AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Har ei dame som sier at hun ikke liker dicpics, og jeg tror hun. Men vi har begynt å sexte litt på snap med andre par. Og nå blir hun helt vilt kåt av dicpics. Hun maser til og med på dicpics, men hun sier at hun egentlig bare vil ha mennene tim å komme. Hun tenner mest på å se de sprute. Ee det slik for andre også? At dere ikke liker dicpics men å se en kuk sprute er innenfor? Anonymkode: 6d856...349
SlemUlv Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Jeg tror de fleste av oss, kan tenne på dicpics i rett setting. Random dicpics er IKKE tennende, det er patetisk faktisk. Mens dicpic fra en jeg har en seksuell relasjon til, kan være hot. 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Har en fast mann jeg får pikk bilder fra, og det er veldig deilig. Men kunne aldri fått det men noen andre.. Anonymkode: ddf42...1ed 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Kanskje folk burde begynne å sende selfies til vilt fremmede. Eller bilder av babyen sin, en stor fiskefangst eller opplevelsesbilder fra ferien. For etter manges logikk er det tydeligvis sånn at det man liker å få bilder av fra folk man har et forhold til, er også noe man er like interessert i å få bilde av fra fremmede eller folk man kjenner dårlig. Anonymkode: d84fc...3f7 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Uønskede dickpics er turn off. På den andre siden, hvis jeg allerede er tent og ber om ett så er det noe helt annet... Da synes jeg det er kjempe spennende. Både dicpicks, cumshots og tributes er alle bilder jeg digger å få. Forøvrig så er det ett tips og få med mer av kroppen og ikke bare snoppen, får jeg ett bra bilde av mannen så kan jeg spare på det og se på det i månedsvis mens jeg fantaserer 😅🙈 Så det finnes jenter som liker dette også, hvertfall en da 😆 Vi har også en dirty snap sammen så får litt av hvert der, lagrer ikke noe av det innholdet, det er mer morro der og da som vi gjør sammen.
Gjest Kwest Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Uønskede dickpics er turn off. På den andre siden, hvis jeg allerede er tent og ber om ett så er det noe helt annet... Da synes jeg det er kjempe spennende. Både dicpicks, cumshots og tributes er alle bilder jeg digger å få. Forøvrig så er det ett tips og få med mer av kroppen og ikke bare snoppen, får jeg ett bra bilde av mannen så kan jeg spare på det og se på det i månedsvis mens jeg fantaserer 😅🙈 Så det finnes jenter som liker dette også, hvertfall en da 😆 Vi har også en dirty snap sammen så får litt av hvert der, lagrer ikke noe av det innholdet, det er mer morro der og da som vi gjør sammen. Hva er dirtysnappen din?💕
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Kwest skrev (10 minutter siden): Hva er dirtysnappen din?💕 😅😅 Blander ikke KG livet med privat livet sånn, så den deler jeg ikke her med KG brukerene😂🙈
Gjest Kwest Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): 😅😅 Blander ikke KG livet med privat livet sånn, så den deler jeg ikke her med KG brukerene😂🙈 Jeg er villig til å forlate kg for deg💕 Men vil det si at du bare deler dirtysnap med folk du kjenner?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #9 Skrevet 1. august 2021 Jeg liker både dickpics og cumshots. Elsker det faktisk! Bare av han jeg holder på med da, å få det av fremmede eller en random man bare har sagt hei til på Tinder eller noe er fullstendig uinteressant og gjør meg ikke det minste kåt. Må være kåt på fyren fra før. Anonymkode: c010b...c7e 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Jeg er villig til å forlate kg for deg💕 Men vil det si at du bare deler dirtysnap med folk du kjenner? Nei, deler absolutt ikke med noen jeg kjenner😂😂 Det finnes egne nettsider og plasser for folk med lignende interesser.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 En ting jeg føler menn ikke helt forstår, er at det er forskjell på et dickpick. Settingen gjør det annerledes. Det å få tilsendt et bilde man ikke ønsker, det er avtennende og noe man anmelder personen for. Men i en mer seksuell setting, der man er kåt, ønsker mer stimulering, så vil det være noe helt annet. Det å ønske å «få en mann til å komme», det er noe som kan tenne mange av oss. Det å kjenne at man har den evnen til å få en mann til å sprute over hele seg selv, helst gjerne uten berøre han, det er noe som kan være ganske tennende. Men presiserer at settingen er utrolig viktig. En dame setter ikke pris på å bare få et bilde ut av det blå. Men i en mer planlagt sexting situasjon, da er det noe annet. Når man har gitt samtykke, når begge to har gitt samtykke at de frivillig er med på det, da er det noe helt annet. Anonymkode: 7dabe...66e 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12 Skrevet 1. august 2021 Hun liker ikke dickpics, men nå har hun en relasjon til deg og er kåt på deg så hun liker dickpics. Totalt forståelig. Man vil kanskje ikke ha det fra fremmede, men har man først inngått en seksuell relasjon, er det masse som endrer seg. Sånn er det jo med alle relasjoner. Man har sterke meninger om ting, og så skjer det ting, og da skjer det andre ting! Ikke noe å være så forvirra over. Anonymkode: 63601...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå