Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange tråder der mange klager på kjærestene sine, beskriver penisstørrelse, klager på sexliv, utroskap, mest sexy kjendis osv.

Er det noen her med et godt forhold? Eller fins ikke det?

Hvis ditt forhold er bra: Hva er det som gjør det bra?

Anonymkode: 8f15b...e41

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har et veldig godt forhold. Vi har vært sammen i 2 år, bodd sammen i 1 år.  Har en sønn på 8 mnd. Ting har gått veldig fort. 

Vi har god kommunikasjon, ønsker å fremheve det beste i hverandre, vi prater mye og ler mye. Ingen av oss er særlige sta eller påståelig, muligens litt "tøfler" begge to?  

Vi har begge erfaring med lange forhold fra før og vet hvordan vi ikke ønsker å ha det. Og vi er innforstått med at det er lov å ha dårlige dager osv. 

Jeg har aldri hatt det så godt som jeg har nå. Han var singel da vi møttes, jeg var gift i et platonisk ekteskap. (Gikk fra min eksmann uten dramatikk.)

SÅ ja, det går virkelig an, jeg hadde mistet litt troen selv. Men vi har jo ikke vært sammen så lenge enda, så jeg håper virkelig at vi klarer å fortsette og ha det så godt i fremtiden også. 

Anonymkode: 8e20b...e6a

• Liker 5
Skrevet

Jeg og min kjære er ungdomskjærester og har vært sammen i 13 år. Vi har flere barn sammen og har et forhold som er bygget på kjærlighet, respekt og tillit :) 

• Liker 5
Skrevet

K42 her, vi har vært sammen i 25 år nå. Vi har det godt sammen, vi utfyller hverandre på flere områder, vi har like teit humor og noen ganger vårt eget "språk". Livet har ikke alltid vært like enkelt, men vi har alltid hatt hverandre. Han er min Supermann og det fineste mennesket jeg vet om. Han er heiagjengen min i alt jeg gjør og støtter meg i alt selvom han ikke nødvendigvis er enig- og dette er gjensidig. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes vi har et bra forhold. Vært sammen i 2 år nå. Det som er bra, er at vi støtter hverandre og forstår hverandre. Mye latter og lek. 

K41

Anonymkode: fc7fd...138

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Vært sammen i snart tre år. Stikkordet for oss er gjensidig respekt. Vi har begge vært i dårlige forhold og vet hvordan vi ikke vil ha det, samt har en forståelse for egne svakheter. God sex, felles interesser på hjemmebane og separate interesser for egentid hjelper nok også. 

Anonymkode: e409f...eb3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har et veldig godt forhold. Vi har vært sammen i 2 år, bodd sammen i 1 år.  Har en sønn på 8 mnd. Ting har gått veldig fort. 

Dere går altfor langt fort.. dere kommer til å møte hverdagen veldig snart.. Kan garantere at dette forholdet ikke varer 1 år til

Anonymkode: 16748...b86

• Liker 6
Skrevet

Veldig bra. Sammen i over ti år. Fungerer fordi vi er som et lag;

- samarbeider og støtter hverandre, leter etter løsninger heller enn å plassere skyld. 

- har felles interesser som friluftsliv, og, ulike interesser/hobbyer som vi gjør hver for,oss. Fin balanse mellom å,være,sammen og å ja egentid/tid med andre 

- kommunikasjon: her snakkes det om alt. Alltid. Ingen usagt misnøye og ting som bygger seg opp

- trygghet: vi føler,oss helt trygge på hverandre. Er det person jeg skal fortelle noe til er han alltid,først på lista 

- usagt rollefordeling: har aldri egentlig avtalt noe men det har blitt slik. Han tar klesvask, jeg bretter og legger på,plass. Jeg tar husvask, men han støvsuger ca en gang i uka. Osv.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har man ikke bra forhold når man syns en kjendis er sexy? :P 

Anonymkode: 4cade...be8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er et forum, hvor mang gjerne lufter de negative tingene som skjer i livet. Hva er vel interessant eller hvor er behovet for å opprette tråd etter tråd om hvor bra forhold man er i? Er man i et godt forhold har man ingen behov for å reklamere for det.

Det er flere her, inkludert meg selv, som er i et godt forhold.

Anonymkode: 29d7d...4d5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man skriver ikke her om man har det bra. 

Vi kommuniserer bra, respekterer hverandre og er opptatt av å finne løsninger. Vi gjør mye sammen og hver for oss, gir hverandre mye frirom. Deler husarbeidet, har en av oss en travel uke tar den andre mer.

Anonymkode: 7ad42...29f

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i 5 år,  har 2 felles barn og 3 utenom tilsammen. 

Jeg har det fantastisk sammen med henne å elsker henne enormt mye,  tenker ikke/ Har ikke lyst på noen andre noen gang. 

Vi kan snakke om ALT, tulle om alt og hjelpe hverandre til å ha det godt.  Selvfølgelig er det noen krangler i ny og ned, men det er vel normalt. 

Sex livet er fantastisk,  hun er nydelig,  flink mor,  flink kjæreste,  alt jeg kunne ønsket meg ❤❤❤ ser for meg resten av livet sammen med henne.  Felles økonomi,  ingen problem skaper og godtar meg som jeg er. 

Jeg er veldig lykkelig,  kjenner jeg fortsatt er nyforelsket etter 5 år ❤

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt TS, det er nesten som jeg får lyst på et dårlig forhold jeg også, slik at jeg kan klage og syte her inne i dette forumet. Ev bare trolle litt.

Anonymkode: 89e1a...7fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dere går altfor langt fort.. dere kommer til å møte hverdagen veldig snart.. Kan garantere at dette forholdet ikke varer 1 år til

Anonymkode: 16748...b86

Hvordan er jo her. Vi har jo hus og barn og lever i en helt vanlig hverdag. Tror vi er såpass innstilt på at vi ikke skal gjøre den fella som vi gjorde med våre ekser. Jeg har virkelig troen. Men for all del, regner med du vet bedre. 

Anonymkode: 8e20b...e6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 15 år, og jeg føler meg nyforelsket fremdeles. 2 barn og en lengere periode med alvorlig sykdom, pluss noen eksterne familiekonflikter, som vi har stått i sammen. Føler vi er nærmere hverandre enn noen gang, og min respekt og tiltrekning til ham vokser bare år for år.

Anonymkode: 7588a...eeb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Blir vel mer synlig her at folk har utfordringer i forholdet, fordi dette er en plattform man kan få råd og dele erfaringer.

Men jeg og mannen har det fint:) 

Anonymkode: 6a60c...80d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har det veldig bra :)

Husk at de som kommer hit og skriver er de som ikke har det greit.

Anonymkode: bf203...042

• Liker 2
Skrevet

Sammen i 10++ år, gift i over 4 av dem. Vi utfyller hverandre bra, er hverandres bestevenner, deler likt syn på de store områdene i livet, og gir hverandre rom. Det å kunne snakke sammen, le sammen, ha det gøy og barnslig sammen, tror jeg er nøkler til mye bra i et forhold. Betyr det at vi aldri krangler? Absolutt ikke, men til syvende og sist velger jeg mannen min igjen og igjen ❤️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

K45, vært sammen i ca 20 år. 

Vi har det fortsatt fint. Ingen av oss har et stort markeringsbehov, og vi har minimalt med temperament, så vi har hatt et godt utgangspunkt. 

Vi har begge litt bagasje, og det gjør oss nok rausere i hverdagen, vi bruker ikke energi på bagateller.

Anonymkode: ac281...e38

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Idiot007 skrev (10 timer siden):

Jeg har vært sammen med kjæresten i 5 år,  har 2 felles barn og 3 utenom tilsammen. 

Jeg har det fantastisk sammen med henne å elsker henne enormt mye,  tenker ikke/ Har ikke lyst på noen andre noen gang. 

Vi kan snakke om ALT, tulle om alt og hjelpe hverandre til å ha det godt.  Selvfølgelig er det noen krangler i ny og ned, men det er vel normalt. 

Sex livet er fantastisk,  hun er nydelig,  flink mor,  flink kjæreste,  alt jeg kunne ønsket meg ❤❤❤ ser for meg resten av livet sammen med henne.  Felles økonomi,  ingen problem skaper og godtar meg som jeg er. 

Jeg er veldig lykkelig,  kjenner jeg fortsatt er nyforelsket etter 5 år ❤

GOALS 😍👏

Anonymkode: 39e70...cc6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...