Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg var ilag med ei dame i 2013, men hun var utro og jeg mistet alle følelsene.

Vi begynte nå igjen for 3 månder siden, fordi hun ville prøve igjen.

Problemet er at jeg kjenner liksom ikke den nærheten og følelsene som jeg vil. 

Når hun dro tilbake hjem, så kjente jeg liksom ingenting.

Jeg vil ha følelser for henne, men for en rar grunn så får jeg dem ikke tilbake.

Hun er snill, og forandret.. Men igjen, så er det en stor sjanse for at hun er utro igjen.

Er dette noe som er verdt og satse på? eller burde jeg bare avslutte forholdet før ting går for langt?

Anonymkode: 3a293...929

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er en kvinne med tendenser til utroskap (bølle). 

Du er en mann som forsøker å få følelser for en kvinne som allerede har vært utro mot deg (pleaser).

Vokser man opp med bøllete kvinne så utvikler man seg som pleaser, og så vil man gjerne gjenskape denne relasjonen i voksen alder. Man vil man typisk finne seg en bøllete kvinne når man skal etablere seg. Man tiltrekkes disse kvinnene, og ikke de snille kvinnene. 

Men!

Noen ganger kommer selvrespekten snikende og setter en stopper for følelsene. Jeg antar at det er det du opplever og anbefaler deg på det sterkeste å ta den på alvor. Ta heller et oppgjør med hvordan du fungerer og hvorfor du vil ha denne dama som ikke er god for deg. 

Anonymkode: d5b58...34b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

fordi hun ville prøve igjen

Fordi HUN ville prøve igjen.

Ser du?

Du behandler henne som sjef, adlyder nærmest hennes ordre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi HUN ville prøve igjen.

Ser du?

Du behandler henne som sjef, adlyder nærmest hennes ordre. 

du har mye rett i det du sier.. Og jeg trur det faktisk er fakta, jeg er dum snill og vil det beste for folk og gir folk utallige mange sjanser.

Men så føles det så håpløst for meg fordi jeg aldri klarer å finne noen fordi jeg ikke føler meg bra nok.

Anonymkode: 3a293...929

Skrevet

Jeg syns du skal høre på hjertet ditt.. Innse at hun ødela forholdet og tilliten og konsentrer deg heller om å lære å elske deg selv! Hun har innsett å flott du er (hun vil jo ha deg tilbake) så du må innse det samme og finne ei som ikke vil være utro

Skrevet

Hvis du ikke føler noe begjær eller savn slik du forteller, hvorfor velger du å pumpe liv igjen etter et brudd for ganske mange år siden? Det har ikke mye effekt eller fremtid uansett hvor fint dere har det eller hvor fin dere synes hverandre er. Jeg tror ikke noe på at man kan bare bestemme seg for at her vil man gro følelser igjen.
Uansett hvordan det går så håper jeg du finner den løsningen du blir lykkelig av.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men så føles det så håpløst for meg fordi jeg aldri klarer å finne noen fordi jeg ikke føler meg bra nok.

Ja, det er problemet ditt.

Du føler du bare fortjener slike dårlige kvinner, at bedre kvinner ikke vil ha deg? 

Kan anbefale deg å oppsøke en psykolog, gjerne en mann, og ta tak i denne tendensen. Les gjerne også på webpsykologen, om negative leveregler. Bare å google webpsykologen og negative leveregler. Han har artikler og pods som er ekstremt gode.

Dette er ting som i aller høyeste grad kan gjøres noe med :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...