AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Vet ikke om dette er riktig sted å spørre jeg. Har anmeldt en forelder for en voldtekt for 7 år da jeg var 15. Fortalte om det for første gang for et år siden. Har nettopp anmeldt. H*n har to barn under 18 h*n har omsorgen for. Får det noe konsekvenser for dem? H*n har ikke gjort det med noen av dem som jeg veit om, men har vært BV innblanda tidligere pga psykisk vold fra h*n. Har ingen konkrete bevis så jeg regner med saken blir henlagt. Er en måned siden jeg anmeldte. Den andre forelderen lurer på hva h*n skal gjøre (de er ikke sammen lenger) Hva gjør politiet egentlig med det? Anonymkode: 9d183...c23
Silva Pluvialis Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Barnevernet og politiet vil nok involveres i saken, og den andre forelderen vil sannsynligvis overta omsorgen. Overgriperen kommer av all sannsynlighet til å miste omsorgen om det er grunn til å bekymre seg for gjentakelsesfare. Håper du får din sak gjennom. Føler masse med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå