gazza Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Handler om en kvinne som egentlig er lykkelig gift med drømmemannen, men som drømmer om det livet hun hadde før med het sex med exen. Noen som har sett den og kan kjenne seg igjen? Har tenkt mye på det nå. Jeg er sammen med verdens beste mann, men savner følelsen av begjær/ ha het dampende sex med en av mine exer el en annen mann. Føler ting er rutinepreget nå. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Eller, serien handler om 2 som ikke kan kommunisere om anna enn unger og logistikk, som ikke deler av sitt indre og derfor kjeder seg med hverandre i og utenfor senga. Anonymkode: e4578...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 gazza skrev (8 timer siden): Handler om en kvinne som egentlig er lykkelig gift med drømmemannen, men som drømmer om det livet hun hadde før med het sex med exen. Noen som har sett den og kan kjenne seg igjen? Har tenkt mye på det nå. Jeg er sammen med verdens beste mann, men savner følelsen av begjær/ ha het dampende sex med en av mine exer el en annen mann. Føler ting er rutinepreget nå. I slike tilfeller synes jeg det kan være verdt å snakke med mannen om å "løse opp" forholdet slik at begge kan få rom til å oppsøke spenning andre steder. Dette kan også føre til at det blir bedre kommunikasjon på hjemmefronten. Anonymkode: 747a2...956 1
Gjest Skogsalv Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 gazza skrev (8 timer siden): Handler om en kvinne som egentlig er lykkelig gift med drømmemannen, men som drømmer om det livet hun hadde før med het sex med exen. Noen som har sett den og kan kjenne seg igjen? Har tenkt mye på det nå. Jeg er sammen med verdens beste mann, men savner følelsen av begjær/ ha het dampende sex med en av mine exer el en annen mann. Føler ting er rutinepreget nå. Tenker at både du og exen har blitt farget av livet i mellomtiden 🙂 Bevar heller minnet, da et eventuelt forsøk på eventyr kan bli noe annet enn hva du husker da lang tid har gått. Da kan du miste en bra ektemann ( legg innsatsen der 😎❤), samt minnet blir endret om eksen ikke møter deg på den måten du fantaserer om. TV er ikke virkelighet 🌷
gazza Skrevet 1. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller, serien handler om 2 som ikke kan kommunisere om anna enn unger og logistikk, som ikke deler av sitt indre og derfor kjeder seg med hverandre i og utenfor senga. Anonymkode: e4578...bb0 Ja det var også en god beskrivelse. Veldig mange som har det slik. Men er det mange som faller for fristelsen og gjør et lite sprell? Kunne godt tenkt meg det hvis jeg var 100% sikker på at det aldri ble oppdaget.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 gazza skrev (46 minutter siden): ... er det mange som faller for fristelsen og gjør et lite sprell? Kunne godt tenkt meg det hvis jeg var 100% sikker på at det aldri ble oppdaget. Greit for deg om han gjorde det samme? Anonymkode: e4578...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå