok ikke dumt for meg, for jeg drar nok fort på meg noen ekstra kalorier på kvelden...

AnonymBruker
Skrevet
iinnga skrev (1 time siden):

Jeg er 169 cm. Treningen min er periodevis oppdelt, hvor fokusområdene veksler fra styrke og utholdenhet. Nå er jeg inne i en periode med mest løping, og ellipse som alternativ trening. 

Som regel er jeg flink til å holde meg unna søtsaker, men spiser gjerne popcorn, sukkerfri is og sukkerfri gele i helga. Periodisk faste er nok ikke dumt for meg, for jeg drar nok fort på meg noen ekstra kalorier på kvelden...

Hvorfor skal du ned 4 kg og hvorfor skal du ned raskt?

Slanking funker sjelden i lengden. Risikoen er at man bare legger på seg mer igjen når slankingen tar slutt. 

Kanskje det er bedre å ha fokus på å være fornøyd med kroppen din og hvordan du ser ut. Høres ikke ut som om du har veldig mye å gå på, rent kosemessig. Drikker du alkohol, forresten, hvor ofte og hva? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 12.44):

Hvorfor skal du ned 4 kg og hvorfor skal du ned raskt?

Slanking funker sjelden i lengden. Risikoen er at man bare legger på seg mer igjen når slankingen tar slutt. 

Kanskje det er bedre å ha fokus på å være fornøyd med kroppen din og hvordan du ser ut. Høres ikke ut som om du har veldig mye å gå på, rent kosemessig. Drikker du alkohol, forresten, hvor ofte og hva? 

Det handler nok mest om at jeg skal begynne i ny jobb, fyller rundt tall osv. Vet det er dumt, men de faktorene gjør at jeg vil være "den beste versjonen av meg selv". 

Du har rett i det, jeg føler jeg koser meg mindre enn mange jeg kjenner. Alkohol drikker jeg sjeldent, tar meg som regel to-tre fester i året, men drikker aldri ellers. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
iinnga skrev (2 minutter siden):

Det handler nok mest om at jeg skal begynne i ny jobb, fyller rundt tall osv. Vet det er dumt, men de faktorene gjør at jeg vil være "den beste versjonen av meg selv". 

Du har rett i det, jeg føler jeg koser meg mindre enn mange jeg kjenner. Alkohol drikker jeg sjeldent, tar meg som regel to-tre fester i året, men drikker aldri ellers. 

Jeg skjønner. Menneskelig det. 

Skrevet
iinnga skrev (2 minutter siden):

Den beste versjonen av deg selv er en som trives i egen kropp uavhengig av vekt. Nå aner ikke jeg hvor gammel du blir eller hva slags jobb du skal begynne i men jeg tipper at ingen av delene er avhengig av at du veier 4 kg mindre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...