AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Noen som har en forklaring på det?😅 Anonymkode: dfb69...76f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Mine gjør ikke det, men kan det være at de blir mer slitne av å være på besøk? Anonymkode: 5d571...bb4
MarianneE Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Var sånn her og da hun var liten. Rare greier
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Lurer jeg på også 😅 Toåringen har vært hos besteforeldre i natt, sov nesten 11 timer med kun en liten oppvåkning, og sovnet på under 15 min.. Her hjemme tar det rundt 30 min, og hun kommer tuslende midt på natta inn til oss, og våkner tidligere enn jeg liker 🙈 Anonymkode: 8e2dd...33a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Mine er ikke slik... bruker ei uke på å få på plass god søvn igjen etter ei natt borte. Mye nattevåk, klarer ikke sovne, urolig og våkner grytidlig begge to når vi sover andre steder. Uansett om de er alene hos besteforeldre, på hotell, tanter og onkler osv. jeg sover også utrolig dårlig andre steder enn i mi egen seng Anonymkode: 4f1a8...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå