Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei.. Kjenner meg litt teit som skal skrive det jeg er i ferd med å skrive, men la gå. 

Jeg vil begynne med å si at jeg sliter ganske mye med søvn som fører til at jeg ofte ligger våken til langt på natt. Jeg sliter med søvnparalyser fra tid til annen, noe som både er skremmende og fascinerende på samme tid. Derfor har jeg også fort lært med hva jeg faktisk ser med det blotte øyet, og hva som er hallusinasjoner. For én måneds tid tilbake lå jeg på rommet mitt og så på serie. Det var natt og altså relativt mørkt ute. Likevel er det alltid en avspeiling av vinduet mitt på veggen i og med at det er lysere utenfor enn på rommet mitt. Det vil si at hvis jeg setter meg opp i sengen ser jeg min egen skygge på veggen. Ikke noe rart med det. Men jo, tilbake til den kvelden. Jeg lå å så på serie og merket plutselig en forandring i lyset på rommet. Eller stemningen eller noe sånt. Øynene mine dros automatisk til lyset fra vinduet på veggen. Jeg kjente hjerte dunke litt hardere da jeg oppdaget en skygge som dekket lyset fra vinduer. Her må jeg legge til at jeg bor i fjerde etasje. Med ett forsvant denne skyggen ned og var i hjørnet av vinduet. Den så faktisk akkurat ut som et hode. Jeg trodde helt ærlig at noen hadde klatret opp med stige til vinduet mitt og ble ganske redd, jeg så skyggen så tydelig. Men da jeg fikk kvinner meg opp til å se ut av vinduet så jeg ingenting, og skyggen forsvant. Men hele den kvelden kom den og gikk. Det høres helt sprøtt ut (eller kanskje totalt naturlig, jeg vet ikke). Den for forbi bindet noen ganger, og et par ganger dekket den hele vinduet, men når jeg så ut av bindet var det ingenting, absolutt ingenting jeg så som kunne lage den skyggen. Det står et tre utenfor vinduet mitt, men den ser jeg allerede skyggen til, det er rett og slett umulig at det er skyggen fra treet. Jeg har vært på tanken om at det sikkert var en fugl eller noe, men det er altså også umulig. Jeg tenker jo at dette har en naturlig forklaring, samtidig som st jeg ikke klarer å skjønne hva det kan være. Nå ligger jeg her på rommet mitt igjen og skyggen har kommet tilbake. Jeg så ut vinduet men fortsatt ingenting… da jeg satte meg opp og så ut forsvant skyggen og den har ikke kommet tilbake etter det. Vet egentlig ikke helt hva jeg spør om her heller, men om noen har noen teorier, i alle slags former tar jeg det med glede i mot.  Jeg tror absolutt at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se med det blotte øyet, men samtidig prøver man jo alltid å finne forklaringer på ting. 
Dette ble jo rene novellen, men trengte å få litt utløp. Er det noen som har opplevd lignende?

God natt så lenge, hilsen søvnløs

Anonymkode: 2fbcb...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene hjemme. Takk for at du skremte meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en som ser til deg. Ingenting farlig, men ekkelt kan det være. 

Anonymkode: b51f7...6b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som noe «ondsinnet». Nå vet jeg ikke hvor «åpen» man må være for å få til det jeg skal foreslå nå, men jeg har alltid vært veldig åpen for at det finnes mer mellom himmel og jord. En periode av livet jobbet jeg et sted «lang ute i ingenmannsland». I forbindelse med den jobben hendte det at jeg måtte overnatte i et gammelt hus. I det huset var det definitivt aktivitet. De første nettene slet jeg veldig med å sove, men etterhvert begynte jeg å si ifra når jeg kom inn at i kveld må jeg ha ro - da ble det faktisk ro. Snakker man med respekt vil de som regel forholde seg til det. Hadde også med meg beskyttende krystaller som jeg har en formening om at hjalp.

Anonymkode: 7c3bd...b97

Gjest Lawyam
Skrevet

Du har ikke tenkt at det kunne ha noe med skydekket å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at lyset har begynt å treffe på en annen måte. I vinter så jeg plutselig tallet 1 tydelig på murveggen nede ved spisebordet. Det var perfekt utformet. Det kom hver kveld på veggen. Samboer så det også, og han er ikke overtroisk. Jeg kunne sende snap av tallet også, så tydelig var det. Vi prøvde virkelig å finne ut hva det var, og det viste seg at det var et antikk-speil på en helt annen vegg, men på samme vegg som et vindu, som på en rar måte har dannet en figur som dukket opp i ukesvis. Jeg håpte forresten at det var et tegn på at vi skulle klare å bli gravide, hadde forsøkt i nesten 4 år uten en positiv test. Ble faktisk gravid etter at tallet forsvant, vet ikke hvor lenge etterpå, men kort tid etter, og har termin om noen uker. 

Anonymkode: 2f50a...651

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være en drone? 
Her jeg bor har en idiot av en nabo skaffet seg drone med kamera som han glor inn vinduene til folk med 😅

Anonymkode: 0d546...972

AnonymBruker
Skrevet

Er nok snakk om onde ånder.

Anonymkode: 624b1...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...