Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama gjennom 4 år tok nylig initiativ til en prat hvor det kom fram at hun hadde mistet følelsene for meg. Hun sa hun enda var glad i meg, men at følelsene ovenfor meg var vennefølelser. Det var selvfølgelig veldig tungt å svelge, spesielt siden dette kom som lyn fra klar himmel. Er bare en uke siden sist vi hadde sex og var ut på byen og koste oss sammen. 

Dette er selvfølgelig tungt da jeg har bygd henne opp gjennom 4 år, gjort henne trygg og selvsikker på sin egen kropp. Føler ikke at jeg fortjente denne, men sånn kan det tydeligvis gå. Spørsmålet er hva jeg skal gjøre framover? Er helt knust, men er det noen sjanser for at hun kan få følelsene tilbake? Nor jeg kan gjøre/ikke gjøre?  Hun har i utganspunktet bedt om en puse på ubestemt tid for å «arbeide» med følelsene sine.

Vi er 22.

Anonymkode: 49a4a...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe annet du kan gjøre enn å lytte til det hun sier. DU sier du har bygget henne opp, det heter at du har støttet henne. Den tyngste jobben har hun gjort selv. Ta aldri eierskap i utviklingen til en annen person du har romantiske følelser til, dere er likeverdige i forholdet - hun har sannsynligvis vært til god støtte for deg også.
Sjansen for at følelser kommer tilbake er umulige å spå. Dere er som allerede nevnt unge, og dermed er det ikke noe selvfølge at forholdet deres skulle vare evig, slik er det.
Verden går videre, det synes jeg du skal prøve på også. Og, du har det ikke travelt, en dag av gangen er mer enn nok. Det ordner seg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...