AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Hvordan bruker dere krydderurter? Tilsetter man det underveis i koking/steking eller kan man ha det rått på til slutt? Anonymkode: eae41...f87
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Her er noen eksempler: https://meny.no/tema/urter/krydderurter/
T-Rex Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 En av mine favoritter er å helsteke en ørret eller laks i ovn innbakt i folie. Da stapper jeg diverse løk og urter inn i den, samt littegrann smør, salt og pepper. Det blir veldig godt, og det dufter himmelsk når foliepakken åpnes. Litt saft/sø har det blitt av fiskekjøttsaft og urter. Til bruker jeg potetsalat med urter, og en søtsur agurksalat. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Det kommer litt an på hva slags urter og hva du lager. Basilikum og koriander tilsettes f.eks gjerne helt på slutten av kokeprosessen eller som topping etter at retten er ferdig. Persille som topping. Timian, salvie og rosmarin bør være med i hele prosessen og kan ikke brukes som topping. Anonymkode: f2481...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå