Gå til innhold

Barna våre dør..

Møkkalei

Anbefalte innlegg

Jeg tolker artikkelen som at barn dør fordi nødtelefonen ikke klarer å betjene nok anrop pga mange koronatilfeller. Så at barna dør på grunn av skade og sykdommer som kunne vært «fikset» dersom de fikk hjelp i tide.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

juni skrev (På 2021-8-1 den 10.33):

Men dette stemmer jo ikke. Det smitter mer, men er mindre farlig. Eller vet du noe som jeg ikke vet?

Svarte er fattigere og har derfor dårligere helse enn mange hvite i USA.  Fattige har ikke råd til helseforsikring og har ikke den medisinske oppfølgingen de behøver. Derfor er viruset farligere for de. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (14 minutter siden):

Svarte er fattigere og har derfor dårligere helse enn mange hvite i USA.  Fattige har ikke råd til helseforsikring og har ikke den medisinske oppfølgingen de behøver. Derfor er viruset farligere for de. 

Så det du sier er at jeg som frisk, sunn og slank nordmann er bra rustet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

juni skrev (5 timer siden):

Så det du sier er at jeg som frisk, sunn og slank nordmann er bra rustet.

Ja, selvsagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

juni skrev (47 minutter siden):

Så da trenger jeg ikke ta vaksinen :)

Baserer du valget om å ta vaksinen på tilfeldige utsagn på kg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffe skrev (Akkurat nå):

Baserer du valget om å ta vaksinen på tilfeldige utsagn på kg?

Hehe, nei, overhodet ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juni skrev (1 time siden):

Hehe, nei, overhodet ikke!

Hva styrer avgjørelsen da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (32 minutter siden):

Hva styrer avgjørelsen da? 

Det at jeg reagerer så sinnsykt på alt av hormoner bl a. Magefølelsen min sier at corona er å foretrekke fremfor vaksine. Men jeg er ikke 100% overbevist om at det er et lurt valg heller.

Jeg fødte f eks uten smertestillende fordi jeg ikke ville gi ungen min medisiner unødvendig. Jeg kommer aldri til å ta botox, fordi vi ikke vet hva som skjer på sikt. Og hvorfor putte noe sånt i kroppen?

Jeg vet om en som fikk nevrologiske problemer av svinefluvaksina, og ja, jeg vet det ikke er samme vaksine.

Jeg leser mye og det er umulig å bli klok på, så jeg går foreløpig for at jeg takler sykdommen fremfor sprøytene. Jeg har de fleste odds på min side ifht helse og form.

Hadde jeg bodd i et annet land hadde jeg kanskje valgt annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...