Tabris Skrevet 1. august 2021 #21 Skrevet 1. august 2021 Mitt profilbilde er en av mine favorittkarakterer fra et av mine favorittspill - Final Fantasy X. 1
Daria Skrevet 1. august 2021 #22 Skrevet 1. august 2021 Når jeg har tatt navn etter en karakter, er det jo åpenbart at jeg måtte ha profilbilde av henne også. Da jeg fant hvor hun leser, var valget enkelt. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. august 2021 #23 Skrevet 1. august 2021 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Katten.2.0 Skrevet 1. august 2021 #24 Skrevet 1. august 2021 Sier seg vel selv, i mitt tilfelle. Også liker jeg fargene og stemningen. 1
Gjest SVK Skrevet 1. august 2021 #25 Skrevet 1. august 2021 Jeg liker at profilbildet stemmer med brukernavnet. Valgte SVK fordi jeg er glad i Roald Dahls bøker.
Gjest 123 eller noe Skrevet 1. august 2021 #26 Skrevet 1. august 2021 Tabris skrev (1 time siden): Mitt profilbilde er en av mine favorittkarakterer fra et av mine favorittspill - Final Fantasy X. Jeg tenkte på det profilbildet i dag på badet, da jeg plutselig fikk introsangen på hjernen (har ikke spilt det på over 10 år) "Var det Lulu jeg så på KG?" tenkte jeg.. nå trengte jeg ikke spørre 😄
Munchlax Skrevet 1. august 2021 #27 Skrevet 1. august 2021 Har sett alt for mange timer på Daidalos (Labyrint) med barna og jeg syns at Flip er så søt. Derfor ble brukernavn Fliip (Flip var tatt) og naturlig nok et bildet av ham. 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. august 2021 #28 Skrevet 1. august 2021 Elder millennial fordi jeg liker veldig godt Iliza Shlesinger sin humor. Psyduck fordi jeg ofte føler meg forvirret og lettere distre 😅
Sheik Skrevet 1. august 2021 #29 Skrevet 1. august 2021 Jeg har bilde av Sheik (Zelda) fra The Legend of Zelda. 1
A-hunter Skrevet 1. august 2021 #30 Skrevet 1. august 2021 Tuntreet på gården min - en enorm eik som er kulltegnet av en halvkjent kunstner på oppdrag. Eika er estimert å være mellom 550 og 650 år gammel. 1
fjærestein Skrevet 1. august 2021 #31 Skrevet 1. august 2021 (endret) Var noe som sa noe om meg, men ikke så forståelig for andre hva det er Liker sånt 😂 endret litt sånn : hide in plain sight Endret 1. august 2021 av fjærestein 1
Gjest Tali Skrevet 1. august 2021 #32 Skrevet 1. august 2021 (endret) Valgt fordi stakkaren alltid får tyn for ikke å være som alle andre,og ikke passer inn. Endret 1. august 2021 av Tali
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #35 Skrevet 3. august 2021 vinterdekor skrev (På 1.8.2021 den 2.00): Godt spørsmål. Alle bilder jeg la inn ble avvist. Valgte så et bilde som likner meg og ble tilfreds med det. Takk for ærlig og godt svar. Var vel flere med profilbilde aka ditt jeg var ute etter svar fra. Men det bekrefter kanskje at jeg har rett i min mistanke. At mange bruker modelvakre bilder fordi de vil fremstå som så vakre i kg. Uten at de nødvendigvis er det. Og da blir det jo sikkert litt ubehagelig å innrømme;) Anonymkode: 45676...f46
Millimani Skrevet 3. august 2021 #36 Skrevet 3. august 2021 Mitt profilbilde er av Millimani, akkurat som nicket mitt. Fra filmen "Mio min Mio" som jeg alltid har likt så godt. Navnet har alltid fascinert meg, og selvsagt måtte jeg ha bilde av den "ekte" Millimani 1
AliceNextDoor Skrevet 3. august 2021 #37 Skrevet 3. august 2021 Jeg synes det er vanskelig å bruke profilbilde her. Jeg begynte med et pittelite bilde som jeg søkte meg til via duckduck, men syntes ærlig talt ikke det representerte meg noe særlig godt. Det var for pastell, og jeg er ikke pastell. Så prøvde jeg med et lite bilde etter å ha fått feil på flere andre, dette var et bilde redigert ut fra et gammelt portrett fra tidlig 1900tall av en kjent person, men med mitt ansikt. Det kjente jeg at jeg angret på, jeg var litt for tøff der siden det var tildels gjenkjennelig. Nå har jeg egentlig gitt litt opp, får ikke til å bruke noen av de bildene jeg vil. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. august 2021 #38 Skrevet 3. august 2021 Tja, vet ikke helt om jeg klarer å forklare mitt valg. Men føler uansett at det beskriver meg veldig godt.
Gjest Emet Skrevet 3. august 2021 #40 Skrevet 3. august 2021 Navnet liker jeg, men det er ikke noe dypere enn det, men bildet er fordi jeg har en tatovering av svaler, og jeg elsker dem, de symboliserer så mye som er viktig for meg 😄 Morsom tråd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå