Gå til innhold

Var hos kjæresten en tur i går, og han forventet sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barna mine var hos sin far. Eldste barnet har akkurat vært innlagt og legen skulle ringe meg om de fant noe på ett EKG han tok.

Legen ringte og var litt usikker på funn så de sendte papirene over til Riksen. Jeg var og er forsatt engstelig for hva dette kan være.

Dro hjem rett før barna var tilbake, men kjæresten som vet om situasjonen ble litt småsur for at vi ikke hadde sex.

Hvordan hadde du taklet det?

Anonymkode: 6df60...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt sur og skuffet og vurdert hele forholdet. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt til han at sex er det SISTE jeg tenker på når jeg er bekymret for et barn! Om han ikke forstår det, hadde det vært spikeren i kista fir min del.

Anonymkode: a4bad...d56

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde brutt kontakten med en sånn mann. En umoden mann er det siste man behøver i livet sitt. Ikke minst fordi man definitivt kommer til å miste lysten på han etter hvert uansett, når han holder på sånn.

Anonymkode: 15efe...d11

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde sagt til han at sex er det SISTE jeg tenker på når jeg er bekymret for et barn! Om han ikke forstår det, hadde det vært spikeren i kista fir min del.

Han burde forstått dette uten å bli fortalt det.

Selv en femåring forstår slikt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo selv hatt fire barn. Sier hatt da ett døde, riktignok i voksen alder. Men, som en kjæreste burde han vel skjønne såpass?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har jo selv hatt fire barn. Sier hatt da ett døde, riktignok i voksen alder. Men, som en kjæreste burde han vel skjønne såpass?

At man har barn selv er ikke et kvalitetsstempel. Det eneste som kreves for å få barn er at man vet hvor man skal stikke den inn. 

Med mindre kona hans også døde, så har han vel vært singel av en årsak. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har mannen barn ? 
Kommunikasjon er vel viktig? 
Mulig at mannen er vant til at dere har sex som oftest, og menn kan jo tenke at i en sånn situasjonen kan en ikke gjøre noe fra eller til akkurat der og da. 
«En må bare vente til noe konkret skjer , og i mellomtiden er en som før». 
Forklar mannen hvordan du føler deg og at han må forstå at du trenger en timeout 

Anonymkode: d7f5a...12d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Barna mine var hos sin far. Eldste barnet har akkurat vært innlagt og legen skulle ringe meg om de fant noe på ett EKG han tok.

Legen ringte og var litt usikker på funn så de sendte papirene over til Riksen. Jeg var og er forsatt engstelig for hva dette kan være.

Dro hjem rett før barna var tilbake, men kjæresten som vet om situasjonen ble litt småsur for at vi ikke hadde sex.

revurdert forholdet når han bryr seg så lite og kun tenker på seg selv midt oppi noe sånt

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ja såpass burde han skjønne ja. Sykt at den drittungen av en mann faktisk er så gammel at han har voksne barn. Han høres ut som han er max 16 i hodet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩 

⚰️🔨

Anonymkode: 5d03f...e6c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har mannen barn ? 
Kommunikasjon er vel viktig? 
Mulig at mannen er vant til at dere har sex som oftest, og menn kan jo tenke at i en sånn situasjonen kan en ikke gjøre noe fra eller til akkurat der og da. 
«En må bare vente til noe konkret skjer , og i mellomtiden er en som før». 
Forklar mannen hvordan du føler deg og at han må forstå at du trenger en timeout 

Jeg forklarte. Er totalt utslitt psykisk. Min far er itillegg innlagt for slag. Tanta mi døde. Min fetter på 55 ble lagt inn på sykehjem. Så skjedde dette med min sønn på 15 år. Jeg fant han besvimt på gulvet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forklarte. Er totalt utslitt psykisk. Min far er itillegg innlagt for slag. Tanta mi døde. Min fetter på 55 ble lagt inn på sykehjem. Så skjedde dette med min sønn på 15 år. Jeg fant han besvimt på gulvet. 

Dette iløpet av en uke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, skjønner at dette er virkelig tøft uten at jeg har vært oppe i det samme sjøl. 
Du trenger pusterom og noen som støtter deg. 
Har du en god venn som du kan søke støtte hos? 
Mannen får seile sin egen sjø enn sålenge 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med fyren? 

Anonymkode: df19b...b7d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, det var virkelig mye på kort tid! Stakkars deg, TS. Du trenger ikke denne fyren, hverken nå som du står oppi flere kriser eller når hverdagen kommer tilbake etterhvert. Hva gir han deg annet enn enda mer smerte? Kvitt deg med ham. Hvis du trenger en god klem ring heller en venninne, og hvis du trenger noen å snakke med ring en psykolog, hjelpetelefonen, en prest eller noen andre som er utdannet til å støtte deg på en god måte. Håper tingene ordner seg for deg og familien din. Sender deg en god styrkeklem.❤️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Oj det var mye 😳Stooor klem og håper det vil gå bra med dem alle og deg.

Den surheten til typen kan han bare putte opp ett visst sted og holde for seg selv. 

Anonymkode: 78b6b...d3f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hjelp, det var virkelig mye på kort tid! Stakkars deg, TS. Du trenger ikke denne fyren, hverken nå som du står oppi flere kriser eller når hverdagen kommer tilbake etterhvert. Hva gir han deg annet enn enda mer smerte? Kvitt deg med ham. Hvis du trenger en god klem ring heller en venninne, og hvis du trenger noen å snakke med ring en psykolog, hjelpetelefonen, en prest eller noen andre som er utdannet til å støtte deg på en god måte. Håper tingene ordner seg for deg og familien din. Sender deg en god styrkeklem.❤️

Takk. Har flere gode venninner takk og pris. Ikke vært min beste ferie dette. Min far forventer også mye. Jeg må selv skjønne at min mor må handle til han kommer hjem. Bilen deres røyk rett før han ble lagt inn. Er enebarn så ikke mange å lene seg på. Men, dette med sønnen min tok all fokus for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Han var sur? Altså ikke skuffet, som han prøvde å skjule, men ikke klarte?

Han skal selvsagt ikke forvente at du skal ha sex med han når du ikke er i stemning for det ❤️

Anonymkode: ae115...1fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Word!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...