AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Dette er nok ikke så spennende, men føler jeg må lufte det likevel. I natt ble jeg vekket av hundene, det gjorde at jeg våknet på et "kjedelig " sted i drømmen min. Men der kjedelige opplevde jeg og som eiendommelig. Drømmen er som følger; jeg går nedover en vei, skyene henger lavt som gjør at de henger seg litt opp i et stort rutenett som ligger høyt oppe i lufta. Skyene blir litt fanget av nettet som gjør at man kan skimte et mønster med masker på størrelse med en fotballbane. Dette fenomenet skjer bak meg så jeg snur meg og ser på det. Jeg tenker at uff det er litt rart at det er så lagd. Men så snur jeg meg og kjefter litt på meg selv: skjerp deg det er jo kjempe fint her! Jeg fortsetter å tusle nedover veien med vinden i mot. Og det er her jeg våkner, når jeg går og kjefter litt på meg selv i tankene i drømmen. Det er den følelsen som var så rar, at jeg gikk og tenkte på at nei her er det fint å være selv om det ikke er helt naturlig. Sånn, måtte bare lufte den. Satte seg skikklig av en eller annen merkelig grunn😅. Anonymkode: c0c6e...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå