Orphee Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Jeg prøver virkelig å slutte med å sende mine penger til jenter og kvinner som ikke bryr seg men deg er så vanskelig! Jeg tror det er delvis fordi jeg er blitt så vant til å bruke Twitter, der jeg skriver alltid om findom for å få respons. Men også kanskje fordi jeg aldri hadde mye penger før, så det er noe med å bli gjort fattig som kjennes godt på en pervers måte. Og så er det noe masochistisk med det, så klart, at jeg blir kåt av å bli brukt og utnyttet. Men det går ikke på sikt! Har dere erfaring med å slutte med andre form for seksuelle eller kinky adferd? Eller andre form for avhengighet? Hvordan kan jeg slutte å runke til at jeg blir ranet og utnyttet?
Gjest Trøst Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 (endret) Er det mulighet for å kjøre en slags CNC-versjon av dette? Typ at du gir en person samtykke til å utnytte deg økonomisk for å tilfredsstille deg seksuelt - for så å etter hvert gi tilbake pengene? Regner med det kanskje allerede er utprøvd, men lettere avhengigheter kan man få bukt med ved å erstatte med noe annet, som er litt bedre for deg. Noe alà gå fra sukkerbrus til sukkerfri brus. Tåpelig sammenligning, men jeg er trøtt. Endret 31. juli 2021 av Trøst
Orphee Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2021 Trøst skrev (5 minutter siden): Er det mulighet for å kjøre en slags CNC-versjon av dette? Typ at du gir en person samtykke til å utnytte deg økonomisk for å tilfredsstille deg seksuelt - for så å etter hvert gi tilbake pengene? Regner med det kanskje allerede er utprøvd, men lettere avhengigheter kan man få bukt med ved å erstatte med noe annet, som er litt bedre for deg. Noe alà gå fra sukkerbrus til sukkerfri brus. Tåpelig sammenligning, men jeg er trøtt. Det er ikke en så dårlig idé, men jeg er usikker hvem som hadde blitt med på det, siden det er vanligvis å faktisk få penger som man ikke skal gi tilbake som er hett og belønnende for kvinnen. Ville også krevd mye tillit! Men jeg må tenke mer på det, det er en interessant tankegang
Fioljenta Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Dette har jeg egentlig ikke peiling på, men hva med å ta det stegvis? For hver krone du sender til noen, så må du sette samme beløp inn på en lukket sparekonto. En du ikke kan ta ut penger fra igjen før om en stund (f.eks. et fond), men den står i ditt navn. Jeg tenker også at du bør ta det opp med legen som kan henvise deg videre. Da kan du få profesjonell hjelp. De har vært borti mye og er flinke med diskresjon. Bare det at å innrømme at du trenger hjelp, kan noen ganger være et viktig steg! (Derfor synes jeg også at du skrev spørsmålet her, er superbra!) 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Kan du prøve å skaffe deg en domina som nekter deg å bruke penger på findom? Anonymkode: 38f74...b89
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 9 hours ago, Orphee said: Jeg prøver virkelig å slutte med å sende mine penger til jenter og kvinner som ikke bryr seg men deg er så vanskelig! Jeg tror det er delvis fordi jeg er blitt så vant til å bruke Twitter, der jeg skriver alltid om findom for å få respons. Men også kanskje fordi jeg aldri hadde mye penger før, så det er noe med å bli gjort fattig som kjennes godt på en pervers måte. Og så er det noe masochistisk med det, så klart, at jeg blir kåt av å bli brukt og utnyttet. Men det går ikke på sikt! Har dere erfaring med å slutte med andre form for seksuelle eller kinky adferd? Eller andre form for avhengighet? Hvordan kan jeg slutte å runke til at jeg blir ranet og utnyttet? Så fascinerende. Jeg skulle gjerne hatt en en slik bekjent som kunne hjelpe å betale regningene! 🤩 Men over til problemet ditt, har du klart å kutte litt ned? Det er jo ofte første bud ved en avhengighet, å se om man klarer å finne motivasjonen til å gjøre små endringer. En coach fortalte meg at man skal jobbe mot 5% endring om gangen og ikke fortsette med nye 5% endring igjen før man føler man har kontroll på forrige endring. Kanskje det kan fungere for deg? Anonymkode: 41cee...059
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Ja, du kan sette av et visst beløp hver måned som du kan tillate deg selv å bruke på findom. Resten av pengene dine går til regninger (ha faste trekk i banken) og livsopphold. Anonymkode: 38f74...b89
Orphee Skrevet 1. august 2021 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Så fascinerende. Jeg skulle gjerne hatt en en slik bekjent som kunne hjelpe å betale regningene! 🤩 Men over til problemet ditt, har du klart å kutte litt ned? Det er jo ofte første bud ved en avhengighet, å se om man klarer å finne motivasjonen til å gjøre små endringer. En coach fortalte meg at man skal jobbe mot 5% endring om gangen og ikke fortsette med nye 5% endring igjen før man føler man har kontroll på forrige endring. Kanskje det kan fungere for deg? Anonymkode: 41cee...059 Dette er ikke en så dårlig idé, og jeg har kuttet mye ned nå allerede. Problemet med findom er at det kan liksom sprekke når man blir kåt og plutselig har man brukt veldig mye penger igjen i veldig kort tid. Men det kan være en god ting at jeg har slettet Twitter og har ikke kontakt med de fleste dommes nå 1
Orphee Skrevet 1. august 2021 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2021 Fioljenta skrev (1 time siden): Dette har jeg egentlig ikke peiling på, men hva med å ta det stegvis? For hver krone du sender til noen, så må du sette samme beløp inn på en lukket sparekonto. En du ikke kan ta ut penger fra igjen før om en stund (f.eks. et fond), men den står i ditt navn. Jeg tenker også at du bør ta det opp med legen som kan henvise deg videre. Da kan du få profesjonell hjelp. De har vært borti mye og er flinke med diskresjon. Bare det at å innrømme at du trenger hjelp, kan noen ganger være et viktig steg! (Derfor synes jeg også at du skrev spørsmålet her, er superbra!) Jeg har selv lekt med tanken om lukket sparekonto. Tror kanskje jeg skal gjøre det fra neste mnd. Og takk for oppmuntrende ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå