Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noen blødninger tidligere i svangerskapet, men det har kun vært etter samleie, som er normalt. I går oppdaget jeg noe bittelitt rosa utflod på papiret, som var så lite at jeg måtte se nøye for å være sikker på at det var rosa. I dag våknet jeg og gikk på do, og hadde litt brunt blod på papiret. Har ingen smerter, og puppene føles like ømme som de har vært i det siste. Vet at blødninger i første trimester kan være normalt, men man blir jo litt stressa uansett. Noen som vil dele erfaringer her?

Anonymkode: 120a2...e0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut ifra det jeg har lest hørtes dette helt ufarlig ut. Vanlig med blødninger 1 trimester. Det at du har ingen smerter, at det var såpass lite mengde (og ble brunt), er et positivt tegn. Hadde tatt en telefon til legen og bedt om å måle hcg, evt ta TUL.

Anonymkode: 5c4b2...84f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ut ifra det jeg har lest hørtes dette helt ufarlig ut. Vanlig med blødninger 1 trimester. Det at du har ingen smerter, at det var såpass lite mengde (og ble brunt), er et positivt tegn. Hadde tatt en telefon til legen og bedt om å måle hcg, evt ta TUL.

Anonymkode: 5c4b2...84f

Har bare hatt litt brun spotting utover dagen nå, så for øyeblikket er det ikke spesielt bekymringsverdig :) Har legetime på onsdag, regner med det er tidsnok.

Anonymkode: 120a2...e0b

Skrevet

Jeg blødde brunt i noen dager rundt uke 6 i første svangerskap. Snuppa er snart 6 år nå, så det gikk helt fint. Gynekologen min kalte det bare for en hormonell blødning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...