Gå til innhold

Skjønner ikke om han er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en utrolig kjekk, morsom, snill og interessant mann på felles begivenhet, men vi utvekslet såvidt to ord. Han virket veldig interessert og addet meg på sosiale medier. Han sendte meldinger, men det ble raskt mest sporadisk. Vi møttes en kveld, og samtalen fløt så lett, han hadde disket opp med middag og fin vin, og virket som han prøvde skikkelig å imponere meg den kvelden. Han sa ting som ga meg inntrykket at han vurderte meg som mer enn bare sex. Vi havnet til sengs, og det er den beste sexen jeg har hatt. Etter jeg hadde dratt hjem dagen sendte han en hyggelig melding, og en ny et par dager etter.

Jeg spurte om å møtes igjen, og han sa ja, men han tok aldri initiativ. Etter vi møttes har samtalen endret seg, og han virker mest interessert i å prate når han vil sexte, men han sender også andre type meldinger. Jeg prøver å ta cirka like mye initiativ som han, men vi prater så sjeldent! Jeg hører bare fra han 1 gang i uka..  Siden han ikke tok initiativ på date nummer to, så sendte jeg melding og spurte om konkret dato, og da sa han at han måtte se, for han visste ikke om han var opptatt da. da dagen kom fikk jeg melding, og han virket interessert, men når spørsmålet om å møtes kom opp så orket han ikke likevel. 

Etter det tok ikke jeg mer initiativ til å prate, men etter tre dager sendte han en melding som ingenting hadde skjedd. Vi hadde en kort samtale, og han brukte lang tid på å svare, men var fremdeles veldig hyggelig. 

Jeg forstår ikke om han er interessert. Jeg tenker at hvis han var interessert - om så bare for sex - så ville han ville møttes igjen en kveld, men hvis han ikke er interessert forstår jeg ikke hvorfor han tar seg bryet med å sende meg meldinger. Han liker også bildene jeg legger ut på instagram osv. 

Har begynt å tenke at kanskje han ikke syntes jeg er bra nok, pen nok, osv, eller at spenningen er over siden vi hadde sex på første date. Samtidig holdt han kontakten. Det kan hende han oppriktig var opptatt... Men jeg tør ikke spørre igjen, fordi jeg er redd jeg fremstår desperat og at det er "turn off"

Trenger råd, jeg likte han veldig godt, og vil gjerne gi meg selv de beste oddsene for at vi kommer igjennom den litt vanskelig 2. date-fasen

Anonymkode: 1066d...171

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert nok dessverre. 

Anonymkode: 6b604...bef

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han hadde vært interessert nok hadde han tatt kontakt og du hadde ikke vært i tvil. Sorry, men så enkelt er det faktisk..

Og nei, det er ikke noe galt med deg - bare at kjemien må stemme for begge to! ❤️

Anonymkode: b16a4...f86

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke interessert 

Anonymkode: 19bf8...12b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Regner med det. Men hvorfor småprater han med meg fremdeles?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke interessert. Fikk d han trengte første kvelden. 

Anonymkode: 8c46f...d8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han her er nok ikke interessert i noe mer. Vi har ingen forutsetning for å vite nøyaktig hvorfor han ikke er interessert dessverre, kanskje ser han ikke kjærestemateriale i dem som har sex på første kveld (helt hjernedødt men ofte tilfellet), kanskje følte han ikke at kjemien var like god som den virket for deg, kanskje har han egentlig en annen dame han er forelsket i, kanskje var han kun ute etter et ligg.. Svært få av disse scenarioene åpner for at du skal klare å kjempe til deg en ny date med romantiske intensjoner.

Og helt ærlig, vil du måtte jobbe så hardt for å få en andre date?? Vil du ikke heller vente på en kar som blir helt på tuppene etter deg? :)

Klemmer til deg, for jeg vet hvor kjip den perioden her er ❤️

Anonymkode: 71431...077

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Regner med det. Men hvorfor småprater han med meg fremdeles?

Det er et veldig åpenbart svar på det også - han liker bekreftelsen det gir han å ha jenter som er betatt av han, eller som har lyst på han. Det er jo den beste følelsen i verden og det behøver ikke være bevisst engang.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er et veldig åpenbart svar på det også - han liker bekreftelsen det gir han å ha jenter som er betatt av han, eller som har lyst på han. Det er jo den beste følelsen i verden og det behøver ikke være bevisst engang.

Pluss at å han vet du er interessert og antageligvis kommer løpende så fort han knipser med fingrene. Er praktisk for en mann å ha det når ballene begynner å sprenge. Kom deg videre Finn noen som er gal etter deg. 

Anonymkode: 65564...3e8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Traff en utrolig kjekk, morsom, snill og interessant mann på felles begivenhet, men vi utvekslet såvidt to ord. Han virket veldig interessert og addet meg på sosiale medier. Han sendte meldinger, men det ble raskt mest sporadisk. Vi møttes en kveld, og samtalen fløt så lett, han hadde disket opp med middag og fin vin, og virket som han prøvde skikkelig å imponere meg den kvelden. Han sa ting som ga meg inntrykket at han vurderte meg som mer enn bare sex. Vi havnet til sengs, og det er den beste sexen jeg har hatt. Etter jeg hadde dratt hjem dagen sendte han en hyggelig melding, og en ny et par dager etter.

Jeg spurte om å møtes igjen, og han sa ja, men han tok aldri initiativ. Etter vi møttes har samtalen endret seg, og han virker mest interessert i å prate når han vil sexte, men han sender også andre type meldinger. Jeg prøver å ta cirka like mye initiativ som han, men vi prater så sjeldent! Jeg hører bare fra han 1 gang i uka..  Siden han ikke tok initiativ på date nummer to, så sendte jeg melding og spurte om konkret dato, og da sa han at han måtte se, for han visste ikke om han var opptatt da. da dagen kom fikk jeg melding, og han virket interessert, men når spørsmålet om å møtes kom opp så orket han ikke likevel. 

Etter det tok ikke jeg mer initiativ til å prate, men etter tre dager sendte han en melding som ingenting hadde skjedd. Vi hadde en kort samtale, og han brukte lang tid på å svare, men var fremdeles veldig hyggelig. 

Jeg forstår ikke om han er interessert. Jeg tenker at hvis han var interessert - om så bare for sex - så ville han ville møttes igjen en kveld, men hvis han ikke er interessert forstår jeg ikke hvorfor han tar seg bryet med å sende meg meldinger. Han liker også bildene jeg legger ut på instagram osv. 

Har begynt å tenke at kanskje han ikke syntes jeg er bra nok, pen nok, osv, eller at spenningen er over siden vi hadde sex på første date. Samtidig holdt han kontakten. Det kan hende han oppriktig var opptatt... Men jeg tør ikke spørre igjen, fordi jeg er redd jeg fremstår desperat og at det er "turn off"

Trenger råd, jeg likte han veldig godt, og vil gjerne gi meg selv de beste oddsene for at vi kommer igjennom den litt vanskelig 2. date-fasen

Stoor mulighet for at han bare holder deg varm dessverre...Gi ham et litt skult ultimatum så blir du sikker...middag ute uten tid til sex etterpå er fiint🌹

Skrevet
ABM skrev (3 timer siden):

Stoor mulighet for at han bare holder deg varm dessverre...Gi ham et litt skult ultimatum så blir du sikker...middag ute uten tid til sex etterpå er fiint🌹

Enig med ABM. Prøv å inviter han med på noe uten sex … å bli holdt på gress vil bare føre deg inn i en trasig hekt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert.

Anonymkode: d9a6a...766

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er veldig "på" når de er interesserte, det er veldig tydelig.

Anonymkode: cdf50...a07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går det bra med deg TS? Har du skrevet til han?

AnonymBruker
Skrevet

Har selv vært mannen i samme situasjon. Han har nok ikke noe imot deg. Og om han kunne hatt flere koner, så ville han nok hatt deg også. Men i og med at han har mange muligheter og valg, så er det fryktelig vanskelig å slå seg til ro med en dame, fordi det blir siste gangen man opplever spennende sex. 

Så jeg tror han bare vil pule rundt. Kanskje han vil slå seg til ro når han blir eldre og ikke klarer å tiltrekke så mange damer lenger. Jeg tror kvinner og menn har helt ulik oppfattelse av hva sex er og hvordan det føles emosjonelt.

Anonymkode: 6d1ad...188

AnonymBruker
Skrevet

TS her.. 

Ikke kommet noe videre. Heller ikke tatt mer initiativ. Men jeg la ut et bilde på instagram, og han sendte det til meg og kommenterte det i chatten, vi pratet litt. Dagen etter tok han kontakt igjen. Nå har det gått noen dager. Hvorfor han fortsetter å holde kontakten når han ikke prøver å møtes syntes jeg er rart. Men han virker dårlig på å date.

La merke til at han og en ny jente har begynt å følge hverandre på instagram, og de har tilsynelatende ingenting til felles. Tenker derfor at dette må være tinder.

Vet det er ganske vanlig å date fler om dagen, men kjenner at jeg syntes det er vanskelig. Jeg er vant til at gutter bare holder seg til meg når de er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Sex er så lett for jenter. 

Anonymkode: 16a03...df1

AnonymBruker
Skrevet

La han få jobbe for å få deg. 

Anonymkode: fa4b6...7cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La han få jobbe for å få deg. 

Anonymkode: fa4b6...7cb

Hvordan? Han jobber jo ikke, sender bare meldinger som ikke går noe sted. Går sikkert ironisk nok lei fordi det ikke går noen vei..

Skrevet

Han er nok ikke veldig betatt eller interessert i et forhold med deg, men synes det er greit å holde døra åpen just in case. Mange synes det er ålreit å holde kontakten casually, meg selv inkludert, men hvis du er ukomfortabel med situasjonen, bør du nok trekke deg ut av den. Kanskje det blir flere dates, kanskje det blir mere sex, men dere er åpenbart ikke på samme plan følelsesmessig og du gjør deg selv en tjeneste om du skåner deg selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...