AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Hei! Faren min er veldig snill, men en ting som irriterer meg ved ham, er at han må tulle med alt… Når han snakker med meg eller noen andre i familien om et seriøst tema, er det lett å merke at han ikke bryr seg... Han gidder ikke å snakke om det, han svarer på en useriøs måte, og han sitter og ler og prøver å tulle det vekk… Det er ikke lett å prate med noen som viser så lite engasjement… Han klarer å snakke om seriøse ting med andre, men ikke med oss i familien… Jeg skulle bare ønske jeg følte at jeg kunne prate med faren min om ting, men det er ikke så lett når han ikke virker interessert… Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 72710...ec6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Min x er sånn. Er kompis med sønnene våre. Bare tuller. Alt er gøy hos far. Spiser ute hver dag og de får alt de ønsker seg. Jeg er den slemme som setter grenser og serverer kjedelig middager Anonymkode: 3e9e4...20f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min x er sånn. Er kompis med sønnene våre. Bare tuller. Alt er gøy hos far. Spiser ute hver dag og de får alt de ønsker seg. Jeg er den slemme som setter grenser og serverer kjedelig middager Anonymkode: 3e9e4...20f Er jo mye bedre å sette grenser enn å la barna få gjøre akkurat som de vil! Anonymkode: 72710...ec6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Han bryr seg antakelig, men blir så ukomfortabel at han prøver å tulle det vekk? Unnvikende tilknytningsstil, les om det. Anonymkode: f834d...855
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Min far er slik og tok aldri ansvar som far. Da min storebror prøvde å oppdra oss minste ble han derimot sur. Men tok aldri sin rolle som far seriøst. Bare tull. Ja, du er bare 7 men sett deg i bilen og kjør du ha ha ha. Anonymkode: 8fcdb...d9e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min x er sånn. Er kompis med sønnene våre. Bare tuller. Alt er gøy hos far. Spiser ute hver dag og de får alt de ønsker seg. Jeg er den slemme som setter grenser og serverer kjedelig middager Anonymkode: 3e9e4...20f Når dine barn blir voksen er det deg de kommer til når livet blir litt tøft. De kommer å forstå at tøysete pappa ikke er like kjekt når man trenger råd og støtte. Hadde det sånn selv når jeg vokste opp. Har ikke sånn supert forhold til pappa i dag selv om han var morsom når jeg var barn. Mamma derimot har jeg et knall forhold til selv om de var fiskekaker til middag og innetider å forholde seg til. Du og barna kommer å tjente på at du er den "strenge" i det lange løp. Du er en god mamma! Anonymkode: 7815c...d97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå