AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Hvordan reagerte deres tidligere partner etter et brudd når du er den som har gjort det slutt? Spør, fordi har nettopp gjort det slutt med samboer etter lang tid med prøvelser og vanskelige utfordringer. Samtidig er jo et brydd utrolig vanskelig, så har grått utrolig mye, tvilt og hatt det egentlig fryktelig vanskelig. Mens han derimot, opplever jeg tar det med knusende ro. Det er jo ikke slik at jeg forventer at han skal løpe etter meg eller noe slikt, men synes det bare er litt rart at han tilsynelatende tar så lett på det. Jeg har spurt han om det, og han sier han hadde blitt lei seg og kjent på det når jeg faktisk forsvinner ut døren (begge må finne oss ny plass å bo). Synes det er rart, spesielt når han sier han ikke ønsker bruddet og fortsatt elsker meg. Men samtidig opplever jeg at han virker så rolig og fornøyd. Føler ikke at handling og ord spiller på lag 😅 Men mulig hjernen spiller meg et puss, er litt forvirret. Anonymkode: 14070...d07
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Jeg har blitt slått opp med mot min vilje og blitt helt "kald". Har ikke hatt ønske om å vise svakhet overfor den som ikke lenger ville være min kjæreste. Har heller kjent på det når jeg var i "trygghet" borte fra den personen. Jeg har det i meg å kunne "utsette" følelser, jeg blir også kald under andre typer kriser eller prøvelser. Jeg må ha ro rundt meg for å kunne ta tapet og sjokket inn over meg. Mens alle mine ekser har grått og vært åpen om hvor vanskelig det var å dumpe meg 🤷♀️ Anonymkode: 4727d...752
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Tok noen mnd hvor han lot som at alt var fint og flott, så brøt han sammen og trengte hjelp. Jeg sier endelig, for han nektet å gjøre noe lenge og var åpenbart psykisk syk. Så håper han til slutt fikk god hjelp. Tror han har det greit i dag, og det er jeg glad for selv om han behandlet meg grusomt. Skal sies at vi hadde slitt i et par år, og var enige i bruddet. Men jeg var den som stilte et ultimatum. Enkelt og greit enten parterapi, eller så er det over. Han ville ikke i noen form for terapi, og dermed ble det slutt. Anonymkode: d46b4...454 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå