AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Er i en situasjon her... Har hatt en kompis i et par år. Vi ble venner via nettet. Grunnen til at vi utviklet vennskap er fordi vi har samme humor og samme meninger når det kommer til politikk og samfunn. Vi har like meninger om ting og føler vi kan forstå hverandre på et dypere plan. Men vi er sååå ulike, har ingen felles hobbyer, og stilene våre er totalt forskjellige, jeg har en stil han ikke er så fan av f.eks og er ikke ei sånn dame han har likt eller falt for tidligere. Det er som dag og natt her. Nå har ting tatt en vending og vi har begynt å ha sex. Det skjedde mens vi skulle se film. var et eller annet i filmen som var morsomt og vi flira sånn av, endte opp med at vi tulla med hverandre og de ble fysisk, har skjedd noen ganger at vi lekeslåss og sånne ting.. Jeg har seriøst aldri hatt bedre sex. det var skikkelig skikkelig intenst!! Og jeg ble så tent på han og han på meg. Det var helt utrolig. Skjønner ingenting nå. vi har hengt sammen hver dag plutselig, og det har endt i sex. Vi har egentlig ikke snakka så mye om det, for sexen har vært så bra, så vi har egentlig bare hatt sex og så plutselig kommet inn på andre samtaleemner etterpå. Fant han ikke attraktiv i det hele tatt før, eller jeg har alltid syntes han er en skjønn mann. Et veldig pent smil og vi har det så gøy sammen.. jeg er som sagt ikke ei sånn dame han faller for, han liker slanke damer som har samme fritidsinteresse som han selv osv, jeg er helt sjokkert over at han liker meg og kroppen min. vi har snakket om slike ting litt tidligere i relasjonen, mest for å sikre hverandre at vi ikke fant hverandre fysisk attraktiv og at derfor ville et vennskap være null problem. jeg har holdt på litt med menn også, og de har vært helt annerledes enn han fordi han er jo ikke min type.. hva gjør vi her, hva er dette.. Noen som har lignende erfaringer? merker det er mye lidenskap når vi ligger sammen. vi blir så kåte og tent på hverandre og får ikke nok, ser dypt inni øynene til hverandre etc og flere ganger har han sagt at jeg er så deilig, har fantastiske pupper. første gang han er med ei som har store pupper, han blir helt oppslukt i dem.... han er veldig verbal i senga og kommenterer alt på en så deilig måte! sexen er så dyp og ja jeg vet ikke, har ikke vært borti lignende som sagt, er enda bedre enn sex jeg har hatt med menn jeg har vært forelska i. Tro meg det har ikke vært noen følelser tidligere og jeg har IKKE merket noe hos han. Ikke i det hele tatt, før helt plutselig, mens vi "lekeslåss" var det et eller annet som klikka nesten. han lå over meg og bare så på meg, strøk håret mitt bak ørene og vi lå sånn leeenge, så smilte han og bøyde seg frem å kyssa meg og da var det gjort. Forvirret. jeg trenger råd.. Anonymkode: db436...aa5 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Ja, det har jeg faktisk… men det blir nå med tanken.. men jeg tenner skikkelig på dattera til dama mi . Hu er 20 år , jeg er 39… men som jeg igjen sier , med tanken. man kan jo uansett ikke styre hvem man synes er sexy ,har lyst på ,og hvem som gjør deg kåt… Anonymkode: a1a37...232
Bamseklemmer Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Vi har ei snurpkjærring her som tror hun eier hele bygda... hun er vakker og spenstig men kunne aldri ha blitt sammen med ei med en slik personlighet... Hun har ofte dukket opp i mine seksuelle fantasier, men da knuller jeg henne så hardt og lenge at hun blir snillere... Skulle egentlig ønsket det har skjedd IRL, for hva gjør man ikke for bygda si😇 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Huff. dette hadde vel passet best i dagboka di. Anonymkode: a9505...ef3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Huff. dette hadde vel passet best i dagboka di. Anonymkode: a9505...ef3 Hvorfor det? Jeg ser ikke noe galt i dette innlegget. Om noen her inne har noen gode råd å gi er jeg derimot mer usikker på, men hun må jo få prøve.. Anonymkode: e1fe8...99e 4
Raven.Writingdesk Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Det høres ut som dere har det bra sammen og at du bare skal nyte det, ikke problematisere. Det er sjeldent sånn at man blir sammen med/forelsker seg i/blir tent av - den «typen» man selv trodde. Det er fordi man kanskje overvurderer enkelte faktorer (stil/kropp) og undervurderer andre ting (humor/kjemi/lukt) Det eneste jeg vil at du skal passe deg for er at du blir usikker på deg selv fordi du sammenligner deg med det han har gitt utrykk for at er hans «egentlige preferanse blant kvinner. Du nevner blant annet kropp, og når du skriver at du er overrasket/sjokkert over at han kan like din kropp fordi han «egentlig» liker en annen type kvinnekropp så er det slike ting du ikke skal hverken spørre om, eller finne deg i å høre på (hvis han nevner det selv) Du skal heller ikke nevne hvilke ting med ham som «bryter» med de «idealene» du har satt deg hos din «fantasi drømmemann» Jeg tror egentlig relasjoner som dere har er de mest ekte og genuine, og kanskje de beste. Dere har hatt null forventinger til hverandre også har dere begge funnet noe fantastisk i den andre som dere er helt oppslukt av. Det er en av de beste følelsene man kan ha! Over tid er det dog viktig at du avklarer hva du føler og hva du forventer. Det er et utrykk som heter høyt å flyve, dypt å falle. Når følelsene blir så intense som du beskriver så er man også veldig sårbar. Man er så «åpen» mot den andre, og en potensiell avvisning kan være så utrolig sårt. Vær ærlig med deg selv og ham, og bare nyt de deilige følelsene 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Selvsagt, du blir jo bedre kjent etter hvert. Da kan alt skje. Menn går ikke bare etter lange øyenvipper. Anonymkode: 546de...f67 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 Jeg takker for svar her, ditt var veldig fint @Raven.Writingdesk. Det du skriver gir mye mening. jeg vet jeg henger meg opp i ubetydelige ting, men jeg blir bare så usikker. har absolutt ikke tenkt å avvise han fordi han ikke er "min type", jeg har aldri hatt så fin sex og vært så gal etter noen, men jeg skjønner ikke hvordan disse følelsene plutselig oppsto. var der en påknapp ingen av oss har trykket på? Hvorfor nå? Vi snakket litt om det i natt. vi hadde en fin samtale og begge var egentlig overrasket over vendingen ting hadde tatt, samtidig er vi veldig glade i hverandre og vi har det jo så deilig. Han avsluttet med å si at vi ikke trenger å legge så mye i dette, vi koser oss og har det bra, og vi har kjent hverandre godt i noen år, nå begynner vi å bli kjent med hverandre på helt annet plan og jammen passer vi ikke godt sammen her også.. jeg syns ikke jeg er så pen som damene han har vært med, og jeg nevnte at dette med utseende og stil er noe som plager meg litt, for jeg trodde han syntes slike damer som meg var ekle. Han sa han aldri har syntes at jeg er ekkel og at jeg er kjempe vakker og annereldes og han fascineres av meg. fineste jeg har hørt, kan leve på dette:) han nevnte også sine usikkerheter rundt dette for han har ingenting til felles med mine tidligere forhold. Ble lei meg for at han tenker sånn.. jeg betrygget han heldigvis og jeg merka han trengte det. Han er den beste mannen jeg har møtt Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Ja det har jeg. jeg mener å ha lest her inne at du ikke liker damer som er sofagriser og tatoverte eller noe i den duren, og at de aldri er noe du vil like. Han her sa også at han ikke syns tatoveringer er pent på damer og at hen ikke liker det, men jeg har maaange.. Anonymkode: db436...aa5 3
Hr. Aktiv Skrevet 2. august 2021 #11 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): jeg mener å ha lest her inne at du ikke liker damer som er sofagriser og tatoverte eller noe i den duren, og at de aldri er noe du vil like. Han her sa også at han ikke syns tatoveringer er pent på damer og at hen ikke liker det, men jeg har maaange.. Anonymkode: db436...aa5 Jeg tenker at hvis kjemien er god kan man se forbi mye annet så lenge kvalitetene oppveier kvantitetene.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Skrevet 4. august 2021 Falt for? nei. Tent på? ja. Den jenta er en forferdelig person, men jeg er tent på henne. Tror jeg trenger psykolog, for jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg er tent på henne. Anonymkode: 1f61b...cbf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #13 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 12.43): Jeg takker for svar her, ditt var veldig fint @Raven.Writingdesk. Det du skriver gir mye mening. jeg vet jeg henger meg opp i ubetydelige ting, men jeg blir bare så usikker. har absolutt ikke tenkt å avvise han fordi han ikke er "min type", jeg har aldri hatt så fin sex og vært så gal etter noen, men jeg skjønner ikke hvordan disse følelsene plutselig oppsto. var der en påknapp ingen av oss har trykket på? Hvorfor nå? Vi snakket litt om det i natt. vi hadde en fin samtale og begge var egentlig overrasket over vendingen ting hadde tatt, samtidig er vi veldig glade i hverandre og vi har det jo så deilig. Han avsluttet med å si at vi ikke trenger å legge så mye i dette, vi koser oss og har det bra, og vi har kjent hverandre godt i noen år, nå begynner vi å bli kjent med hverandre på helt annet plan og jammen passer vi ikke godt sammen her også.. jeg syns ikke jeg er så pen som damene han har vært med, og jeg nevnte at dette med utseende og stil er noe som plager meg litt, for jeg trodde han syntes slike damer som meg var ekle. Han sa han aldri har syntes at jeg er ekkel og at jeg er kjempe vakker og annereldes og han fascineres av meg. fineste jeg har hørt, kan leve på dette:) han nevnte også sine usikkerheter rundt dette for han har ingenting til felles med mine tidligere forhold. Ble lei meg for at han tenker sånn.. jeg betrygget han heldigvis og jeg merka han trengte det. Han er den beste mannen jeg har møtt jeg mener å ha lest her inne at du ikke liker damer som er sofagriser og tatoverte eller noe i den duren, og at de aldri er noe du vil like. Han her sa også at han ikke syns tatoveringer er pent på damer og at hen ikke liker det, men jeg har maaange.. Anonymkode: db436...aa5 Jeg hadde en samboer i fire år for 20 år siden. Han var superkonservativ, strøk skjorter hver dag, brukte dress på jobb, var stadig i møter, reiser, sponsa turer over hele verden osv. Og var det vakreste jeg noensinne hadde sett. Men visste jo at han aldri ville se to ganger på meg. Vi var jo helt forskjellige og han var også en fyr jeg ikke var kompatibel med, trodde jeg. Pen ja, men der stoppet det. Så danset jeg på et utested, var svett, sommerbrun, full og i særdeles godt humør. Og plutselig står han foran meg og vil danse. Han så svært ukomfortabel ut, tror ikke han hadde svingt seg så mye på disco tidligere. Jeg legger armen rundt ham og danser inntil ham. Etter den dansen gikk vi ut og hjem til ham. Vi ble dødsforelska øyeblikkelig. Men jeg slet med omgangskretsen og jobben hans, nesten hver helg var det happenings, møter, flotte middager osv. Med kjedelige mannfolk i dress som alltid skulle oppføre seg (fram til et visst klokkeslett). Tror jeg kom inn som et ganske friskt vindpust, var totalt annerledes enn dem 😅 Men etter fire år gikk jeg lei, god sex og en pen mann var ikke nok for meg. Jeg er mer rocka og harry, passer ikke inn i et konservativt miljø, orker ikke å bry meg om hva andre tenker og tror. Ikke var det morsomt heller, jeg liker å le mye. Så da gjorde jeg det slutt, han gikk også videre med en advokatdame, tror det passet dem utmerket. Og så slitsomt å være sammen med en mann som er så pen at han knapt fikk være i fred et eneste sted. Damene jaktet konstant på ham, følte meg stolt i begynnelsen, men det ble kleint til slutt, damer kan virkelig være slibrige de også. Anonymkode: efdde...c3d 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #14 Skrevet 4. august 2021 Interesssant tema. Jeg har hatt en venninne i 20 år uten i det hele tatt tenke sex, vi er totalt forskjellige. Og fysisk er hun ikke min type heller, så absolutt ingenting passer. Men siste to årene har jeg fantasert om henne når runkebehovet kommer, skjønner absolutt ingenting. Anonymkode: 5762a...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #15 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): damer kan virkelig være slibrige de også. Godt du som er dame sier det. Jeg har prøvd flere ganger å poengtere det, men her inne er det bare menn som kan være det tydeligvis. Så til tema, jeg har tent på "upassende" damer mange ganger. Og noen ganger har det endt i senga, når det er litt alkohol med i bildet. Det verste var vel når jeg, etter en fest her i nabolaget skulle følge et middeladrende par hjem. Kjerringa har jeg alltid sett på som ei snerpete jåle, som tror hun er noe. Mannen var så full, at jeg måtte hjelpe henne å støtte ham. Vi fikk lagt ham i sengen, og han snorket og var dyp fyllesøvn på 0,0. Ute i gangen når jeg skulle gå, ga hun meg en takkeklem. Hun hadde deilig tung parfyme og sexy kjole, og jeg tente momentant, og alkoholen dempet impulskontrollen. Hun kjent ståpikken min, og gned seg inntil, å var helt vill. Det ble en kjappis på badet, så det bare gnistra. Var redd han våknet av lydene hennes, men det gikk bra. Hun var 53, jeg 26. Anonymkode: 33bb8...28f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 On 8/4/2021 at 8:17 AM, AnonymBruker said: Jeg hadde en samboer i fire år for 20 år siden. Han var superkonservativ, strøk skjorter hver dag, brukte dress på jobb, var stadig i møter, reiser, sponsa turer over hele verden osv. Og var det vakreste jeg noensinne hadde sett. Men visste jo at han aldri ville se to ganger på meg. Vi var jo helt forskjellige og han var også en fyr jeg ikke var kompatibel med, trodde jeg. Pen ja, men der stoppet det. Så danset jeg på et utested, var svett, sommerbrun, full og i særdeles godt humør. Og plutselig står han foran meg og vil danse. Han så svært ukomfortabel ut, tror ikke han hadde svingt seg så mye på disco tidligere. Jeg legger armen rundt ham og danser inntil ham. Etter den dansen gikk vi ut og hjem til ham. Vi ble dødsforelska øyeblikkelig. Men jeg slet med omgangskretsen og jobben hans, nesten hver helg var det happenings, møter, flotte middager osv. Med kjedelige mannfolk i dress som alltid skulle oppføre seg (fram til et visst klokkeslett). Tror jeg kom inn som et ganske friskt vindpust, var totalt annerledes enn dem 😅 Men etter fire år gikk jeg lei, god sex og en pen mann var ikke nok for meg. Jeg er mer rocka og harry, passer ikke inn i et konservativt miljø, orker ikke å bry meg om hva andre tenker og tror. Ikke var det morsomt heller, jeg liker å le mye. Så da gjorde jeg det slutt, han gikk også videre med en advokatdame, tror det passet dem utmerket. Og så slitsomt å være sammen med en mann som er så pen at han knapt fikk være i fred et eneste sted. Damene jaktet konstant på ham, følte meg stolt i begynnelsen, men det ble kleint til slutt, damer kan virkelig være slibrige de også. Anonymkode: efdde...c3d Jeg har nevnt denne situasjonen før på dette forumet. Damer kan være slibrige de også ja. Når jeg ble sammen med en afrikansk dame (jeg er en Norsk mann), så ble jeg plutselig ganske populær blant andre damer når vi var ute. Det var overraskende mange som plutselig kom bort og begynte å snakke med meg. Jeg forsto ikke hvorfor til å begynne med, men etter hvert var det en som sa det rett ut: "du må være stor der nede for at en afrikansk jente vil være sammen med deg". Hun sa det foran dama og det ble nesten slåsskamp. En annen dame stoppa meg på vei til toalettet og sa noe lignende: "du må ha litt av en pikk da siden en sånn en vil være sammen med deg. Hvor stor er du?". Lignende ting har skjedd flere ganger mens jeg har vært ute med dama, og det skjer bare når jeg er ute med dama, og de har ikke akkurat vært subtile - de kommer bort til bordet vårt og ignorerer dama. Vetta faen hva disse jentene tenker, men det er både dritfrekt og forkastelig å snakke sånn til noen som åpenbart er ute med kjæresten sin. Anonymkode: 1f61b...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå