Gå til innhold

Har det skjedd at du ble sammen med xen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har det skjedd at du ble sammen med xen igjen etter flere år fra hverandre og null kontakt, bare denne gangen funka forholdet? 

Anonymkode: 25470...b84

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hendt tomganger med to ekser. Ene gangen i tenårene. 2 år mellom første og andre gang. Andre gang i 20 årene. 5 år mellom første og andre gang. Følte riktig og godt å finne tilbake til hverandre begge gangene selv om vi skiltes som venner til slutt.

Anonymkode: 4a751...763

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hendt tomganger med to ekser. Ene gangen i tenårene. 2 år mellom første og andre gang. Andre gang i 20 årene. 5 år mellom første og andre gang. Følte riktig og godt å finne tilbake til hverandre begge gangene selv om vi skiltes som venner til slutt.

Hendt *to ganger*

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker det blir å skje meg...men kun siste .. og det har med legningene hennes å gjøre, skal jeg virkelig nyte vår felles greie, så er det uberschøn om det blir sammen med henne, og det blir viktig å la henne få 100% det hun ønsker å gjøre..

Sukk og savn... 

Anonymkode: c8021...9ba

AnonymBruker
Skrevet

Har hendt meg to ganger og fungerte såklart ingen av gangene. Aldri se tilbake!

Anonymkode: 4d48e...95e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men sannheten er jo at det vil aldri bli bedre... kanskje i 5% av tilfeller. 

Du savner han, tror det vil bli bedre enn før.. Så kommer hverdagen igjen og det er samme shit omigjen.

Anonymkode: f45b3...ab5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det ble slutt av samme grunn til at det ble slutt første gang. Bortkastet tid. 

Anonymkode: b2813...201

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen fra tenåra til tyveåra. Fra hverandre et år, delvis uten kontakt, ble sammen igjen, gifta oss og fikk barn...og så skiltes vi ca 15 år etter. Angrer ikke, men samtidig tror jeg det at et forhold avsluttes er en god indikasjon på at man ikke passer helt sammen. 

Er nå i brudd med kjæreste nr 2 og skriver dette her like mye til meg selv. Frister sånn å prøve en gang til, i hvert fall om en stund, men det ble jo slutt av en grunn! (eller ti) 

Anonymkode: 4c579...c63

• Liker 1
Gjest Trøst
Skrevet

Nei. Vi prøvde å finne tilbake til hverandre, og hadde perioder uten kontakt hvor vi innså at vi savnet hverandre, men det fungerte ikke likevel. I dag hadde jeg aldri gått tilbake til han, men hadde han ringt meg eller skrevet til meg og spurt om å treffes, så hadde jeg nok gjort det med forventninger om sex. Han har heldigvis lært av sine feil (kanskje?) og er lojal mot sin nåværende kjæreste. Som singel var han ganske innpåsliten. 

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (14 minutter siden):

Nei. Vi prøvde å finne tilbake til hverandre, og hadde perioder uten kontakt hvor vi innså at vi savnet hverandre, men det fungerte ikke likevel. I dag hadde jeg aldri gått tilbake til han, men hadde han ringt meg eller skrevet til meg og spurt om å treffes, så hadde jeg nok gjort det med forventninger om sex. Han har heldigvis lært av sine feil (kanskje?) og er lojal mot sin nåværende kjæreste. Som singel var han ganske innpåsliten. 

Er dere fra Nordland?

Anonymkode: 1341a...5bb

Gjest Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er dere fra Nordland?

Anonymkode: 1341a...5bb

Send meg PM om du lurer på slikt. Betyr ingenting for meg hvem som spør, men begrenset hva jeg ønsker å utlevere, selv om jeg er ganske utleverende. 😂

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (9 timer siden):

Så sexen var bra da siden du vil kontakte han. Respekter han har dame og finn din egen type.

Anonymkode: 8873a...a7f

• Liker 1
Gjest Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så sexen var bra da siden du vil kontakte han. Respekter han har dame og finn din egen type.

Har ikke kontaktet han? 

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (Akkurat nå):

Har ikke kontaktet han? 

Da misforstod jeg. Virket som du ville ha han for kun sexen. 

Gjest Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da misforstod jeg. Virket som du ville ha han for kun sexen. 

Nå ja, om han var singel. Det er han ikke. Dermed ikke aktuelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd med en ex. Nå flere år etter riktig nok, så er det slutt igjen. Samme grunn som sist. Aldri mer skal jeg tråkke i samme gryta igjen. 

Anonymkode: 7bc12...856

AnonymBruker
Skrevet

Ikke uten kontakt, nei. Men jeg ble sammen med ungdimskjæresten etter fem år fra hverandre, og nå er vi gift. Vi har begge vokst en del siden den gangen.

Anonymkode: 7aad4...257

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen igjen med eksen etter 3 år, men vi hadde ikke hatt null kontakt da vi har barn sammen. Er fortsatt sammen, det er 8 år siden.

Anonymkode: 541b7...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...