Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skreiv inn her tidligere. Om en mann jeg har holdt på med i 6 mnd, uten noe fremgang. Han har hele tiden lagt litt skjul på vår kjærlighet. Jeg ga raskt beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. Så han begynte da etterhvert å involvere meg i noe mer. Plutselig rotet han med venninnen sin, ca 2mnd siden. Jeg fryktet det lenge, så skjedde det. Vi skværet opp og ga han tid. Nå har vi egentlig holdt på i 7mnd uten noe fremgang til et forhold. Han er veldig på når han er kåt. Da sier han at han savner meg og at han er glad i meg. Jeg er svak og gir etter. 

Nå er det 2 dager siden jeg lå med han  sist og jeg har ikke hørt et kny. Gan gar aldei tiet så lenge. Jeg er så innmari såret igjen. Jeg har vært forelsket i han. Stolt på hans ord om at han vil ta dette forsiktig. Jeg har gitt han tid. Nå tar han ikke tlf og ikke sender han meg mnd/snap. Fy så dårlig gjort😒

Nå har en annen begynt å ta kontakt med meg. En tilfeldig enn i mitt nærområde fra dating sider på facebook. Han sier han nærmest er blitt forelsket i meg over nettet og vil møte meg, vi gar pratet litt, blitt venner på face osv. Hvordan skal jeg stole på virkelige følelser igjen? Er det bare sex og kåtskap med meg? Jeg er jo mer verd enn som så? Han nye her skrev på facebook statusen ; "når man minst aner det, skjer det noe"❤. Var den rettet til meg?

Dessuten har jeg gått gjennom en skillsmisse for 9mbd siden. Tøft og brutalt ble jeg forlatt. 

Noen hjelpende ord? Skal jeg ta imot den nye "daten"?

Kvinne34

Anonymkode: 28fe5...6a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å stole på noen er et valg. 

Et klokt valg også, man sliter seg ut ellers. 

Anonymkode: 74627...098

• Liker 2
Skrevet

Du har vært "sammen" med han i ca. syv mnd.? Må si du kom deg raskt ut i dating igjen etter skilsmissen for 9 mnd. siden. 

Hva med å ta en pause og finne ut av deg selv? Du har jo kun vært singel i to mnd. Kanskje du ikke er klar for et nytt forhold. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi begynte et par mnd etter bruddet. Jeg var i lykkerus etter at jeg møtte han. Han reddet meg på en måte ut av sorgen. Vi hadde alt av planer, turer og til og med pratet litt om fremtiden. Så ble det ødelagt etter at han rotet med venninnen sin. Men etter at han lovet å kutte henne ut, så holdt vi på videre. Jeg betrodde meg til alt, stolte på han.

Så dukket et opp ei annen venninne som han visstnok har kjent hele livet. Nå de 2 siste ukene har de begynt å henge sammen. Og nå ar jeg ikke hørt noe fra han på 2 dager. Eier han ikke samvittighet? Har jeg bare vært luft? Håper nesten han blir såret, så han selv kan kjenne på dette. 

Nå vil han nye treffe meg. Er usikker, lysten, redd og litt ut av meg. Samtidig kjenner jeg allerede et sug mot han nye. Helt merkelig følelse. 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ja vi begynte et par mnd etter bruddet. Jeg var i lykkerus etter at jeg møtte han. Han reddet meg på en måte ut av sorgen. Vi hadde alt av planer, turer og til og med pratet litt om fremtiden. Så ble det ødelagt etter at han rotet med venninnen sin. Men etter at han lovet å kutte henne ut, så holdt vi på videre. Jeg betrodde meg til alt, stolte på han.

Så dukket et opp ei annen venninne som han visstnok har kjent hele livet. Nå de 2 siste ukene har de begynt å henge sammen. Og nå ar jeg ikke hørt noe fra han på 2 dager. Eier han ikke samvittighet? Har jeg bare vært luft? Håper nesten han blir såret, så han selv kan kjenne på dette. 

Nå vil han nye treffe meg. Er usikker, lysten, redd og litt ut av meg. Samtidig kjenner jeg allerede et sug mot han nye. Helt merkelig følelse. 

Jeg husker alle de andre trådene dine om denne karen med en reisejobb. Det var jo uhorvelig med røde flagg også før han rotet med venninnen sin.. Han var dessverre aldri forelsket slik du var, så han må du prøve å bare gi slipp på.

Jeg vil jo også si at det kan muligens være et rødt flagg for denne nye karen som påstår at han er forelsket før han engang har truffet deg - et er jo ikke særlig stabilt? 

Støtter forslaget om å være for deg selv en liten stund. Jeg husker du har skrevet at du ikke har særlig god selvtillit - jeg tror du kommer til å havne i forhold med menn som ikke elsker deg gang på gang, med mindre du først lærer deg å elske, og respektere, deg selv ❤️

Du lot denne karen med reisejobben trø over mange, mange grenser. Hver gang du er i en situasjon hvor du tviler på om det er ok eller ikke, så kan du ofte konkludere med at det ikke er det. Og når det er så og si enstemmighet blant alle som svarer i trådene (slik det var med flere av trådene dine både før venninna og om henne), så kan det hjelpe å ta et steg tilbake og stille seg selv kritiske spørsmål for å få av de rosefargede brillene.

Jeg har vært der du er da jeg var yngre og det er kjempevondt. Jeg håper du kommer deg ut av hekten på han, han er ikke verdt det! Hans love bombing fungere som gull, det gjør ofte det - vi kvinner ser det vi ønsker å se når vi blir forelsket..

Anonymkode: 147f7...e47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...